Басты бет / Көмек / Үйдегі интернет

Логин, теңгерім және төлем

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын 1 минутта біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

 

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, логин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Үйдегі интернетіңіздің кілт сөзі бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, уайымдамаңыз. Кілт сөзді «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте өзгертуге болады. 

Назар аударыңыз: үйдегі интернеттің кілт сөзін өзгерткен соң, роутерде кілт сөзді өзгерту керек. Нұсқаулық мында.

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 

«Үйдегі интернет» қызметі таңдалған алдын ала төлем тарифінің шарттарымен 1 күнтізбелік айға беріледі. Абоненттік төлем әр айдың 1-і күні 00:00-ден 03:00-ге дейін алынады. Үйдегі интернетімізді қосқанымыз үшін қосымша ақша алмаймыз. Таңдалған тарифтің абоненттік төлемі сомасына теңгерімді толтырып, қолдана беріңіз. 

Қызметті қосқанда, абоненттік төлем сол айдағы қалған күндерге сәйкес алынады  - қалғаны келесі айға өтеді. 

Одан кейін абоненттік төлем толық алынады. Қызмет тоқтап қалмас үшін, абоненттік төлемді келесі ай басталмай тұрып, толық салып қоюға кеңес береміз. 

МАҢЫЗДЫ! Егер қызметтің ақысын төлемесеңіз және оны ағымдағы айда қолданатын жоспарыңыз жоқ болса, абоненттік төлемді логинге айдың 1-інен кейін салуды ұсынамыз. Сонда сома жаңа абоненттік төлемге алынады. Егер кешіктірген кезде төлемді айдың соңында салсаңыз, 1-і күні қайта төлеу керек болады. 

 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.
2. money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз.
3. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасына немесе сайтта Жеке кабинетке кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз.
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз.

«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:

•    ForteBank
•    Kaspi
•    Halyk Homebank
•    АТФ Банктің ATF24 қосымшасы 
•    Банк Хоум Кредит 
•    Сбербанк Онлайн
•    Jysan bank
•    Altyn Bank
•    Банк ВТБ
•    Сбербанк Онлайн Россия

Мобильді қосымшалар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз. 
 

Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.

«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:

• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi

«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:

•  Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
•  «АТФ»
•  Kaspi 
•  Forte

Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

Бланктер мен құжаттар

ДИАГНОСТИКА:

1)    порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2)    пәтерге дейінгі абоненттік желі (кабель);
3)    пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
4)    коннекторларды қысу сапасы;
5)    қуат желісіне қосылу;
6)    интернет жылдамдығы.

ТЕХЖҰМЫСТАР:

1)    ұзындығы 10 метрге дейінгі кабельді пәтер ішінде ауыстыру, қосу;
2)    TV-тіркемені ауыстыру; 
3)    құрамдас бөлшектерді беру және ауыстыру; 
4)    Wi-Fi роутерді ауыстыру;
5)    жаңа роутерді орнату;
6)    «Үйдегі Интернет» TV қызметтерімен байланысты реттеу жұмыстары.

ОРНАТУ ЖӘНЕ ТЕҢШЕУ:

1)    Wi-Fi роутерді; 
2)    ТВ-тіркемелер;
3)    «Менің Beeline-ым» қолданбасы;
4)    TV Home Internet қолданбасы.

1)    порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2)    пәтерге дейінгі абоненттік желі;
3)    Wi-Fi роутердің жұмысқа қабілеттілігі;
7)    «Үйдегі Интернет» TV (тіркеме, қолданба) жұмысқа қабілеттілігі;
4)    пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
5)    коннекторлардың тұтастығы.

1)    кабельді пәтердің ішінде кабель арналары арқылы жүргізуге (ернеулік астына, төбе арқылы және т. б.);
2)    компьютерді/ноутбукті теңшеу;
3)    Windows жүйесін қайта орнату, компьютерді тазалау;
4)    вирусқа қарсы жүйелерді орнату;
5)    жабдықты (компьютер, теледидар) басқа бөлмеге тасымалдау;
6)    Wi-Fi роутерді тегін беру;
7)    жабдықты немесе оның құрамдас бөлшектерін ауыстыру (роутер, тіркеме, пульт, қуат беру блогы);
8)    теледидарды теңшеу;
9)    құрамдас бөлшектердің (кабель, коннектор, патч-корд) қосымша шығынын талап ететін жұмыстар;
10)    метраж бойынша шығын;
11)    роутерді қуат желісіне қосу;
12)    пульттегі батареяларды ауыстыру;
13)    телефон мен SIM картасының жұмысын тексеру;
14)    мобильді интернетке байланысты мәселелерді шешу;
15)    монтаждаушының жұмысына байланысты емес қосымша жұмыстар (роутерға сөре орнату, HDMI кабелін беру, патч-корд беру, қосымша жабдықты жөндеу).

Қосу және баптау

Роутерді баптау бойынша видеонұсқаулық

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернет» қызметі бойынша Wi-Fi роутерді қалай баптауды біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды роутермен (бағыттауышпен) интернетке қоса аласыз.

Төмендегі нұсқаулар нақты құрылғының немесе онымен байланысты бағдарламалық жасақтаманың нақты қадамдық нұсқаулары емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне байланысты кейбір тармақтар іс жүзінде әр түрлі болуы мүмкін. Дәл баптау үшін әрбір жеке бапталатын құрылғыны пайдалану жөніндегі нұсқаулықты пайдалануыңызды сұраймыз.

МАҢЫЗДЫ! Роутеріңізді бапатуды бастамас бұрын, роутердің Wan/Internet портынан компьютерге/ноутбукке патч-кордты (әдетте роутермен бірге келетін қысқа шоғырсым) қосу керек.

Егер патч-корд жоқ болса, мәселе емес: баптау үшін үйдегі интернеттің Wi-Fi желісіне қосылуға болады.

Егер Wi-Fi желіңізді көрмей тұрсаңыз:

1.    Wi-Fi баптаулардан Wi-Fi желілердің тізімін тексеріңіз.
Атауы көбінесе роутердің үлгісіне ұқсас болады және сигнал деңгейі ең жоғарысы болады.
2.    Егер роутер зауыттық баптауларға қайтарылса, Wi-Fi кілт сөзі роутердің артындағы жапсырмада «WPS PIN»/«PIN» атауының астында көрсетілген.
3.    Мобильді деректерді өшіруді ұмытпаңыз. Уайымдамаңыз: интернет өшіп тұрса да, роутер баптауларының парағына қол жеткізуге болады.

Роутеріңіз тізімде жоқ па? Оны бізден алмаған боларсыз немесе үлгі ескі.

Кез келген роутерді баптауға қатысты жалпы ақпарат міне:
- қосылу режимі: L2TP;
- логин: 001 немесе 099 сандарынан басталады;
- кілт сөз: «Үйдегі интернеттің» Жеке кабинетінікі; 
- қосылатын сервердің мекенжайы: l2tp.internet.beeline.kz 
Толық ақпаратты өндірушіден ала аласыз.

Егер роутеріңіздің үлгісі ескі болса, заманауи үлгіге ауыстыруға кеңес береміз — ол интернет-қосылыстың сапасына әсер етеді. 
Wi-Fi маршрутизаторларының бір түрін жалға алуға болады: толығырақ осы жерден біліңіз.

Оны дербес жасай аласыз. Нұсқау бойынша әрекет етуіңізді өтінеміз:

1-қадам: желіге қосылыңыз

Көз жеткізіңіз:
1.    Роутеріңіз 220В желісіне қосылып тұрғанына.
2.    Интернет шоғырсымы WAN/Internet ұясына қосылып тұрғанына.
3.    Роутерге LAN ұяшығы немесе Wi-Fi желісі арқылы қосылып тұрғаныңуызға.

2-қадам: микробағдарлама

Микробағдарламаны жүктеңіз: ол осы бетте, нұсқау блогында – төмен қарай парақтаңыз.

Маңызды!!!
•    Жүктелген файлдың қайда сақталғанын жаттап алыңыз: жасақтаманы ауыстыру барысында, оның құрылғыңызда тұрған орнын көрсету керек.
•    Роутеріңіз алдын ала бапталған болуы керек: «Үйдегі интернет» қызметіне роутерді баптау жолын мына жерден табуға болады.


Құрылғыңызда браузерді ашып, мекенжай жолына жазыңыз: 192.168.0.1.

Роутеріңіздің интерфейсіне кіретін бет ашылады. Кілт сөзді жазыңыз (өздігінен берілген кілт сөз: admin) да, «Кіру» пернесін басыңыз.

Қадам 3: микробағдарламаны орнатыңыз

Ол үшін, микробағдарлама бетінде, бұған дейін жүктелген файлды таңдау керек: «Файлды таңдау» пернесін басыңыз, файл таңдалған соң, Upload пернесін басыңыз.

Егер бәрін дұрыс жасасаңыз, микробағдарламаны жаңарту үдерісі басталады.

Маңызды!!! Микробағдарламаны жаңарту барысында роутердегі индикаторлар өшуі, жыпылықтауы, жасақтама үдерісі аяқталғанға дейін интернет өшуі мүмкін – ол қалыпты жағдай. Жасақтаманы жаңарту үдерісі 2 – 10 минут алады. 

Роутер микробағдарламаны жаңарту үдерісін бастайды да, 2 – 10 минут өткен соң, сынақтан өтіп, орнықты жасақтама ретінде танылған(зауыттікіне қарағанда) жаңа жадынамамен істейді.

 


ECONOM


BASIC

Жалға берілген құрылғыны (роутер/ STB-приставка) қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады немесе сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады.

МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Қабылдау-тапсыру актіндегі прайс-парақ (15-парақ) бойынша оның құнын толық өтеу керек болады.

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек.

Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Бірінші абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады, қалдық келесі айға өтеді.

Біздің контактілер

  • 3131  — «Үйдегі Интернетке» қатысты сұрақтармен (Қазақстандағы кез келген мобильді оператордың нөмірінен тегін);

  • 116  — мобильді нөмірге қатысты сұрақтармен (Beeline клиенттеріне мобильді телефоннан тегін);
  • +7 (7172) 73 8181 — Астанадағы қалалық нөмірлерден;
  • +7 (727) 35 000 35 — Алматыдағы қалалық нөмірлерден.

 

Бізге келесі электронды мекенжайға жазуға болады: feedback@beeline.kz

Әлеуметтік желілердегі біздің топтарға пікір қалдыру: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты қабылдау актісіндегі прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (15 бет).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 

Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер тариф жоспарын өзгерткіңіз немесе қызметті өшіргіңіз келсе, Сізге біздің менеджер кеңес береді: 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды.

Назар аударыңыз: шартты бұзып, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару үшін кеңсемізге келуіңіз керек.

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Егер жабдықты немесе оның толықтырушы құрылғысын (роутер, STB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бүлдіріп не жоғалтып алсаңыз, Қабылдау-тапсыру актіндегі прайс-парақ (15-парақ) бойынша олардың құнын өтеуіңіз керек. Клиенттерді қолдау орталығына 3131 нөмірі арқылы немесе Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесіне хабарласуыңызды өтінеміз.

Логин, теңгерім және төлем

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын 1 минутта біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

 

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, логин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Үйдегі интернетіңіздің кілт сөзі бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, уайымдамаңыз. Кілт сөзді «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте өзгертуге болады. 

Назар аударыңыз: үйдегі интернеттің кілт сөзін өзгерткен соң, роутерде кілт сөзді өзгерту керек. Нұсқаулық мында.

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 

«Үйдегі интернет» қызметі таңдалған алдын ала төлем тарифінің шарттарымен 1 күнтізбелік айға беріледі. Абоненттік төлем әр айдың 1-і күні 00:00-ден 03:00-ге дейін алынады. Үйдегі интернетімізді қосқанымыз үшін қосымша ақша алмаймыз. Таңдалған тарифтің абоненттік төлемі сомасына теңгерімді толтырып, қолдана беріңіз. 

Қызметті қосқанда, абоненттік төлем сол айдағы қалған күндерге сәйкес алынады  - қалғаны келесі айға өтеді. 

Одан кейін абоненттік төлем толық алынады. Қызмет тоқтап қалмас үшін, абоненттік төлемді келесі ай басталмай тұрып, толық салып қоюға кеңес береміз. 

МАҢЫЗДЫ! Егер қызметтің ақысын төлемесеңіз және оны ағымдағы айда қолданатын жоспарыңыз жоқ болса, абоненттік төлемді логинге айдың 1-інен кейін салуды ұсынамыз. Сонда сома жаңа абоненттік төлемге алынады. Егер кешіктірген кезде төлемді айдың соңында салсаңыз, 1-і күні қайта төлеу керек болады. 

 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.
2. money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз.
3. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. «Менің Beeline-ым» қосымшасына немесе сайтта Жеке кабинетке кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз.
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз.

«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:

•    ForteBank
•    Kaspi
•    Halyk Homebank
•    АТФ Банктің ATF24 қосымшасы 
•    Банк Хоум Кредит 
•    Сбербанк Онлайн
•    Jysan bank
•    Altyn Bank
•    Банк ВТБ
•    Сбербанк Онлайн Россия

Мобильді қосымшалар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз. 
 

Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.

«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:

• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi

«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:

•  Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
•  «АТФ»
•  Kaspi 
•  Forte

Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

Бланктер мен құжаттар

ДИАГНОСТИКА:

1)    порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2)    пәтерге дейінгі абоненттік желі (кабель);
3)    пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
4)    коннекторларды қысу сапасы;
5)    қуат желісіне қосылу;
6)    интернет жылдамдығы.

ТЕХЖҰМЫСТАР:

1)    ұзындығы 10 метрге дейінгі кабельді пәтер ішінде ауыстыру, қосу;
2)    TV-тіркемені ауыстыру; 
3)    құрамдас бөлшектерді беру және ауыстыру; 
4)    Wi-Fi роутерді ауыстыру;
5)    жаңа роутерді орнату;
6)    «Үйдегі Интернет» TV қызметтерімен байланысты реттеу жұмыстары.

ОРНАТУ ЖӘНЕ ТЕҢШЕУ:

1)    Wi-Fi роутерді; 
2)    ТВ-тіркемелер;
3)    «Менің Beeline-ым» қолданбасы;
4)    TV Home Internet қолданбасы.

1)    порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2)    пәтерге дейінгі абоненттік желі;
3)    Wi-Fi роутердің жұмысқа қабілеттілігі;
7)    «Үйдегі Интернет» TV (тіркеме, қолданба) жұмысқа қабілеттілігі;
4)    пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
5)    коннекторлардың тұтастығы.

1)    кабельді пәтердің ішінде кабель арналары арқылы жүргізуге (ернеулік астына, төбе арқылы және т. б.);
2)    компьютерді/ноутбукті теңшеу;
3)    Windows жүйесін қайта орнату, компьютерді тазалау;
4)    вирусқа қарсы жүйелерді орнату;
5)    жабдықты (компьютер, теледидар) басқа бөлмеге тасымалдау;
6)    Wi-Fi роутерді тегін беру;
7)    жабдықты немесе оның құрамдас бөлшектерін ауыстыру (роутер, тіркеме, пульт, қуат беру блогы);
8)    теледидарды теңшеу;
9)    құрамдас бөлшектердің (кабель, коннектор, патч-корд) қосымша шығынын талап ететін жұмыстар;
10)    метраж бойынша шығын;
11)    роутерді қуат желісіне қосу;
12)    пульттегі батареяларды ауыстыру;
13)    телефон мен SIM картасының жұмысын тексеру;
14)    мобильді интернетке байланысты мәселелерді шешу;
15)    монтаждаушының жұмысына байланысты емес қосымша жұмыстар (роутерға сөре орнату, HDMI кабелін беру, патч-корд беру, қосымша жабдықты жөндеу).

Қосу және баптау

Роутерді баптау бойынша видеонұсқаулық

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернет» қызметі бойынша Wi-Fi роутерді қалай баптауды біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды роутермен (бағыттауышпен) интернетке қоса аласыз.

Төмендегі нұсқаулар нақты құрылғының немесе онымен байланысты бағдарламалық жасақтаманың нақты қадамдық нұсқаулары емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне байланысты кейбір тармақтар іс жүзінде әр түрлі болуы мүмкін. Дәл баптау үшін әрбір жеке бапталатын құрылғыны пайдалану жөніндегі нұсқаулықты пайдалануыңызды сұраймыз.

МАҢЫЗДЫ! Роутеріңізді бапатуды бастамас бұрын, роутердің Wan/Internet портынан компьютерге/ноутбукке патч-кордты (әдетте роутермен бірге келетін қысқа шоғырсым) қосу керек.

Егер патч-корд жоқ болса, мәселе емес: баптау үшін үйдегі интернеттің Wi-Fi желісіне қосылуға болады.

Егер Wi-Fi желіңізді көрмей тұрсаңыз:

1.    Wi-Fi баптаулардан Wi-Fi желілердің тізімін тексеріңіз.
Атауы көбінесе роутердің үлгісіне ұқсас болады және сигнал деңгейі ең жоғарысы болады.
2.    Егер роутер зауыттық баптауларға қайтарылса, Wi-Fi кілт сөзі роутердің артындағы жапсырмада «WPS PIN»/«PIN» атауының астында көрсетілген.
3.    Мобильді деректерді өшіруді ұмытпаңыз. Уайымдамаңыз: интернет өшіп тұрса да, роутер баптауларының парағына қол жеткізуге болады.

Роутеріңіз тізімде жоқ па? Оны бізден алмаған боларсыз немесе үлгі ескі.

Кез келген роутерді баптауға қатысты жалпы ақпарат міне:
- қосылу режимі: L2TP;
- логин: 001 немесе 099 сандарынан басталады;
- кілт сөз: «Үйдегі интернеттің» Жеке кабинетінікі; 
- қосылатын сервердің мекенжайы: l2tp.internet.beeline.kz 
Толық ақпаратты өндірушіден ала аласыз.

Егер роутеріңіздің үлгісі ескі болса, заманауи үлгіге ауыстыруға кеңес береміз — ол интернет-қосылыстың сапасына әсер етеді. 
Wi-Fi маршрутизаторларының бір түрін жалға алуға болады: толығырақ осы жерден біліңіз.

Оны дербес жасай аласыз. Нұсқау бойынша әрекет етуіңізді өтінеміз:

1-қадам: желіге қосылыңыз

Көз жеткізіңіз:
1.    Роутеріңіз 220В желісіне қосылып тұрғанына.
2.    Интернет шоғырсымы WAN/Internet ұясына қосылып тұрғанына.
3.    Роутерге LAN ұяшығы немесе Wi-Fi желісі арқылы қосылып тұрғаныңуызға.

2-қадам: микробағдарлама

Микробағдарламаны жүктеңіз: ол осы бетте, нұсқау блогында – төмен қарай парақтаңыз.

Маңызды!!!
•    Жүктелген файлдың қайда сақталғанын жаттап алыңыз: жасақтаманы ауыстыру барысында, оның құрылғыңызда тұрған орнын көрсету керек.
•    Роутеріңіз алдын ала бапталған болуы керек: «Үйдегі интернет» қызметіне роутерді баптау жолын мына жерден табуға болады.


Құрылғыңызда браузерді ашып, мекенжай жолына жазыңыз: 192.168.0.1.

Роутеріңіздің интерфейсіне кіретін бет ашылады. Кілт сөзді жазыңыз (өздігінен берілген кілт сөз: admin) да, «Кіру» пернесін басыңыз.

Қадам 3: микробағдарламаны орнатыңыз

Ол үшін, микробағдарлама бетінде, бұған дейін жүктелген файлды таңдау керек: «Файлды таңдау» пернесін басыңыз, файл таңдалған соң, Upload пернесін басыңыз.

Егер бәрін дұрыс жасасаңыз, микробағдарламаны жаңарту үдерісі басталады.

Маңызды!!! Микробағдарламаны жаңарту барысында роутердегі индикаторлар өшуі, жыпылықтауы, жасақтама үдерісі аяқталғанға дейін интернет өшуі мүмкін – ол қалыпты жағдай. Жасақтаманы жаңарту үдерісі 2 – 10 минут алады. 

Роутер микробағдарламаны жаңарту үдерісін бастайды да, 2 – 10 минут өткен соң, сынақтан өтіп, орнықты жасақтама ретінде танылған(зауыттікіне қарағанда) жаңа жадынамамен істейді.

 


ECONOM


BASIC

Жалға берілген құрылғыны (роутер/ STB-приставка) қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады немесе сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады.

МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Қабылдау-тапсыру актіндегі прайс-парақ (15-парақ) бойынша оның құнын толық өтеу керек болады.

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек.

Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Бірінші абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады, қалдық келесі айға өтеді.

Біздің контактілер
  • 3131  — «Үйдегі Интернетке» қатысты сұрақтармен (Қазақстандағы кез келген мобильді оператордың нөмірінен тегін);

  • 116  — мобильді нөмірге қатысты сұрақтармен (Beeline клиенттеріне мобильді телефоннан тегін);
  • +7 (7172) 73 8181 — Астанадағы қалалық нөмірлерден;
  • +7 (727) 35 000 35 — Алматыдағы қалалық нөмірлерден.

 

Бізге келесі электронды мекенжайға жазуға болады: feedback@beeline.kz

Әлеуметтік желілердегі біздің топтарға пікір қалдыру: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты қабылдау актісіндегі прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (15 бет).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 

Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер тариф жоспарын өзгерткіңіз немесе қызметті өшіргіңіз келсе, Сізге біздің менеджер кеңес береді: 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды.

Назар аударыңыз: шартты бұзып, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару үшін кеңсемізге келуіңіз керек.

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Егер жабдықты немесе оның толықтырушы құрылғысын (роутер, STB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бүлдіріп не жоғалтып алсаңыз, Қабылдау-тапсыру актіндегі прайс-парақ (15-парақ) бойынша олардың құнын өтеуіңіз керек. Клиенттерді қолдау орталығына 3131 нөмірі арқылы немесе Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесіне хабарласуыңызды өтінеміз.