Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді.

Логин, теңгерім және төлем

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын 1 минутта біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

 

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, лоин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Жеке кабинетке кіретін кілт сөзіңіз бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, мәселе емес. Біздің мамандар қазіргі кілт сөзді жойып, жаңасын қоюға мүмкіндік береді. 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды. 

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 
 

"Үйдегі интернет" қызметі таңдаған тариф жоспарыңыз үшін 1 күнтізбелік айға алдын ала төлеу шартымен ұсынылады. Абоненттік төлем әр айдың 1-ші жұлдызында сағат 00:00 - 03:00 аралығында ұсталады. Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді.
 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.
2.  money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз
3. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. Сайтта Жеке кабинетке немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасына кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз

«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:

•    ForteBank
•    Kaspi
•    Halyk Homebank
•    АТФ Банктің ATF24 қосымшасы 
•    Банк Хоум Кредит 
•    Сбербанк Онлайн
•    Jysan bank
•    Altyn Bank
•    Банк ВТБ
•    Сбербанк Онлайн Россия

Мобильді қосымшалар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз. 
 

Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.

«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:

• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi

«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:

•  Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
•  «АТФ»
•  Kaspi 
•  Forte

Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

«Үйдегі Интернет» әр уақытта қажет. Бірақ, аяқ асты ұзақ уақытқа бір жерге баруды шешсеңіз... Неге пайдаланбаған нәрсеге Сіз төлеу керексіз? 

Жеке кабинетіңізде «Ерікті бұғаттау» қызметін іске қосыңыз! «Қызметтер» бөліміне өтіп, «Ерікті бұғаттауды» таңдап, қажетті кезеңді орнатыңыз.
Міне, интернет бұғатталды, енді бұл кезеңге абоненттік төлемді төлеудің қажеті жоқ. 

Бұғаттаудың максималды уақыты — 90 күн.

Қызметті келесі жолы алдыңғы бұғаттаудан 30 күн өткен соң пайдалануға болады.

Біздің контактілер

"Үйдегі Интернетке" қатысты сұрақтармен
  • 3131 — Қазақстандағы кез келген мобильді операторының нөмірінен тегін;
  • +7 (7172) 73 8181 — Нұр-Сұлтандағы қалалық нөмірлерден;
  • +7 (727) 35 000 35 — Алматыдағы қалалық нөмірлерден.

 

Мобильді нөмірге қатысты сұрақтармен
  • 116 — Beeline клиенттеріне мобильді телефоннан тегін.


Басқа қалаларда мобильді байланыс пен үйдегі интернетке қатысты сұрақтармен қоңырау шалатын нөмірлерді мына жерден қараңыз.

Сондай-ақ келесі электронды мекенжайға жазсаңыз болады:  feedback@beeline.kz

Әрі әлеуметтік желілердегі топтарымызда пікірлеріңізді асыға күтеміз:  FacebookTwitterВКонтакте және Instagram.

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қосу және баптау

Бұл бағдарлама роутер немесе шоғырсым байланысын қолданатыныңызға қарамастан, Beeline-ның "Үйдегі интернет" қызметін қосу үшін компьютеріңізді жылдам баптауға көмектеседі. 

Beeline Helper не істей алады?
- шоғырсым немесе Wi-Fi арна арқылы  роутерді баптайды;
- VPN-байланыс арқылы интернетті баптайды;
- VPN қолданған кезде интернетке өздігінен қосылады;
- "Үйдегі интернет" қызметін ақысын төлеу керек екені туралы есе салады.

Beeline Helper-ді жүктеу

Beeline Helper-ді пайдалану туралы нұсқаулық

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды интернет желісіне роутер (бағыттауыш) арқылы қоса аласыз.

Төмендегі нұсқау нақты құрылғының немесе оған байланысты бағдарламалық жасақтаманың бірізді нұсқауы емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне қарай, іс жүзінде пункттерде айырмашылық болуы мүмкін. Дәл баптау үшін, бапталатын әр құрылғының пайдалану нұсқауын қолдануыңызды сұраймыз.

Роутеріңіз тізімде жоқ па? Онда, оны бізден алмаған шығарсыз немесе ескі үлгі болуы мүмкін.

Кез келген роутерді баптауға қатысты жалпы ақпарат міне:  
- қосылыс режимі: L2TP;
- логин:  001 немесе 099 сандарынан басталады;
- кілт сөз: «Үйдегі Интернет» Жеке кабинетінікі; 
- қосылатын сервер мекенжайы: l2tp.internet.beeline.kz

Толық ақпарат алу үшін өндірушіге хабарласыңыз.

Егер роутеріңіздің үлгісі ескі болса, заманауи үлгіге ауыстыруға кеңес береміз, ол интернет-байланыс сапасына әсер етеді. 
Сіз шапшаң TURBO Wi-Fi роутерін жалға ала аласыз немесе өзіндік құнымен сатып алсаңыз болады: толық ақпарат мына жерде.

TURBO


TP-LINK

D-Link

Оны дербес жасай аласыз. Нұсқау бойынша әрекет етуіңізді өтінеміз:

1-қадам: желіге қосылыңыз

Көз жеткізіңіз:
1.    Роутеріңіз 220В желісіне қосылып тұрғанына.
2.    Интернет шоғырсымы WAN/Internet ұясына қосылып тұрғанына.
3.    Роутерге LAN ұяшығы немесе Wi-Fi желісі арқылы қосылып тұрғаныңуызға.

2-қадам: микробағдарлама

Микробағдарламаны жүктеңіз: ол осы бетте, нұсқау блогында – төмен қарай парақтаңыз.

Маңызды!!!
•    Жүктелген файлдың қайда сақталғанын жаттап алыңыз: жасақтаманы ауыстыру барысында, оның құрылғыңызда тұрған орнын көрсету керек.
•    Роутеріңіз алдын ала бапталған болуы керек: «Үйдегі интернет» қызметіне роутерді баптау жолын мына жерден табуға болады.


Құрылғыңызда браузерді ашып, мекенжай жолына жазыңыз: 192.168.0.1.

Роутеріңіздің интерфейсіне кіретін бет ашылады. Кілт сөзді жазыңыз (өздігінен берілген кілт сөз: admin) да, «Кіру» пернесін басыңыз.

Қадам 3: микробағдарламаны орнатыңыз

Ол үшін, микробағдарлама бетінде, бұған дейін жүктелген файлды таңдау керек: «Файлды таңдау» пернесін басыңыз, файл таңдалған соң, Upload пернесін басыңыз.

Егер бәрін дұрыс жасасаңыз, микробағдарламаны жаңарту үдерісі басталады.

Маңызды!!! Микробағдарламаны жаңарту барысында роутердегі индикаторлар өшуі, жыпылықтауы, жасақтама үдерісі аяқталғанға дейін интернет өшуі мүмкін – ол қалыпты жағдай. Жасақтаманы жаңарту үдерісі 2 – 10 минут алады. 

Роутер микробағдарламаны жаңарту үдерісін бастайды да, 2 – 10 минут өткен соң, сынақтан өтіп, орнықты жасақтама ретінде танылған(зауыттікіне қарағанда) жаңа жадынамамен істейді.

Жылдамдықты өлшеудің нақты нәтижесін алу үшін, қарапйым үш әрекетті жасаңыз: 
1. Пәтерде нақты нәтижені алу үшін, ДК немесе ноутбукке LAN-шоғырсымы арқылы қосылыңыз. Сымсыз байланысты қолданғанда, өлшеу нәтижесі қате болуы мүмкін. 
2. Сынақтама кезінде firewall-ды (файрвол), антивирусты өшіріп қойыңыз, сондай-ақ кез келген көзден файл жүктеуді тоқтатыңыз. Нақты нәтиже мәліметтерді жолдау желісіне ғана емес, сонымен қатар, сынақтама жүріп жатқан компьютердің қуатына да байланысты болатынын ескеру керек. 
3. Сілтеме арқылы Speedtest-ті қосыңыз https://www.speedtest.net да, "Баста" пернесін басыңыз. Нәтиже нақты болуы үшін, «Beeline серверін» қоюға кеңес береміз.
Сынақтама нәтижесі ақпарттық мазмұнда жүреді және интернетке қосылу жылдамдығының соңғы дерегі емес.

Пәтердегі Wi-Fi сигнал сапасына не әсер етеді?
1. Физикалық кедергілер (қабырғалар мен бөлме аралық есіктер, жиһаз) Wi-Fi сигналын айтарлықтай төмендетуі мүмкін.
2. Роутердің пәтердегі орналасқан жері. 
3. Сыртқы орта. Көршілес Wi-Fi желілер неғұрлым көп болса, роутердің орнықты әрі шапшаң сигналын ұстау қиын болады. 

Wi-Fi жақсы жұмыс істеуі үшін не істеу керек?
1. Роутерді, интернетті жиі пайдаланатын жеріңізге орнатыңыз. 
2. Роутерді жабық шкафтарға, металл қалқандарға және пәтердің басқа да оқшау бұрышына қоймаңыз. 
3. Смартфондар мен планшеттерді қосу үшін 2.4GHz диапазонын, интернет өте жылдам қосылуды қажет ететін құрылғылар үшін 5GHz диапазонын пайдаланыңыз.
Назар аударыңыз! Компания қалаңыздағы ең жақын торапқа дейінгі жылдамдыққа ғана кепіл береді.
 

Жалға берілген роутерді қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) біздің сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады. 
МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сіздің қалада Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады. 
Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, егер құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек. 
 

Статикалық IP мекенжайы

IP мекенжайы – бұл Сіздің компьютеріңізді басқаларынан айырып тануға мүмкіндік беретін компьютердің интернеттегі бірегей нөмірі (0 бастап 255 дейінгі 4 цифрдің жиынтығы). IP мекенжайы статикалық, яғни тұрақты, немесе динамикалық болуы мүмкін, яғни компьютеріңіз Интернетке қосылған сайын жаңа нөмірге ие болады.

Статикалық IP деген Сіздің интернеттегі тұрақты IP мекенжайыңыз. Ол «Үйдегі Интернет» логиніңіздің атына бекітіледі.

Құны – 5000 тг/айына. Абоненттік төлем әр айдың бірінші жұлдызында ұсталады.

Ұсыну талаптары:
• Егер жаңа тарифтік жоспарда «Статикалық IP» қолжетімді болса, тарифтік жоспарды ауыстырған кезде қызмет қалады;
• «Өз ерімен бұғаттау» қызметі қолжетімсіз;
• Қызмет «Үйдегі Интернет» пайдаланушылары болып табылатын абоненттерге ғана қолжетімді;
• Осы қызметті қоса және пайдалана отырып, Сіз «Статикалық IP-мекенжай» қосымша қызметіне қолжетімділікті ұсыну шартында көрсетілген пайдаланудың барлық шарттары мен ережелерімен келісесіз.
Қызметті «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетке қосуға болады.

Статикалық IP мекенжайы мынадай жағдайда пайдалы болады:
   • әлемнің кез-келген жерінен компьютеріңізге қашықтан жалғану;
   • бейнебақылау камераларына қатынау мүмкіндігін алу;
   • IP-мекенжайымен байланысты авторизацияны талап ететін бөлек онлайн қызметтерді (файлдарды сақтау орындарын, интернет-банкингті, ойын серверлерін және басқаларын) пайдалану.
 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (4.4-бап).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 

Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер тариф жоспарын өзгерткіңіз немесе қызметті өшіргіңіз келсе, Сізге біздің менеджер кеңес береді: 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды.

Назар аударыңыз: шартты бұзып, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару үшін кеңсемізге келуіңіз керек.

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен ""Үйдегі интернет"" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 
 

Егер біздің клиент болмасаңыз

Қызметті қосу үшін, үйіңіздің техникалық мүмкіндігін тексеру керек. Біздің сайтта өтініш қалдырыңыз немесе 3131 нөміріне қоңырау шалыңыз (қоңырау шалу тегін). Техникалық мүмкіндікті тексеріп, тариф жоспарын таңдауға көмектесеміз және маманның келетін уақытын келісеміз.

Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді.

Логин, теңгерім және төлем

Видеоны шертіп, «Үйдегі интернетіңіз» туралы маңызды ақпаратты алу жолын 1 минутта біліңіз. Көргеніңіз көңіліңізді көтерсін!

 

Екі жолы бар: 

1. *799# пәрменін пайдаланыңыз
Маңызды: телефон нөмірі "Үйдегі Интернет" қызметін қосқан кезде байланыс нөмірі ретінде көрсетілген болуы керек немесе тариф жоспар топтамасына кіруі керек.

2. Кез келген Beeline нөмірінен 6784 нөміріне SMS жіберіңіз (мәтінсіз де бола береді). Жауап ретінде, лоин иесінің туған күні мен тегі туралы тексеру сұрақтары келеді.
 

Жеке кабинетке кіретін кілт сөзіңіз бірегей. Бірақ, оны ұмытып қалсаңыз немесе жоғалтып алсаңыз, мәселе емес. Біздің мамандар қазіргі кілт сөзді жойып, жаңасын қоюға мүмкіндік береді. 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды. 

Теңгерімді тексерудің және қызметтің абоненттік төлем сомасын білудің 3 жолы бар - өзіңізге ыңғайлысын таңдаңыз:

1. Жеке кабинетте немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасында.
2. Байланыс нөмірінен немесе тариф жоспарының топтамасына кіретін нөмірден *799# пәрменін теру арқылы. Жауап ретінде, теңгерім туралы ақпараты бар хабарлама келеді.
3. Call Centre-ге қоңырау шалу арқылы, нөмірі 3131, Жеке кабинетте байланыс нөмірі ретінде көрсетілген нөмірден қоңырау шалу керек. Операторға қосылу қажет емес. Компания қызметтері туралы ақпаратты алып, басты жаңалықтарды тыңдаған соң, қазіргі теңгеріміңіз өздігінен айтылады. Қажет ақпаратты күтетін болжалды уақыт - 1 минут. 
 

"Үйдегі интернет" қызметі таңдаған тариф жоспарыңыз үшін 1 күнтізбелік айға алдын ала төлеу шартымен ұсынылады. Абоненттік төлем әр айдың 1-ші жұлдызында сағат 00:00 - 03:00 аралығында ұсталады. Үйдегі интернетімізге қосқанымыз үшін қосымша ақы алмаймыз. Таңдаған тарифіңіздің абоненттік төлемін төлеп, қолдануды бастаңыз. Абоненттік төлем айдың соңына дейін қалған күндерге сай ұсталады – қалдық келесі айға өтеді.
 

Теңгерімді келесі жолдармен толтыруға болады:

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. 2020 қысқа нөміріне келесі мәтінді тегін SMS арқылы жіберіңіз: $$$ beenet XXXXXXXXX, мұндағы $$$ — толтырым сомасы, теңге, XXXXXXXXX — логиніңіз/жеке шотыңыз.
2.  money.beeline.kz сайтында «Қызметтерге төлеу» бөліміне кіріңіз
3. «Менің Beeline-ым» қосымшасында телефон нөмірімен авторизациядан өтіп, «Төлемдер» бөліміне кіріңіз.

Ыңғайлы жолын таңдаңыз:

1. Сайтта Жеке кабинетке немесе «Менің Beeline-ым» қосымшасына кіріп, «Тарифке төлеуді» басыңыз
2. oplata.beeline.kz сайтына кіріп, деректерді жазыңыз да, «Толтыру» пернесін басыңыз.
3. ҚР банкінің банкоматы арқылы аб.төлемді салыңыз

«Үйдегі интернет» төлемі үшін мобильді қосымшалардың тізімі:

•    ForteBank
•    Kaspi
•    Halyk Homebank
•    АТФ Банктің ATF24 қосымшасы 
•    Банк Хоум Кредит 
•    Сбербанк Онлайн
•    Jysan bank
•    Altyn Bank
•    Банк ВТБ
•    Сбербанк Онлайн Россия

Мобильді қосымшалар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

QIWI-әмиян, kaspi.kz немесе ҚР-дағы басқа банктердің интернет-банкингін пайдаланыңыз. 
 

Төлем терминалдарында және cash-in функциясы бар банкоматтарда нақты ақшамен төлеңіз.

«Үйдегі интернет» үшін төлем терминалдар тізімі:

• «Киберплат»
• Mpay
• Isoft
• «АТЖ» (Аймақтық төлем жүйелері)
• QIWI (карта және байланыс ақпараты www.qiwi.com сайтында)
• Касса24
• Kaspi

«Үйдегі интернет» үшін төлем банкоматтар тізімі:

•  Halyk Bank
• «ЦентрКредит»
•  «АТФ»
•  Kaspi 
•  Forte

Банкоматтар мен терминалдар арқылы төлеу жөніндегі нұсқаулық

«Үйдегі Интернет» әр уақытта қажет. Бірақ, аяқ асты ұзақ уақытқа бір жерге баруды шешсеңіз... Неге пайдаланбаған нәрсеге Сіз төлеу керексіз? 

Жеке кабинетіңізде «Ерікті бұғаттау» қызметін іске қосыңыз! «Қызметтер» бөліміне өтіп, «Ерікті бұғаттауды» таңдап, қажетті кезеңді орнатыңыз.
Міне, интернет бұғатталды, енді бұл кезеңге абоненттік төлемді төлеудің қажеті жоқ. 

Бұғаттаудың максималды уақыты — 90 күн.

Қызметті келесі жолы алдыңғы бұғаттаудан 30 күн өткен соң пайдалануға болады.

Біздің контактілер
"Үйдегі Интернетке" қатысты сұрақтармен
  • 3131 — Қазақстандағы кез келген мобильді операторының нөмірінен тегін;
  • +7 (7172) 73 8181 — Нұр-Сұлтандағы қалалық нөмірлерден;
  • +7 (727) 35 000 35 — Алматыдағы қалалық нөмірлерден.

 

Мобильді нөмірге қатысты сұрақтармен
  • 116 — Beeline клиенттеріне мобильді телефоннан тегін.


Басқа қалаларда мобильді байланыс пен үйдегі интернетке қатысты сұрақтармен қоңырау шалатын нөмірлерді мына жерден қараңыз.

Сондай-ақ келесі электронды мекенжайға жазсаңыз болады:  feedback@beeline.kz

Әрі әлеуметтік желілердегі топтарымызда пікірлеріңізді асыға күтеміз:  FacebookTwitterВКонтакте және Instagram.

Кеңселеріміз бен байланыс салондарымызда Сізді қуана күтеміз! Сол жерде қосуға өтініш беріп, тариф жоспарын ауыстыра аласыз, шотыңызды толтырасыз және мобильді байланыс пен интернеттің  басқа да қызметтерін пайдалана аласыз. Өзіңізге ыңғайлы мекенжайды таңдап, келіңіз! 

Сондай-ақ хаттар мен сауалдарға да ашықпыз. Оларды infodesk@beeline.kz мекенжайына жіберіңіз немесе әлеуметтік желілердегі парақшаларымызда пікіріңізді жазыңыз: Facebook, Twitter, ВКонтакте және Instagram.
 

 

Қосу және баптау

Бұл бағдарлама роутер немесе шоғырсым байланысын қолданатыныңызға қарамастан, Beeline-ның "Үйдегі интернет" қызметін қосу үшін компьютеріңізді жылдам баптауға көмектеседі. 

Beeline Helper не істей алады?
- шоғырсым немесе Wi-Fi арна арқылы  роутерді баптайды;
- VPN-байланыс арқылы интернетті баптайды;
- VPN қолданған кезде интернетке өздігінен қосылады;
- "Үйдегі интернет" қызметін ақысын төлеу керек екені туралы есе салады.

Beeline Helper-ді жүктеу

Beeline Helper-ді пайдалану туралы нұсқаулық

Егер Сізде бірнеше компьютер болса, оларды интернет желісіне роутер (бағыттауыш) арқылы қоса аласыз.

Төмендегі нұсқау нақты құрылғының немесе оған байланысты бағдарламалық жасақтаманың бірізді нұсқауы емес. Интерфейстің техникалық ерекшеліктеріне қарай, іс жүзінде пункттерде айырмашылық болуы мүмкін. Дәл баптау үшін, бапталатын әр құрылғының пайдалану нұсқауын қолдануыңызды сұраймыз.

Роутеріңіз тізімде жоқ па? Онда, оны бізден алмаған шығарсыз немесе ескі үлгі болуы мүмкін.

Кез келген роутерді баптауға қатысты жалпы ақпарат міне:  
- қосылыс режимі: L2TP;
- логин:  001 немесе 099 сандарынан басталады;
- кілт сөз: «Үйдегі Интернет» Жеке кабинетінікі; 
- қосылатын сервер мекенжайы: l2tp.internet.beeline.kz

Толық ақпарат алу үшін өндірушіге хабарласыңыз.

Егер роутеріңіздің үлгісі ескі болса, заманауи үлгіге ауыстыруға кеңес береміз, ол интернет-байланыс сапасына әсер етеді. 
Сіз шапшаң TURBO Wi-Fi роутерін жалға ала аласыз немесе өзіндік құнымен сатып алсаңыз болады: толық ақпарат мына жерде.

TURBO


TP-LINK

D-Link

Оны дербес жасай аласыз. Нұсқау бойынша әрекет етуіңізді өтінеміз:

1-қадам: желіге қосылыңыз

Көз жеткізіңіз:
1.    Роутеріңіз 220В желісіне қосылып тұрғанына.
2.    Интернет шоғырсымы WAN/Internet ұясына қосылып тұрғанына.
3.    Роутерге LAN ұяшығы немесе Wi-Fi желісі арқылы қосылып тұрғаныңуызға.

2-қадам: микробағдарлама

Микробағдарламаны жүктеңіз: ол осы бетте, нұсқау блогында – төмен қарай парақтаңыз.

Маңызды!!!
•    Жүктелген файлдың қайда сақталғанын жаттап алыңыз: жасақтаманы ауыстыру барысында, оның құрылғыңызда тұрған орнын көрсету керек.
•    Роутеріңіз алдын ала бапталған болуы керек: «Үйдегі интернет» қызметіне роутерді баптау жолын мына жерден табуға болады.


Құрылғыңызда браузерді ашып, мекенжай жолына жазыңыз: 192.168.0.1.

Роутеріңіздің интерфейсіне кіретін бет ашылады. Кілт сөзді жазыңыз (өздігінен берілген кілт сөз: admin) да, «Кіру» пернесін басыңыз.

Қадам 3: микробағдарламаны орнатыңыз

Ол үшін, микробағдарлама бетінде, бұған дейін жүктелген файлды таңдау керек: «Файлды таңдау» пернесін басыңыз, файл таңдалған соң, Upload пернесін басыңыз.

Егер бәрін дұрыс жасасаңыз, микробағдарламаны жаңарту үдерісі басталады.

Маңызды!!! Микробағдарламаны жаңарту барысында роутердегі индикаторлар өшуі, жыпылықтауы, жасақтама үдерісі аяқталғанға дейін интернет өшуі мүмкін – ол қалыпты жағдай. Жасақтаманы жаңарту үдерісі 2 – 10 минут алады. 

Роутер микробағдарламаны жаңарту үдерісін бастайды да, 2 – 10 минут өткен соң, сынақтан өтіп, орнықты жасақтама ретінде танылған(зауыттікіне қарағанда) жаңа жадынамамен істейді.

Жылдамдықты өлшеудің нақты нәтижесін алу үшін, қарапйым үш әрекетті жасаңыз: 
1. Пәтерде нақты нәтижені алу үшін, ДК немесе ноутбукке LAN-шоғырсымы арқылы қосылыңыз. Сымсыз байланысты қолданғанда, өлшеу нәтижесі қате болуы мүмкін. 
2. Сынақтама кезінде firewall-ды (файрвол), антивирусты өшіріп қойыңыз, сондай-ақ кез келген көзден файл жүктеуді тоқтатыңыз. Нақты нәтиже мәліметтерді жолдау желісіне ғана емес, сонымен қатар, сынақтама жүріп жатқан компьютердің қуатына да байланысты болатынын ескеру керек. 
3. Сілтеме арқылы Speedtest-ті қосыңыз https://www.speedtest.net да, "Баста" пернесін басыңыз. Нәтиже нақты болуы үшін, «Beeline серверін» қоюға кеңес береміз.
Сынақтама нәтижесі ақпарттық мазмұнда жүреді және интернетке қосылу жылдамдығының соңғы дерегі емес.

Пәтердегі Wi-Fi сигнал сапасына не әсер етеді?
1. Физикалық кедергілер (қабырғалар мен бөлме аралық есіктер, жиһаз) Wi-Fi сигналын айтарлықтай төмендетуі мүмкін.
2. Роутердің пәтердегі орналасқан жері. 
3. Сыртқы орта. Көршілес Wi-Fi желілер неғұрлым көп болса, роутердің орнықты әрі шапшаң сигналын ұстау қиын болады. 

Wi-Fi жақсы жұмыс істеуі үшін не істеу керек?
1. Роутерді, интернетті жиі пайдаланатын жеріңізге орнатыңыз. 
2. Роутерді жабық шкафтарға, металл қалқандарға және пәтердің басқа да оқшау бұрышына қоймаңыз. 
3. Смартфондар мен планшеттерді қосу үшін 2.4GHz диапазонын, интернет өте жылдам қосылуды қажет ететін құрылғылар үшін 5GHz диапазонын пайдаланыңыз.
Назар аударыңыз! Компания қалаңыздағы ең жақын торапқа дейінгі жылдамдыққа ғана кепіл береді.
 

Жалға берілген роутерді қайтару үшін, Сіз алған құрылғының толық жиынтығымен (тоқ блогы, роутер, орнатудың қысқа нұсқаулығы) біздің сату және қызмет көрсету кеңсеге келсеңіз болады. 
МАҢЫЗДЫ! Жеке куәлігіңізді ала келуіңіз керек, сондай-ақ логиніңізді және "Үйдегі интернет" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.

Егер Сіздің қалада Beeline-ның Сату және қызмет көрсету кеңсесі жоқ болса, 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болады. 
Сізге қатысы жоқ, еңсерілмес күштердің немесе жабдықтың қасиеттері салдарынан жабдықты ауыстырғанда, егер құрамдас құрылғылардың бірі бұзылса, жабдық тегін ауыстырылады.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап). 

Қосу ортасына қойылатын талаптар:
Құрылғы құрғақ, таза, шаңы жоқ және жақсы желдетілетін, ылғалдылығы қалыпты орынжайда, қатты қызатын көздерден алыс қолдануға арналған. Оны далада және аса ылғал жерде пайдаланбаңыз. Құрылғыға басқа заттарды қоймаңыз. Желдеткіш тесіктері ашық болуы керек. Құрылғының маңындағы және оның корпусының ішіндегі температура 0 °С - +40 °С шамасында болуы керек. 
 

Статикалық IP мекенжайы

IP мекенжайы – бұл Сіздің компьютеріңізді басқаларынан айырып тануға мүмкіндік беретін компьютердің интернеттегі бірегей нөмірі (0 бастап 255 дейінгі 4 цифрдің жиынтығы). IP мекенжайы статикалық, яғни тұрақты, немесе динамикалық болуы мүмкін, яғни компьютеріңіз Интернетке қосылған сайын жаңа нөмірге ие болады.

Статикалық IP деген Сіздің интернеттегі тұрақты IP мекенжайыңыз. Ол «Үйдегі Интернет» логиніңіздің атына бекітіледі.

Құны – 5000 тг/айына. Абоненттік төлем әр айдың бірінші жұлдызында ұсталады.

Ұсыну талаптары:
• Егер жаңа тарифтік жоспарда «Статикалық IP» қолжетімді болса, тарифтік жоспарды ауыстырған кезде қызмет қалады;
• «Өз ерімен бұғаттау» қызметі қолжетімсіз;
• Қызмет «Үйдегі Интернет» пайдаланушылары болып табылатын абоненттерге ғана қолжетімді;
• Осы қызметті қоса және пайдалана отырып, Сіз «Статикалық IP-мекенжай» қосымша қызметіне қолжетімділікті ұсыну шартында көрсетілген пайдаланудың барлық шарттары мен ережелерімен келісесіз.
Қызметті «Менің Beeline-ым» қосымшасында немесе Жеке кабинетке қосуға болады.

Статикалық IP мекенжайы мынадай жағдайда пайдалы болады:
   • әлемнің кез-келген жерінен компьютеріңізге қашықтан жалғану;
   • бейнебақылау камераларына қатынау мүмкіндігін алу;
   • IP-мекенжайымен байланысты авторизацияны талап ететін бөлек онлайн қызметтерді (файлдарды сақтау орындарын, интернет-банкингті, ойын серверлерін және басқаларын) пайдалану.
 

Қызметті өшіру

Егер абоненттік төлемді соңғы 12 айда төлемесеңіз және "Үйдегі интернет" қызметтерін пайдаланбасаңыз: 
- үйдегі интернет бұғатталады;
- телевизия (егер топтамада болса) өшеді;
- мобильді нөмірлер (егер топтамада болса) "Қарапайым" тариф жоспарына ауыстырылады. 

Қызметтен бас тартқанда, қосу кезінде жалға алынған жабдықтардың жиынтығын (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтару қажет. 3131 нөмірі арқылы өтініш қалдырыңыз, жабдықтарды өзіміз алып кетеміз. Жинақ толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың бірі бұзылған болса, Жабдықты ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша, оның құнын өтеу қажет болады (4.4-бап).

Логиніңіздің теңгерімінде ақша қаражаты қалса, оның біздің кеңселерде біздің кеңселерде қайтаруға болады.

Сізге осы бөлімнің қажет болғаны өкігішті :( 

Мүмкін көшкен шығарсыз. Сайтта немесе 3131 нөміріне қоңырау шалып өтініш беру арқылы бізге ақпарат беріңізші, техникалық мүмкіндік болса, "Үйдегі интернет" логиніңізді жаңа жерге көшіріп береміз. 

Егер тариф жоспарын өзгерткіңіз немесе қызметті өшіргіңіз келсе, Сізге біздің менеджер кеңес береді: 3131 нөміріне қоңырау шалсаңыз болды.

Назар аударыңыз: шартты бұзып, жалға алынған жабдықты (приставканы/роутерді) қайтару үшін кеңсемізге келуіңіз керек.

Жалға алынған жабдықты (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) қайтарғанда, Beeline-ның сату және қызмет көрсету кеңсесіне бару керек. 
Ала келіңіз қажет: 
1) қосу кезінде жалға берілген құрылғылардың толық жинағын (жинақ толық болмаса немесе жиынтықтағы құрылғылардың бірі бұзылса, оның құны Құрылғыларды жалға беру шартындағы прайс-параққа сай бағаланады, 4.4-бап). 
2) жеке куәлігіңіздің түпнұсқасын.
Сонымен қатар, логин мен ""Үйдегі интернет"" қызметінің шарты тіркелген мекенжайды айту керек болады.
Егер Сіздің қалада Сату және қызмет көрсету кеңселері жоқ болса, Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау шалуыңызды өтінеміз.

Жиынтық толық болмаса немесе құрамдас құрылғылардың (роутер, STB-приставка, пульт, тоқ блогы, HDMI шоғырсымы, RCA шоғырсымы) бірі бұзылса, Құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақ бойынша оның құнын толық өтеу керек болады (4.4-бап).