Басты бет / «Әлеуметтік» тариф жоспарын қосу үшін не керек?

«Әлеуметтік» тариф жоспарын қосу үшін не керек?

Назар аударыңыздар:
  • Нөміріңіз бен құрылғыңыздың дұрыс тіркелгеніне көз жеткізіңіз. Нөмір мен құрылғының тіркеуін тексеру үшін, *835# пәрменін теріңіз немесе сілтеме арқылы өтіңіз. 
  • ЖСН-іңізге тіркелген басқа нөмірлерде әлеуметтік тариф жоспарлары қосылмағанына көз жеткізіңіз. Бір адамда жеңілдігі бар бір ғана нөмір болуы керек. Егер «Әлеуметтік» тарифін жаңа нөмірге қосқыңыз келсе, ескісінде тариф жоспарын ауыстырыңыз. Қосуға болатын тариф жоспарларымен мына жерде танысуға болады. 

Жасы келген зейнеткерлерге:

  1. Тарифті қосқыңыз келетін нөмір салынған телефонды алдыңызға қойыңыз (ол дұрыс сәйкестендіру үшін керек: нөмірге хабарлама келеді); 
  2.  Таңдаған нысаныңызда аты-жөніңізді, 12 таңбалы ЖСН-ді және телефон нөмірін көрсетіңіз;
  3.  10 минуттан соң *166# пәрмені арқылы тарифіңізді тексерсеңіз болады
    - егер тариф қосылмаса, 0611 нөмірі арқылы Call Center-ге хабарласуыңызды өтінеміз 

Мерзімінен бұрын шыққан зейнеткерлерге:

  1. 3 құжатты алдын ала дайындаңыз: 
    - жеке куәлігіңіздің сапалы фотосуретін немесе сканерленген көшірмесін; 
    - зейнеткерлік куәлігіңіздің фото немесе скан-көшірмесін; 
    - осы құжаттарды қолыңызға ұстап тұрған, анық түскен, электронды фотосуретті; 
  2. Тарифті қосқыңыз келетін нөмір салынған телефонды алдыңызға қойыңыз (ол дұрыс сәйкестендіру үшін керек: нөмірге хабарлама келеді); 
  3. Таңдаған нысаныңызда аты-жөніңізді, 12 таңбалы ЖСН-ді және телефон нөмірін көрсетіп, 3 құжатты JPEG, PNG, PDF немесе WORD форматында жеке-жеке файл түрінде тіркеңіз (бір файлдың көлемі 3 МБ-дан аспауы керек);
  4. Өтініштің қарастырылғанын күтіңіз:
    – егер құжаттарыңыз дұрыс болса, Сізді 3 жұмыс күні ішінде «Әлеуметтік» тариф жоспарына қосады;   
    - егер қандай-да бір сұрақтар болса, жұмыс күні сағат 9:00-ден 21:00-ге дейін өтініште көрсетілген нөмір арқылы Сізге хабарласамыз; 
    - құжаттарыңыз сәйкес келмесе, өкінішке қарай, Сізге тариф жоспарын қоспауы мүмкін;  
    - егер үш жұмыс күні ішінде тариф жоспары Сізге қосылмаса және Сізге ешкім қоңырау шалмаса, 0611 нөмірі арқылы Call Center-ге хабарласуыңызды өтінеміз. 

Мүмкіндігі шектеулі тұлғаларға:

  1. 3 құжатты алдын ала дайындаңыз: 
    - жеке куәлігіңіздің сапалы фотосуретін немесе сканерленген көшірмесін; 
    - I, II немесе III топ мүгедегі туралы жарамды анықтаманың фото немесе скан-көшірмесін; 
    - осы құжаттарды қолыңызға ұстап тұрған, анық түскен, электронды фотосуретті; 
  2. Тарифті қосқыңыз келетін нөмір салынған телефонды алдыңызға қойыңыз (ол дұрыс сәйкестендіру үшін керек: нөмірге хабарлама келеді);
  3. Таңдаған нысаныңызда аты-жөніңізді, 12 таңбалы ЖСН-ді және телефон нөмірін көрсетіп, 3 құжатты JPEG, PNG, PDF немесе WORD форматында жеке-жеке файл түрінде тіркеңіз (бір файлдың көлемі 3 МБ-дан аспауы керек);
  4. Өтініштің қарастырылғанын күтіңіз: 
    – егер құжаттарыңыз дұрыс болса, Сізді 3 жұмыс күні ішінде «Әлеуметтік» тариф жоспарына қосады;   
    - егер қандай-да бір сұрақтар болса, жұмыс күні сағат 9:00-ден 21:00-ге дейін өтініште көрсетілген нөмір арқылы Сізге хабарласамыз; 
    - құжаттарыңыз сәйкес келмесе, өкінішке қарай, Сізге тариф жоспарын қоспауы мүмкін;  
    - егер үш жұмыс күні ішінде тариф жоспары Сізге қосылмаса және Сізге ешкім қоңырау шалмаса, 0611 нөмірі арқылы Call Center-ге хабарласуыңызды өтінеміз. 

Өз тобыңды қалай таңдауға болады?

Сіз — жасыңызға қарай шыққан зейнеткерсіз, егер тариф жоспарын қосатын сәтте, жасыңыз 59,5 жаста (әйелдер үшін) немесе 63 жаста (ерлерге) болса. Жас шектеуі «Қазақстан Республикасының зенеткерлік қамтамасыз ету туралы» ҚР Заңының 2-тарауына (11-бап, 1-тармақ) сай қолданылады. 

Сіз — ерте шыққан зейнеткерсіз, егер Сізде зейнеткер куәлігі болса және Сіз: 
- еңбек өтіліңіз бойынша зейнеткер болсаңыз;
- 1949 жылғы 29 тамыз бен 1963 жылғы 5 шілде аралығында төтенше және радиация қаупі аса жоғары аумақтарда ең кемі 5 жыл тұрған босаңыз; 
- 53 жастағы және одан асқан, 5 және одан көп бала тапқан әрі оларды 8 жасқа дейін тәрбиелеген әйел болсаңыз.  .

Сіз — мүмкіндігі шектеулі тұлғасыз, егер қосатын сәтте Сізде I, II немесе III топ мүгедектігі туралы жарамды анықтама болса. 

Егер нөмірім дұрыс тіркелмегендіктен, қосуыма рұқсат бермесе, не істеймін?

Деректеріңізді Менің Beeline-ым қосымшасында тексере аласыз.

    PlayMarket немесе AppStore ресурстарынан Менің Beeline-ым қосымшасын смартфонға жүктеп алыңыз.
    Қосымшада нөміріңізбен авторизациядан өтіңіз. 
    Басты бетте нөміріңізді басыңыз, Дербес баптаулар бөліміне өтесіз.
    «Дербес баптаулар» парағында нөміріңізді шертіп, «Тұлғаны растау» пернесін басыңыз.
    Жеке куәлігіңізді дайындаңыз. «Жалғастыру» пернесін басып, құжатыңызды сканерлеңіз.
    Селфи жасауға дайындалыңыз. Соның арқасында, құжаттардың шын мәнінде Сіздікі екенін түсінеміз.
    Құжатыңыздың дұрыс сканерленгеніне көз жеткізіңіз. Егер бәрі дұрыс болса, «Деректерді растау» пернесін басыңыз. Қате тапсаңыз, құжатты қайта сканерлеңіз.
    Нөмірдің тіркеуі өзгерген соң, 15 минуттан кейін қайта қосып көріңіз.

Егер қандай-да бір себеппен қосымшада тексеруден өте алмасаңыз, кеңсеге келуіңізді сұраймыз. Өзіңізге жақын маңдағы кеңсені мына жерден таба аласыз.