Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!
Екі жолы бар:
1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.
2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, логин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
Үйдегі интернетіңіздің кілт сөзі бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, уайымдамаңыз. Кілт сөзді «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте өзгертуге болады.
Назар аударыңыз: үйдегі интернеттің кілт сөзін өзгерткен соң, роутерде кілт сөзді өзгерту керек. Нұсқаулық "Қосу және баптау" қойындысында.
Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут.
«Үйдегі интернет» қызметі таңдалған алдын ала төлем тарифінің шарттарымен 1 күнтізбелік айға беріледі. Абоненттік төлем әр айдың 1-і күні 00:00-ден 03:00-ге дейін алынады. Үйдегі интернетімізді қосқанымыз үшін қосымша ақша алмаймыз. Таңдалған тарифтің абоненттік төлемі сомасына теңгерімді толтырып, қолдана беріңіз.
Қызметті қосқанда, абоненттік төлем сол айдағы қалған күндерге сәйкес алынады - қалғаны келесі айға өтеді.
Одан кейін абоненттік төлем толық алынады. Қызмет тоқтап қалмас үшін, абоненттік төлемді келесі ай басталмай тұрып, толық салып қоюға кеңес береміз.
МАҢЫЗДЫ! Егер қызметтің ақысын төлемесеңіз және оны ағымдағы айда қолданатын жоспарыңыз жоқ болса, абоненттік төлемді логинге айдың 1-інен кейін салуды ұсынамыз. Сонда сома жаңа абоненттік төлемге алынады. Егер кешіктірген кезде төлемді айдың соңында салсаңыз, 1-і күні қайта төлеу керек болады.
Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:
Ыңғайлы жолын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.
2. money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз.
3. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.
Ыңғайлы жолын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасына немесе сайтта Жеке кабинетке кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз.
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз.
«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:
• ForteBank
• Kaspi
• Halyk Homebank
• АТФ Банктің ATF24 қосымшасы
• Банк Хоум Кредит
• Сбербанк Онлайн
• Jysan bank
• Altyn Bank
• Банк ВТБ
• Сбербанк Онлайн Россия
QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз.
Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.
«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:
• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi
«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:
• Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
• «АТФ»
• Kaspi
• Forte
Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық
Әділ пайдалану саясаты техникалық мүмкіндіктер мен ҚР қолданыстағы заңнамасын ескере отырып, барлық клиентіміздің сапалы ұялы байланыс пен интернетті қолданудағы тең құқықтарын қорғауға мүмкіндік береді. Әділ пайдалану саясаты Жария шарт шеңберінде әрекет етеді.
Интернетке бір уақытта бірнеше клиент қосылса немесе кейбір клиент орташа статистикалық көрсеткіштен асатын трафик көлемін пайдаланса, желіге қосымша жүк түседі. Ол бәрінің мобильді интернет жылдамдығын азайтады.
Жылдамдықты азайту – желіге жүктемені тең бөлуге мүмкіндік береді. Әділ пайдалану саясаты бойынша, жүктеме тым жоғары сәттерде жылдамдық барлық клиентте немесе интернет-трафикті шамадан тыс көп қолданатын кейбір клиентте азаюы мүмкін.
Біздегі деректер бойынша, Beeline клиенттерінің 99%-ы интернет-трафикті оңтайлы пайдаланады және оларда жылдамдық азаймайды.
Егер Сізде интернет жылдамдығы азайса, демек Сіз, тұтынылған трафик көлемі шегіне жеткен 1% қолданушылар қатарына жатасыз.
Уайымдамаңыз: егер сізде шектеусіз интернет тарифі болса, онда шектеусіз интернет қалады, бірақ белгілі бір трафикті тұтынғаннан кейін жылдамдық төмендейді. Дегенмен, оператор әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді ыңғайлы пайдалану, интернетте серфинг жасау және қолайлы сапада бейнелерді көру үшін жеткілікті жылдамдықты сақтауға тырысады.
Әділ пайдалану саясаты шексіз трафик (соның ішінде видеоқызметтерге, әл.желілерге, мессенджерлерге және т.с.с.) беретін тариф жоспарларына, қызметтер мен акцияларға қолданылады.
Жылдамдық тарифтің немесе қызметтің келесі абоненттік төлемі алынып, топтамалар берілгенге дейін шектеледі.
Алайда Сізге төмендетілген жылдамдық қолайсыз болса, бұрынғы жылдамдықты оп-оңай қалпына келтіруге болады. Мобильді байланыс тарифтерінің көпшілігін «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе *355# пәрменімен мерзімінен бұрын қайта қосуға болады (ай сайынғы абоненттік төлем алынып, топтамалардың қалдығы жойылып, жаңа топтама беріледі, жылдамдық қалпына келеді).
Егер нөміріңіз «Үйдегі Интернет» тарифіне қосылып тұрса және онда «Шексіз 4G» акциясы болса, жылдамдықты қалпына келтіру үшін, *912*8# пәрменін теру керек, Сізге ең жоғары жылдамдықтағы 8 ГБ қосылады, жарамды мерзімі – қосқан айдың соңына дейін, құны 1790 тг.
Егер Сіз мобильді интернет-трафик көлемін мөлшерден көп қолданбасаңыз, жылдамдық айырмашылығын байқамайсыз.
Шамадан тыс тұтыну белгілері:
мобильді интернет қызметін жеке мақсаттан тыс қолдану, модем режимінде интернетті өте көп тарату, торренттерді/р2р хаттамаларды, ағынды аудио/видеоконтентті шамадан тыс пайдалану және басқалары.
Біз барлық клиентке, дауыстық қоңырауға бірдей қосылу мүмкіндігін ұсынамыз. Бірақ кейбір қолданушы желіге артық жүк түсіріп, басқа қолданушыларда дауыстық байланыс сапасын нашарлатуы мүмкін. Қосымша жүктеме дегеніміз – дауыстық трафикті орташа статистикалық тұтыну мөлшерінен айтарлықтай артық пайдалану (мобильді байланысты жеке мүддеден тыс қолдану, мысалы, колл-орталықтарын ұйымдастыру, конференц-байланыстарды тым көп қолдану, қоңырауларды күткізу және(немесе) қайта бағыттау және әділетсіз қолданудың басқа да белгілері). Әділ Пайдалану саясаты бойынша осы санаттағы қолданушыларда дауыстық қоңырау шалу шектелуі мүмкін.
Мобильді байланысы бар «Үйдегі Интернет» тариф жоспарларында Жария шартқа сәйкес әділ пайдалану саясаты қолданылады.
Бұл дегеніміз, тарифке байланысты белгілі бір трафик көлемі жұмсалғаннан кейін мобильді нөмірлердегі интернет жылдамдығы төмендейді, бірақ әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде сөйлесуге жеткілікті болады.
Өз тариф жоспарыңызды «Менің Beeline-ым» қосымшасы арқылы оңай біле аласыз.
40 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 1,5 Мбит/с дейін төмендейді.
50 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 1,5 Мбит/с дейін төмендейді.
40 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.
60 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.
100 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.
Wi-Fi роутер — желілік шоғырсыммен қосылған компьютерлер, теледидарлар және т.б.. арасында немесе Wi-Fi арқылы қосылған смартфондар, планшеттер мен ноутбуктер арасында интернет тарататын құрылғы.
Сіз кез келген уақытта біздің Wi-Fi роутерлердің бірін жалға ала аласыз. Қалай алуға болатынын сілтемеден біліңіз.
Жиі қолданылатын роутер үлгілерін баптау нұсқаулығын «Көмек - Wi-Fi-роутерлерді қолдан қалай баптауға болады?» бөлімінен таба аласыз.
TB-жалғама – теледидары «Үйдегі интернет TV» қосымшасын қолдамайтын клиенттерге арналған құрылғы. Оны теледидарыңызға қосыңыз да, танымал телеарналарды, жаңа киноларды және сүйікті фильмдеріңізді онлайн көріңіз. Толық ақпарат сілтемеде, «Үйдегі интернет TV» кіріктірмесі.
Егер теледидарыңыз «Үйдегі интернет TV-ді» қолдамаса, ТВ-жалғаманы жалға алуыңызға болады. Оны Beeline үйдегі интернетін қосуға техникалық мүмкіндігі бар Қазақстанның кез келген қаласында алуға болады.
Теледидар үлгісін сілтемемен тексере аласыз, «Үйдегі интернет TV» кіріктірмесі.
ТВ-жалғаманы баптау нұсқаулығын «Телевизия» бөлімінен таба аласыз, «Үйдегі интернет TV» қосымша бөлімі
Жалға алынған жабдықты (роутер, TB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарудың бірнеше жолы бар:
• Сайтта өтініш беру. Ол үшін сілтемемен өтіп, тиісті жолдарды толтырыңыз. Сізге маман қоңырау шалып, техник келетін күн мен уақытты келіседі.
• Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне жүгіну.
Ала келуді ұмытпаңыз:
1) қосқан кезде жалға алынған құрылғының толық жиынтығын (жиынтық толық болмаса немесе құрылғы жиынтықтарының бірі бүлінсе, құны құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-параққа сәйкес бағаланады);
2) жеке куәліктің түпнұсқасын.
3) «Үйдегі интернет» қызметінің логині мен тіркелген мекенжайды айтуды.
• Егер қалаңызда сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына 3131 тегін нөмірі арқылы қоңырау шалыңыз немесе әлеуметтік желілерде бізге жазыңыз (өзіңізге ыңғайлысын «Біздің контактілер» бөлімінен таңдаңыз).
Жабдықты ауыстыру үшін, 3131 тегін нөмірі арқылы қоңырау шалыңыз немесе әлеуметтік желілерде бізге жазыңыз (өзіңізге ыңғайлысын «Біздің контактілер» бөлімінен таңдаңыз), я болмаса Beeline-ның жақын маңдағы кеңсесіне жолығыңыз.
Назар аударыңыз!
• Егер Сіз жалға алған құрылғылардың бірі Сізге қатысы жоқ себептен істемей қлса, оны тегін ауыстырып береміз.
• Егер жабдық немесе оның жиынтығындағы құрылғы роутер, TB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) жоғалып қалса немесе бүлінсе, Жабдықты қабылдау-тапсыру акті бойынша құнын өтеуіңізді сұраймыз.
VPN орнату бойынша видеонұсқаулық
Роутерді баптау бойынша видеонұсқаулық
Видеоны шертіп, «Үйдегі интернет» қызметі бойынша Wi-Fi роутерді қалай баптауды біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!
Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды роутермен (бағыттауышпен) интернетке қоса аласыз.
Төмендегі нұсқаулар нақты құрылғының немесе онымен байланысты бағдарламалық жасақтаманың нақты қадамдық нұсқаулары емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне байланысты кейбір тармақтар іс жүзінде әр түрлі болуы мүмкін. Дәл баптау үшін әрбір жеке бапталатын құрылғыны пайдалану жөніндегі нұсқаулықты пайдалануыңызды сұраймыз.
МАҢЫЗДЫ! Роутеріңізді бапатуды бастамас бұрын, роутердің Wan/Internet портынан компьютерге/ноутбукке патч-кордты (әдетте роутермен бірге келетін қысқа шоғырсым) қосу керек.
Егер патч-корд жоқ болса, мәселе емес: баптау үшін үйдегі интернеттің Wi-Fi желісіне қосылуға болады.
Егер Wi-Fi желіңізді көрмей тұрсаңыз:
1. Wi-Fi баптаулардан Wi-Fi желілердің тізімін тексеріңіз.
Атауы көбінесе роутердің үлгісіне ұқсас болады және сигнал деңгейі ең жоғарысы болады.
2. Егер роутер зауыттық баптауларға қайтарылса, Wi-Fi кілт сөзі роутердің артындағы жапсырмада «WPS PIN»/«PIN» атауының астында көрсетілген.
3. Мобильді деректерді өшіруді ұмытпаңыз. Уайымдамаңыз: интернет өшіп тұрса да, роутер баптауларының парағына қол жеткізуге болады.
Роутеріңіз тізімде жоқ па? Оны бізден алмаған боларсыз немесе үлгі ескі.
Кез келген роутерді баптауға қатысты жалпы ақпарат міне:
- қосылу режимі: L2TP;
- логин: 001 немесе 099 сандарынан басталады;
- кілт сөз: «Үйдегі интернеттің» Жеке кабинетінікі;
- қосылатын сервердің мекенжайы: l2tp.internet.beeline.kz
Толық ақпаратты өндірушіден ала аласыз.
Егер роутеріңіздің үлгісі ескі болса, заманауи үлгіге ауыстыруға кеңес береміз — ол интернет-қосылыстың сапасына әсер етеді.
Wi-Fi маршрутизаторларының бір түрін жалға алуға болады: толығырақ осы жерден біліңіз.
ECONOM
BASIC
ULTIMATE
ULTIMATE +
GPON
Оны дербес жасай аласыз. Нұсқау бойынша әрекет етуіңізді өтінеміз:
1-қадам: желіге қосылыңыз
Көз жеткізіңіз:
1. Роутеріңіз 220В желісіне қосылып тұрғанына.
2. Интернет шоғырсымы WAN/Internet ұясына қосылып тұрғанына.
3. Роутерге LAN ұяшығы немесе Wi-Fi желісі арқылы қосылып тұрғаныңуызға.
2-қадам: микробағдарлама
Микробағдарламаны жүктеңіз: ол осы бетте, нұсқау блогында – төмен қарай парақтаңыз.
Маңызды!!! |
Құрылғыңызда браузерді ашып, мекенжай жолына жазыңыз: 192.168.0.1.
Роутеріңіздің интерфейсіне кіретін бет ашылады. Кілт сөзді жазыңыз (өздігінен берілген кілт сөз: admin) да, «Кіру» пернесін басыңыз.
Қадам 3: микробағдарламаны орнатыңыз
Ол үшін, микробағдарлама бетінде, бұған дейін жүктелген файлды таңдау керек: «Файлды таңдау» пернесін басыңыз, файл таңдалған соң, Upload пернесін басыңыз.
Егер бәрін дұрыс жасасаңыз, микробағдарламаны жаңарту үдерісі басталады.
Маңызды!!! Микробағдарламаны жаңарту барысында роутердегі индикаторлар өшуі, жыпылықтауы, жасақтама үдерісі аяқталғанға дейін интернет өшуі мүмкін – ол қалыпты жағдай. Жасақтаманы жаңарту үдерісі 2 – 10 минут алады. |
Роутер микробағдарламаны жаңарту үдерісін бастайды да, 2 – 10 минут өткен соң, сынақтан өтіп, орнықты жасақтама ретінде танылған(зауыттікіне қарағанда) жаңа жадынамамен істейді.
ECONOM
TP-Link TL-WR 740N роутерінің бағдарламасын жаңарту нұсқаулығы
TP-Link TL-WR 840N роутерінің бағдарламасын жаңарту нұсқаулығы
BASIC
TURBO роутерінің бағдарламасын жаңарту нұсқаулығы
TP-Link Archer C20/24» роутерінің бағдарламасын жаңарту нұсқаулығы
TP-Link Archer C20 (Переходная)
TP Link Acher C24 роутерінің бағдарламасын жаңарту нұсқаулығы
GPON
Жылдамдықты тексеру бойынша видеонұсқаулық
Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек.
Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.
Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Бірінші абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады, қалдық келесі айға өтеді.
ДИАГНОСТИКА:
1) порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2) пәтерге дейінгі абоненттік желі (кабель);
3) пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
4) коннекторларды қысу сапасы;
5) қуат желісіне қосылу;
6) интернет жылдамдығы.
ТЕХЖҰМЫСТАР:
1) ұзындығы 10 метрге дейінгі кабельді пәтер ішінде ауыстыру, қосу;
2) TV-тіркемені ауыстыру;
3) құрамдас бөлшектерді беру және ауыстыру;
4) Wi-Fi роутерді ауыстыру;
5) жаңа роутерді орнату;
6) «Үйдегі Интернет» TV қызметтерімен байланысты реттеу жұмыстары.
ОРНАТУ ЖӘНЕ ТЕҢШЕУ:
1) Wi-Fi роутерді;
2) ТВ-тіркемелер;
3) «Менің Beeline-ым» қолданбасы;
4) TV Home Internet қолданбасы.
1) порттың жұмысқа қабілеттілігі;
2) пәтерге дейінгі абоненттік желі;
3) Wi-Fi роутердің жұмысқа қабілеттілігі;
7) «Үйдегі Интернет» TV (тіркеме, қолданба) жұмысқа қабілеттілігі;
4) пәтер ішіндегі кабельдің тұтастығы;
5) коннекторлардың тұтастығы.
1) кабельді пәтердің ішінде кабель арналары арқылы жүргізуге (ернеулік астына, төбе арқылы және т. б.);
2) компьютерді/ноутбукті теңшеу;
3) Windows жүйесін қайта орнату, компьютерді тазалау;
4) вирусқа қарсы жүйелерді орнату;
5) жабдықты (компьютер, теледидар) басқа бөлмеге тасымалдау;
6) Wi-Fi роутерді тегін беру;
7) жабдықты немесе оның құрамдас бөлшектерін ауыстыру (роутер, тіркеме, пульт, қуат беру блогы);
8) теледидарды теңшеу;
9) құрамдас бөлшектердің (кабель, коннектор, патч-корд) қосымша шығынын талап ететін жұмыстар;
10) метраж бойынша шығын;
11) роутерді қуат желісіне қосу;
12) пульттегі батареяларды ауыстыру;
13) телефон мен SIM картасының жұмысын тексеру;
14) мобильді интернетке байланысты мәселелерді шешу;
15) монтаждаушының жұмысына байланысты емес қосымша жұмыстар (роутерға сөре орнату, HDMI кабелін беру, патч-корд беру, қосымша жабдықты жөндеу).
Егер абоненттік төлемді соңғы 6 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз:
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады.
Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты қабылдау актісіндегі прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (15 бет).
Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде қайтаруға болады.
Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :(
Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз.
Егер тариф жоспарын өзгерткіңіз немесе қызметті өшіргіңіз келсе, Сізге біздің менеджер кеңес береді: 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды.
Назар аударыңыз: шартты бұзып, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару үшін кеңсемізге келуіңіз керек.
Жалға алған жабдықты (роутер, STB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) төмендегі жолдардың бірімен қайтаруға болады:
• Сайтта өтініш беріңіз. Ол үшін сілтемеге өтіп, тиісті жолдарды толтырыңыз. Сізге біздің маман хабарласып, техниктің келетін күні мен уақытын келіседі.
• Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне хабарласыңыз.
Өзіңізбен ала келіңіз:
1) қызметті қосқан кезде жалға алынған құрылғының толық жиынтығын (жиынтық толық болмаса немесе бүлінсе, оның құны құрылғыны ұсыну туралы шарттағы прайс-параққа сәйкес бағаланады, 4.4-тармақ);
2) жеке куәліктің түпнұсқасын.
Сондай-ақ «Үйдегі интернет» логині мен шарт тіркелген мекенжайды айту керек болады.
• Егер Сіз тұратын қалада сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына 3131 нөмірі арқылы қоңырау шалуыңызды өтінеміз (Қазақстандағы кез келген мобильді операторлардың нөмірінен тегін) немесе бізге әлеуметтік желілерде жазыңыз («Біздің контактілер» бөлімінен өзіңізге ыңғайлысын табыңыз).
Егер Сіз жабдықты немесе оның жиынтығын (роутер, STB-жалғама, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) сындырып немесе жоғалтып алсаңыз, олардың құнын Жабдықты қабылдау тапсыру актіндегі прайс-параққа сәйкес өтеуіңіз керек (16-парақ). Ол үшін Клиенттерді қолдау орталығына 3131 нөмірі арқылы қоңырау шалыңыз (Қазақстандағы кез келген мобильді операторлардың нөмірінен тегін), әлеуметтік желілердегі Beeline Қазақстанның ресми парақтарында бізге жазыңыз («Біздің контактілер» бөлімінен өзіңізге ыңғайлысын табыңыз) немесе Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңселеріне хабарласыңыз.
Әлеуметтік желілердегі парақтарымызда Сіздерге қуана көмектесеміз. Тәуліктің кез келген уақытында жазуыңызға болады!
МАҢЫЗДЫ! Beeline компаниясының төменде көрсетілген парақтары ғана бар. Интернетте осыларға өте ұқсас аккаунттар кездесуі мүмкін, бірақ олардың Beeline компаниясына ЕШҚАНДАЙ ҚАТЫСЫ ЖОҚ. Компанияның ресми көздеріне ғана сеніңіз. Олар төменде көрсетілген.
FaceBook-те: https://www.facebook.com/Beeline.Kazakhstan немесе QR-кодты сканерлеңіз
ВКонтактеде: https://vk.com/beeline_kaz немесе QR-кодты сканерлеңіз
Twitter-де: https://twitter.com/_Beeline_kz немесе QR-кодты сканерлеңіз
Instagram-да: https://www.instagram.com/beeline_kz/ немесе QR-кодты сканерлеңіз
YouTube-та: https://www.youtube.com/user/BeelineKazakhstan
Telegram-да: https://t.me/BeelineDanaBot
WhatsApp-та: https://wa.me/77713330055
Сондай-ақ бізге келесі email-дерге жазуыңызға болады: feedback@beeline.kz немесе infodesk@beeline.kz (Beeline мобильді байланысына қатысты сұрақ мәселелері бойынша).
Біздің кеңселер мен салондарда Сізді қуана қарсы аламыз.
Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және үйдегі интернет пен мобильді байланыстың басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз!
Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдаңыз, кезек брондаңыз (брондамасаңыз да болады 🙂) және келіңіз!
Дана — виртуалды кеңесші. Нағыз адам сияқты көмек қолын соза алатын робот. Дана Beeline өнімдері мен қызметтері туралы барлығын біледі. Ол Сіздің Beeline үйдегі интернеті, телевизиясы мен мобильді байланысы жөніндегі барлық сұрақтарыңызға жауап беріп, мәселені шешуге көмектеседі. Оған 24/7 хабарласа аласыз, Дана демалыссыз, мерекесіз жұмыс істейді және ешқашан шаршамайды 😊
Оны мына жерлерден таба аласыз:
• Біздің сайт парақшасының төменгі оң жақ бұрышында.
• «Менің Beeline-ым» қосымшасында: қосымшаға кірген соң, «Хабарламалар» қойындысы басты бетінің төменгі оң жақ бұрышында. Жүйе диагностика жасап, ақаулық тапса, түзетеді немесе маманмен байланыстырады. Тексеру үшін «Үйдегі Интернет» логинімен немесе байланыс нөмірмен авторизация жасау керек.
Біздің тәулік бойы жұмыс істейтін call-орталығымызға қоңырау шалуыңызға болады. Кеңесшілеріміз «Үйдегі интернет» қызметі мен Beeline мобильды байланысына қатысты кез келген мәселеңізге көмектесуге дайын.
«Үйдегі интернет» қызметіне қатысты мәселелермен:
3131 нөміріне қоңырау шалыңыз. Қазақстандағы барлық мобильді нөмірден қоңырау шалу тегін. Егер бізге қалалық нөмірден қоңырау шалғыңыз келсе, төмендегі нөмірлерге қоңырау шалыңыз. Назар аударыңыз, қоңыраудың құны байланыс провайдеріңіздің тарифтеріне байланысты.
• +7 (7172) 73 8181 — Астананың қалалық нөмірлерінен;
• +7 (727) 35 000 35 — Алматының қалалық нөмірлерінен.
Beeline мобильді байланысына қатысты сұрақтармен:
116 нөміріне қоңырау шалыңыз. Beeline мобильді нөмірінен қоңырау шалу тегін.
Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!
Екі жолы бар:
1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.
2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, логин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
Үйдегі интернетіңіздің кілт сөзі бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, уайымдамаңыз. Кілт сөзді «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте өзгертуге болады.
Назар аударыңыз: үйдегі интернеттің кілт сөзін өзгерткен соң, роутерде кілт сөзді өзгерту керек. Нұсқаулық "Қосу және баптау" қойындысында.
Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетте.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут.
«Үйдегі интернет» қызметі таңдалған алдын ала төлем тарифінің шарттарымен 1 күнтізбелік айға беріледі. Абоненттік төлем әр айдың 1-і күні 00:00-ден 03:00-ге дейін алынады. Үйдегі интернетімізді қосқанымыз үшін қосымша ақша алмаймыз. Таңдалған тарифтің абоненттік төлемі сомасына теңгерімді толтырып, қолдана беріңіз.
Қызметті қосқанда, абоненттік төлем сол айдағы қалған күндерге сәйкес алынады - қалғаны келесі айға өтеді.
Одан кейін абоненттік төлем толық алынады. Қызмет тоқтап қалмас үшін, абоненттік төлемді келесі ай басталмай тұрып, толық салып қоюға кеңес береміз.
МАҢЫЗДЫ! Егер қызметтің ақысын төлемесеңіз және оны ағымдағы айда қолданатын жоспарыңыз жоқ болса, абоненттік төлемді логинге айдың 1-інен кейін салуды ұсынамыз. Сонда сома жаңа абоненттік төлемге алынады. Егер кешіктірген кезде төлемді айдың соңында салсаңыз, 1-і күні қайта төлеу керек болады.
Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:
Ыңғайлы жолын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.
2. money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз.
3. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.
Ыңғайлы жолын таңдаңыз:
1. «Менің Beeline-ым» қосымшасына немесе сайтта Жеке кабинетке кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз.
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз.
«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:
• ForteBank
• Kaspi
• Halyk Homebank
• АТФ Банктің ATF24 қосымшасы
• Банк Хоум Кредит
• Сбербанк Онлайн
• Jysan bank
• Altyn Bank
• Банк ВТБ
• Сбербанк Онлайн Россия
QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз.
Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.
«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:
• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi
«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:
• Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
• «АТФ»
• Kaspi
• Forte
Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық
Әділ пайдалану саясаты техникалық мүмкіндіктер мен ҚР қолданыстағы заңнамасын ескере отырып, барлық клиентіміздің сапалы ұялы байланыс пен интернетті қолданудағы тең құқықтарын қорғауға мүмкіндік береді. Әділ пайдалану саясаты Жария шарт шеңберінде әрекет етеді.
Интернетке бір уақытта бірнеше клиент қосылса немесе кейбір клиент орташа статистикалық көрсеткіштен асатын трафик көлемін пайдаланса, желіге қосымша жүк түседі. Ол бәрінің мобильді интернет жылдамдығын азайтады.
Жылдамдықты азайту – желіге жүктемені тең бөлуге мүмкіндік береді. Әділ пайдалану саясаты бойынша, жүктеме тым жоғары сәттерде жылдамдық барлық клиентте немесе интернет-трафикті шамадан тыс көп қолданатын кейбір клиентте азаюы мүмкін.
Біздегі деректер бойынша, Beeline клиенттерінің 99%-ы интернет-трафикті оңтайлы пайдаланады және оларда жылдамдық азаймайды.
Егер Сізде интернет жылдамдығы азайса, демек Сіз, тұтынылған трафик көлемі шегіне жеткен 1% қолданушылар қатарына жатасыз.
Уайымдамаңыз: егер сізде шектеусіз интернет тарифі болса, онда шектеусіз интернет қалады, бірақ белгілі бір трафикті тұтынғаннан кейін жылдамдық төмендейді. Дегенмен, оператор әлеуметтік желілер мен мессенджерлерді ыңғайлы пайдалану, интернетте серфинг жасау және қолайлы сапада бейнелерді көру үшін жеткілікті жылдамдықты сақтауға тырысады.
Әділ пайдалану саясаты шексіз трафик (соның ішінде видеоқызметтерге, әл.желілерге, мессенджерлерге және т.с.с.) беретін тариф жоспарларына, қызметтер мен акцияларға қолданылады.
Жылдамдық тарифтің немесе қызметтің келесі абоненттік төлемі алынып, топтамалар берілгенге дейін шектеледі.
Алайда Сізге төмендетілген жылдамдық қолайсыз болса, бұрынғы жылдамдықты оп-оңай қалпына келтіруге болады. Мобильді байланыс тарифтерінің көпшілігін «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе *355# пәрменімен мерзімінен бұрын қайта қосуға болады (ай сайынғы абоненттік төлем алынып, топтамалардың қалдығы жойылып, жаңа топтама беріледі, жылдамдық қалпына келеді).
Егер нөміріңіз «Үйдегі Интернет» тарифіне қосылып тұрса және онда «Шексіз 4G» акциясы болса, жылдамдықты қалпына келтіру үшін, *912*8# пәрменін теру керек, Сізге ең жоғары жылдамдықтағы 8 ГБ қосылады, жарамды мерзімі – қосқан айдың соңына дейін, құны 1790 тг.
Егер Сіз мобильді интернет-трафик көлемін мөлшерден көп қолданбасаңыз, жылдамдық айырмашылығын байқамайсыз.
Шамадан тыс тұтыну белгілері:
мобильді интернет қызметін жеке мақсаттан тыс қолдану, модем режимінде интернетті өте көп тарату, торренттерді/р2р хаттамаларды, ағынды аудио/видеоконтентті шамадан тыс пайдалану және басқалары.
Біз барлық клиентке, дауыстық қоңырауға бірдей қосылу мүмкіндігін ұсынамыз. Бірақ кейбір қолданушы желіге артық жүк түсіріп, басқа қолданушыларда дауыстық байланыс сапасын нашарлатуы мүмкін. Қосымша жүктеме дегеніміз – дауыстық трафикті орташа статистикалық тұтыну мөлшерінен айтарлықтай артық пайдалану (мобильді байланысты жеке мүддеден тыс қолдану, мысалы, колл-орталықтарын ұйымдастыру, конференц-байланыстарды тым көп қолдану, қоңырауларды күткізу және(немесе) қайта бағыттау және әділетсіз қолданудың басқа да белгілері). Әділ Пайдалану саясаты бойынша осы санаттағы қолданушыларда дауыстық қоңырау шалу шектелуі мүмкін.
Мобильді байланысы бар «Үйдегі Интернет» тариф жоспарларында Жария шартқа сәйкес әділ пайдалану саясаты қолданылады.
Бұл дегеніміз, тарифке байланысты белгілі бір трафик көлемі жұмсалғаннан кейін мобильді нөмірлердегі интернет жылдамдығы төмендейді, бірақ әлеуметтік желілер мен мессенджерлерде сөйлесуге жеткілікті болады.
Өз тариф жоспарыңызды «Менің Beeline-ым» қосымшасы арқылы оңай біле аласыз.
40 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 1,5 Мбит/с дейін төмендейді.
50 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 1,5 Мбит/с дейін төмендейді.
40 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.
60 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.
100 ГБ жұмсалғаннан кейін жылдамдық 256 Кбит/с дейін төмендейді.