Beeline-ға диваннан түспей-ақ ауысыңыз!

Тіпті басқа оператордағы нөміріңізбен.

Оған үйреніп қалғаныңызды түсінеміз. Сондықтан туғанымыздай қабылдаймыз 😊 Қаласаңыз, мына жерде жаңа нөмірге тапсырыс беріңіз.

Небәрі 3 қадам — 10 минут, болды, Beeline-дасыз:

Бірнеше жағдайды тексеріңіз

Өтініш беріңіз 

SMS хабарламаны күтіңіз

1. Нөмірдің өз аты-жөніңізге тіркелгенін тексеріңіз:

Tele2 және Altel — *835#
Kcell және Activ — *562#
Егер Сіздің аты-жөніңізге тіркелмеген болса, ағымдағы операторға хабарласып, нөмірді атыңызға тіркеңіз.

Нөмір белсенді болуы керек (бұғатталмаған болуы тиіс, яғни қоңырау шала алуыңыз, интернетке шығып, басқа да операцияларды жасай алуыңыз керек).

2. Нөмірде қарыз болмауы керек.

3. Сізде Beeline-ның кез келген SIM-картасы болуы немесе телефон eSIM-ді қолдауы тиіс.

eSIM туралы мына жерден білуге болады.

SIM-картаны жеткізіп беруге мына жерде тапсырыс беруге болады(егер керек болса).

Бастаймыз ба?
Beeline-ға ауысудың ыңғайлы жолын таңдаңыз:

Егер Beeline нөмірі мен біздің қосымшамыз болмаса:

1

«Менің Beeline-ым (Қазақстан)»қосымшасын орнатыңыз.

2

«Beeline абоненті болу» → «Өз нөміріңмен ауысу».

3

Тарифті таңдаңыз.

4

Сәйкестендіруден өтіңіз.

5

SIM-картаны алу әдісін таңдаңыз:

  • eSIM

    Смартфонға кіріктірілген виртуалды SIM-картамен Beeline-ға ауысуға болады.
    Толық ақпарат мында.

  • SIM-картаны жеткізу

    Төлеген соң, ақпаратты нақтылау үшін Сізге хабарласамыз.
    Егер өтінішті 12:00-ге дейін берсеңіз, сол күні; егер одан кеш берсеңіз, ертеңіне жеткізіп береміз, Назар аударыңыз! Жеткізу қызметі Нур-Султан, Алматы, Ақтау, Ақтөбе, Атырау, Қарағанды, Көкшетау, Костанай, Қызылорда, Павлодар, Петропавл, Семей, Талдықорған, Тараз, Орал, Өскемен, Шымкент, Екібастұз қалаларында жұмыс істейді.

  • Online SIM

    Уақытша SIM-картаны біздің кеңседен немесе сату нүктесінен (мысалы, ЖҚБ-дан) алуға болады. Соған Beeline-ға ауысқыңыз келетін нөмірді тіркесеңіз болды.

Егер Beeline-ның басқа нөмірімен авторизациядан өтсеңіз:

1

Қосымшаға кіріп, жоғары жағындағы өз нөміріңізді, содан соң «Шығу» пернесін басыңыз.

2

Жоғарыдағы нұсқауды екінші баптан бастап орындаңыз :)

Жеке куәлігіңізді алып Beeline-ның жақын маңдағы кеңсесіне, салонына немесе сервистік аумағына барыңыз.

Тариф жоспарын таңдап, Beeline-ның жаңа SIM-картасын таңдаңыз.

10 минут, содан соң жарқын жақта – Beeline-да боласыз!

Beeline-да болғанның несі керемет? 😊

Beeline-мен Сізде Қазақстандағы мобильді интернет сапасы жағынан БІРІНШІ интернет.
VIGO дәлелдеген.

Бізде өз SIMPLY нео-банкіміз бар. Елестетіңізші, нөмірдің теңгерімі = банктегі шот + әр транзакция үшін супербонус!

Beeline нөмірімен цифрлы BeeTV-ді смартфоннан немесе басқа құрылғыдан трафик шығындамай көріңіз.

 

Мұнымен біткен жоқ, әрине!

Нөмірді көшіру туралы не білу керек?

1. Сізді MNP-көшіру терминімен қорқытады 😅

MNP (Mobile Number Portability) — байланыс операторын ауыстыру, яғни нөміріңізді басқа желіге көшіру.

2. Нөмірді Beeline-ға көшіру үшін небәрі 1 құжат керек.

Жеке куәлік немесе төлқұжат — өзіңізге ұнағанын таңдаңыз.

3. Нөмірді көшіру тегін.

Тек SIM-картаға (егер Сізде жоқ болса) — 200 теңге, сондай-ақ Beeline тарифіне төлейсіз(егер абоненттік төлеммен болса).

4.  Нөмірді жеткізу 500 теңге

Иә, небәрі бес жүз. Егер тегін нөмірді (цифрлары құрамы қарапайым) таңдасаңыз, нақты 500 теңге төлеу керек J Егер нөмір ақылы болса, жеткізу құны бағасына қосылады. 

5. Нөмірді көшірудің 4 ережесі бар.

  • Нөмірдің иесі болуыңыз керек (нөмір аты-жөніңізге тіркелген). Тіркеуді тексеру үшін, келесі пәрменді теріңіз: *835# — Tele2 және Altel, *562# — Kcell және Activ. Егер нөмір Сізге тіркелмеген болса, қазіргі операторыңыздың кеңсесінде оны атыңызға тіркеуіңіз керек.
  • Ауысу өтінішінде көрсеткен деректеріңіз қазіргі байланыс операторыңыздың клиенттік базасындағы деректермен сәйкес келуі тиіс. Егер жеке куәлікті, төлқұжатты немесе тегіңізді ауыстырсаңыз, қазіргі операторыңыздың салонына кіріп, дерекқорында деректеріңізді өзгертуін сұраңыз.
  • Егер нөміріңізді жақында бір оператордан басқасына ауыстырсаңыз, нөмірді соңғы ауыстырған сәттен бері 60 күннен артық уақыт өтуі керек .
  • Қазіргі операторыңыздың алдында міндеттемелеріңіз болса, оларды орындау қажет. Мысалы, теңгеріміңіз теріс болса немесе бөліп төлеуге алған смартфонның өтелмеген қарызы болса – төлеуіңізді өтінеміз.

6. Тариф пен теңгерім көшірілмейді.

Бұрынғы операторыңызда болғанның бәрі бұрынғы операторда қалады 😊

7. Нөмірді көшіру шамамен 1 сағат алады.

Егер Beeline-ға қосымша арқылы көшсеңіз немесе колл-орталығына, я болмаса кеңсеге жүгінсеңіз (жоғарыдағы барлық талап орындалған жағдайда). 
Егер сайтта өтінішті жұмыс күні 17:00-ге дейін берсеңіз, сол күні біздің операторлар Сізге хабарласады. Егер одан кеш берсеңіз, келесі күні хабарласады (демалыс және мереке күндерінен басқа күндері). 

8. Beeline SIM-картасын бірден қолдануға болады!

Нөміріңіз Beeline желісіне қосылған сәтте 😊  Бірақ көшіру барысында байланыс уақытша шектелуі мүмкін (бір сағат ішінде).  
Телефоныңызда Beeline SIM-картасы іске қосылған соң, жарқын жаққа өткеніңіз туралы SMS-хабарлама келеді, ал экранда біздің желінің атауы - Beeline KZ шығады. Қош келдіңіз!

9. Егер нөмірді көшіруден бас тартылса…

  • Аты-жөніңіз, құжаттың нөмірі немесе телефон нөмірі қазіргі операторыңыздағы деректермен сәйкес келмеуі мүмкін.
    Тексеріңіз, ол үшін операторыңыздың кеңсесіне барыңыз. Нөмірді Beeline-ға көшіруді жалғастыру үшін, тезірек қайтып келіңіз.
  • Мүмкін операторды ауыстырғаныңызға әлі 60 күн толмаған шығар...
    Біраз күтіп, өтінішті қайта беру керек болады.
  • Әлде теңгерім минус па?
    Теңгерімді қарыз сомасы мен кемінде + 1 теңгеге толтырыңыз, теңгерімде қаражат болуы керек. 😊
  • Қарыз бар ма?
    Қазіргі операторыңыздың алдындағы барлық міндеттемені орындауыңыз керек. Мысалы, бөліп төлеуге алған смартфонның өтелмеген қарызы болуы мүмкін.

10. Егер өтінішті ресімде кезінде бірдеңе дұрыс болмаса…

Бір адамнан бір тәулікте бір өтініш қана қабылданады. Келесі күні ғана өтінішті қайта бере аласыз.

Ақпарат алдын ала төлем жүйесінің клиенттеріне арналған.