Beeline Қазақстан бизнесті жүргізудің ашықтық және жауаптылық қағидаттарын сақтаушы, сәтті дамып келе жатқан, жоғары технологиялы компания болып табылады. Телекоммуникация қоғамның дамуына үлкен әсер етеді. Сол себепті әлеуметтік-жауапкершілікті тәртіп, біздің даму стратегиямыздың ажырамас бөлігі болып табылады.
Beeline Қазақстан қызметтерін 10 миллионнан астам абонент түтынады. Біздің бизнес, іскерлік этика мен әлеуметтік жауапкершілік қағидаттарын мүлтіксіз сақтаудан құралады. Бизнестің клиенттік базамен және акционерлерге арналған компанияның құнымен ғана өлшенбейтініне біздің көзіміз жеткен. Ең бастысы – клиенттер, қызметкерлер, әріптестер, акционерлер және жалпы қоғам үшін жасалатын құндылықтар. Міне осы, Beeline Қазақстанның әлеуметтік саясатын іске асырудың негізгі бағыттарын анықтайды.
Beeline Қазақстан клиенттермен ұзақ мерзімді қарым-қатынас құруды мақсат тұтады. Біз компаниямызды таңдаған әр абонентті құрметтейміз және бағалаймыз, оның сенімін ақтау үшін қолымыздан келгеннің барлығын жасаймыз.
Әрбір мобильді оператордың алдында маңызды міндет тұр, ол – дербес мәліметтерді қорғау, мобильді алаяқтықпен және спаммен күрес салаларында өз клиенттерінің ақпараттық қауіпсіздігін қамтамасыз ету. Сол себепті біз меншікті технологияларымзы бен бағдарламаларымызды дамытамыз және телекоммуникация нарығының басқа мүшелерімен, контент-жүргізушілермен және несиелік-қаржылық мекемелермен белсенді жұмыс істейміз.
Мобильді технологияның дамуы клиенттің алдынан зор мүмкіндіктерді ашады, бірақ сонымен бірге алаяқтар үшін жаңа орта құрады. Зиянкестермен күресте Beeline Қазақстан өз қауіпсіздік жүйелерін нығайтып қана қоймай, сонымен қатар алаяқтықпен байланысты қатерлер туралы абоненттерге тұрақты түрде ақпарат беріп тұрады, сондай-ақ өз клиенттері үшін қосымша арнайы қызметтерді дайындайды.
Қызметкерлердің кәсіби деңгейін тұрақты түрде дамыту үшін, Beeline Қазақстанда корпоративтік оқытудың бірыңғай жүйесі құрылған, оның орталық эелементі «Корпоративтік Билайн-университеті» болып табылады. Біз оқытудың әртүрлі үлгілерін қолданамыз, соның ішінде тренингтер, электронды курстар және жеке жұмыстар бар.
Біз қызметкерлерді оқыту бағдарламаларын бірнеше бағытта жүзеге асырамыз, олар: компанияның ресурстарын тиімді басқару, ақпараттық технологиялар, клиенттермен жұмыс істеу, қосымша кәсіби оқыту (соның ішінде маркетингтік, заңдық және т.б.), еңбекті қорғау және қауіпсіздік техникалары, жеке тиімділікті дамыту.
Қызметкерлерді кәсіби дамытудың маңызды бөлігі – менеджерлерді оқыту болып табылады, ол келесі бағдарламалардың аясында жүзеге асырылады:
Жұмысқа қабылдау кезінде біз ықтимал үміткерлердің кәсіби деңгейлеріне ғана басты мән береміз және әрбір үміткер үшін тең мүмкіндіктерді қамтамасыз етуге тырысамыз. Компанияның барлық бөлімшелерін білікті кадрлармен қамтамасыз ету үшін, біз қызметкерлерді таңдаудың әртүрлі құралдарын пайдаланымыз.
Бос жұмыс орындарына біз бірінші кезекте дәстүрлі түрде компанияның қызметкерлерін, содан кейін сыртқы үміткерлерді тартамыз.
Beeline Қазақстан жұмысқа орналасу мүмкіндіктерін жұмыс тәжірибесі бар кәсіби мамандарға ғана емес, сонымен қатар еңбек жолын енді бастаған, белсенді жас мамандарға да береді. 2006 жылдан бері біз «StepPro» (2014 жылға дейін - «Үшінші буын») бағдарламасын іске асырып келеміз, ол жоғары курстардың студенттерін және ЖОО түлектерін компаниямыздың әртүрлі бөлімдерінде арнайы тәжірибеден өтуге тартуға бағытталған. Бағдарлама бір жылға созылады және екі кезеңнен тұрады: толық жұмыспен қамтылған жаздық тәжірибе (шілдеде, тамызда) және оқумен бірге алып жүруге болатын ұзақ мерзімді тәжірибе.
Компания өзінің барлық қызметкерлеріне жұмыс өтіліне, мәртебесіне, кесімді еңбек ақысына немесе жұмысының нәтижесіне қарамастан, бірдей көлемдегі кепілді әлеуемттік жеңілдіктер береді.
Әлеуметтік жеңілдіктер, кепілдіктер және өтемақылар жүйесіне мыналар кіреді:
Beeline Қазақстанда 2008 жылдан бастап, «Жылы Жүрек» еріктілер бағдарламасы жұмыс істейді (2014 жылға дейін – «Отзывчивые сердца»). Бағдарлама шеңберінде компанияның қызметкерлері қарамағындағы әлеуметтік мекемелерге жәрдем береді, сенбіліктер өткізіп, ағаш отырғызады, науқас балаларды емдеуге қаражат жинайды. Әрбір қызметкер әлеуметтік және қайырымдылық науқаны идеясымен бөлісе алады.
Жыл сайын Beeline-ның 50-астам қызметкері «Асыл Мирас» Қоры ұйымдастыратын қайырымдылық веложарысына қатысады. Жарысқа қатысқаны үшін төленіп, жиналған барлық қаражатты Қор балаларды емдеу мекемелерін заманауи медициналық жабдықтармен қамтамасыз етуге аударады.
Қарамағындағы әлеуметтік мекемелерде яғни балалар үйлерінде, орталықтарда және мүмкіндігі шектеулі балалар мектептерінде, жетім балаларға, дарынды балаларға арналған мектеп-интернаттарда – қызметкерлеріміз мерекелер ұйымдастырып, сыйлықтар үлестіреді, шеберлік-сыныптарын және басқа да мерекелік шараларды өткізеді.
2015 жылдың қарсаңында еліміздің әр аймағындағы балалар үйлерінде компания қызметкерлері мерекелік ертеңгіліктер мен «Аяз Атаның сыйлығы» науқанын ұйымдастырып, ата-анасыз қалған балалардың армандарын орындады.
2015 жылы компанияның қызметкерлері, компания қолдау көрсеткен «Өмір Жолы» республикалық әлеуемттік жобасының еріктілері болды. Оның аясында Қазақстандағы барлық ҰОС ардагерлері жедел көмек шақыруға арналған кіріктірілген батырмасы бар, арнайы мобильді құрылғылармен қамтамасыз етілді.
Компанияда еріктілерге арналған ынталандыру бағдарламалары бар, ең белсенді қызметкерлер «Beeline-ның үздік еріктісі» атағы үшін сынға түсіп, сыйлықтармен марапатталады.
Өзі жұмыс істейтін әрбір елдегі әлеуметтік бағдарламаларға қолдау көрсету және жүзеге асыру – Beeline Қазақстан бір бөлшегі болып табылатын, VEON халықаралық телекоммуникациялық холдингінің жаһандық даму стратегиясының ажырамас бөлігі. Әлеуметтік жауапкершілік саласындағы саясатымыз ұзақ мерзімге бағытталған және Қазақстанда екі негізгі бағыт бойынша жүзеге асырылады: