Назар аударыңыз: Smart TV-пен BeeTV қосымшасында тіркелуге болмайды. Қосымшаны Smart TV-де пайдалану алдында смартфоннан/планшеттен BeeTV-де тіркеліңіз — қосымшада немесе beetv.kz сайтында
«BeeTV» топтамасы |
Топтаманың сипаттамасы |
Құны күніне |
Құны айына |
TV100 |
100+арна |
55 тг. |
1290 тг. |
MEGOGO |
фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
690 тг. |
ivi |
фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
990 тг. |
Премиум Спорт |
10 спорт арнасы |
35 тг. |
990 тг. |
Amediateka |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
START |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
QAZAQSHA |
Фильмдер мен телехикаялар қазақ тілінде |
25 тг. |
700 тг. |
Ай сайынғы абоненттік төлеммен абоненттері үшін: каналов
«BeeTV» топтамасы |
Топтаманың сипаттамасы |
Құны күніне |
Құны айына |
TV100 |
100+арна |
50 тг. |
1190 тг. |
MEGOGO |
фильмдер мен телехикаялар |
25 тг. |
590 тг. |
ivi |
фильмдер мен телехикаялар |
25 тг. |
590 тг. |
Премиум Спорт |
10 спорт арнасы |
30 тг. |
890 тг. |
Amediateka |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
START |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
QAZAQSHA |
Фильмдер мен телехикаялар қазақ тілінде |
22 тг. |
620 тг. |
Жызылымды жою үшін қосымшаға кіру керек:
1) аккаунтыіызда авторлаңыз;
2) «Аккаунт»-қа өтіңіз;
3) «Жызылымдар» тарауын ашу, белсенді жазылымды таңдап, «Жою» басу.
Жазылымды жою туралы SMS-хабарландыру келеді.
Жызылымдарды *998# пәрменімен жоюға болады:
1) мобильді телефоннан пәрменді теріңіз;
2) Мәзірдің «Менің жазылымымды жою»; тармағын таңдаңыз
3) жоятын жазылым нөмірін таңдаңыз.
Жазылымның жойылғаны туралы SMS-хабарлама келеді.
Арналар тізімін қайдан қарай аламын
- Арналар тізімін сіз осында таныса аласыз
Назар аударыңыз: Егер Сіз Beeline желісінен тыс болсаңыз, онда төменде көрсетілген арналар жұмыс істемейді
Хабар24, KazakhTV, Алматы, Qazaqstan, Первый канал Евразия, Жетінші арна, Balapan, QazSport, 31 Канал, Первый канал СНГ
BeeTV қай құрылғыларды қолжетімді
Смартфондар, планшеттер:
• Android 4.0 және одан жоғары (смартфондар мен планшеттер);
• iOS 8.0 және одан жоғары (смартфондар мен планшеттер).
Жеке компьютер:
• Windows XP;
• Windows Vista;
• Windows 7;
• Windows 8;
• OS X 10.6 және одан жоғары;
• Internet Explorer 11 және жоғары, Firefox, Safari, Opera, Chrome.
Smart TV және Android TV:
• 2016 жылдан бастап және кейін шығарылған Smart функциясы бар TV Samsung* телевизорлары;
• Android TV 4.0 және одан жоғары негіздегі телевизорлар мен приставкалар.
*2020 жылы шыққан Samsung Smart TV үлгісінде BeeTV қосымшасы жуырда пайда болады.
SmartTV туралы толығырақ
Samsung пен LG телевизоры модельдерінің шаққан жылын қалай білуге болады
Телевизор моделінің кодын бірнеше тәсілмен білуге болады:
• Телевизор мәзірінде. Телевизордың мәзірін ашыңыз да, Қолдау тармағын → Samsung-ке жүгінуді таңдаңыз.
• Зауыт жапсырмасында. Жапсырма телевизор артқы панельінде орналасқан.
Код сандар мен латын әріптерінің комбинациясын құрайды. Ол түрлі ақпаратты қамтиды, мысалы, экранның түрі, диагональ немесе шығарылған жылы. Шығарылған жылы екі сандардың арасында орналасқан латын әрпінде кодталған: диагональ (қос таңбалы сан) және сериясы (төрт сан). Кейбір жағдайларда диагональ мен серия арасында екі әріп болуы мүмкін, онда жылы болып оларды алғашқысын санауға болады.
D |
E |
F |
H |
J |
K |
M |
N |
R |
T |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Мысалы, телевизор коды: UE49KS7000UXRU. Диагональ — 49 дюйм, серия — 7000. Жылына K әрпі жауап береді, яғни телевизорды 2016 жылы шығарды.
LG
L |
LW, LM, PA, PM, PS |
N, A |
B |
F |
H |
J |
K |
M |
N |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
LG телевизорының таңбалауын ашу мысалы 2018 жылғы LG 55UJ750V модель.
55 – диагональдің дюймдегі өлшемі;
U – UltraHD рұқсатымен сұйықкристалды матрицасы мен LED жасанды дарығы бар телевизор (жарықдиодтары) ;
J –2017 жылғы модель;
7 –серия нөмірі;
5 және 0 –7 сериялы модификация (сыртқы түрі мен параметрлердегі шамалы айырмашылықтары туралы айтады);
V – тюнер туралы ақпарат.
Қосымшаны Smart TV-ге қалай орнатуға болады
1. Қосымшаны өндірушілер қосымшаларындағы дүкенде табыңыз (LG мен Samsung).
Іздеуді пайдалану үшін, нужно в «Басты экран» витринасында немесе APPS тарауларының кез келгенінде лупа белгісін таңдау. Белгіге ешрткен кезде
Қосымшаны іздеуге арналған клавиатура шығады.
BeeTV қосымшаның атауын енгізу керек.
Сондай-ақ лупаның батырмасын пультте де пайдалануға болады.
2. Іздеуден кейін қосымша парақшасына өтіп, «Орнатуды» басыңыз.
Қосымшада Smart TV-ге авторлану
Қосымшаға құпия сөз немесе кодтың көмегімен кіруге болады.
Құпия сөзбен кіру:
Мобильді телефон нөмірін және BeeTV қызметінің құпия сөзін енгізу керек. Егер Сіз тіркелмесеңіз, онда BeeTV мобильді қосымшасында немесе beetv.kz сайтында тіркеуден өтіңіз
Кодпен кіру:
BeeTV қосымшасында телевизор экранында көрсетілетін кодты beetv.kz сайтында енгізу керек («Аккаунт» -> «Менің құрылғыларым»).
Қосымшаның жұмысы үшін интернет-қосылудың қандай жылдамдығы керек?
Smart TV-де арналардың сапалы көрсетілуі үшін 20 Мбит/с кем емес жылдамдық ұсынылады.
Интернет-трафик мобильді құрылғыларды шығындала ма?
Bee TV шеңберіндегі шексіз интернет трафик Beeline клиенттеріне және Beeline желісінде ғана ұсынылады.
Егер шығу VPN, анонимайзер, прокси арқылы, сондай-ақ смартфон модем режимінде пайдаланылса, ннтернет-трафик негізгі топтамадан (интернет-трафикті таратушыдан, сондай-ақ оған қосылғандан) шығындалады.
Біруақытта неше құрылғыларды қосуға болады?
Бір Beeline нөмірге біруақытта екі кез келген құрылғыны қосуға болады: смартфон, планшет, компьютерден веб-сайт, Smart TV немесе Android TV.
Жазылымды ауыстыру қанша тұрады?
Топтамалар арасындағы көшіп өту құны — 0 теңге. Қосымшада кқшіп өтуге болады: Жеке кабинет -> «Жазылымдар» тарауы.
Көмекке қайда жүгінуге болады?
- Байланыс нөмірі бойынша:
+7 (727) 3 500 500, +7 (727) 3 500 600 — Алматы мен облыс үшін қалалық телефоннан;
116 — мобильді телефоннан (Beeline клиенттері үшін тегін).
- E-mail арқылы: beetv@beeline.
«Үйдегі Интернет TV пайдаланушылары бөлек келісімшарт жасамай қоғамдық орындарда (ұшақтар, пойыздар, видеосалондар, мейрамханалар, барлар, қонақүйлер және т.б.) прокатқа шығару арқылы контентті қолдануға құқылы емес. Бұл ретте ақырғы пайдаланушылар сервисті қолданғаны үшін жауапкершілікті жекелей көтереді».
Қызметті өшіру үшін, cізге Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау соғу керек немесе Beeline кеңсесіне келіп, қызмет шартын бұзуға өтініш жазу керек.
Samsung теледидарының шығарылған жылын қалай анықтауға болады?
LG теледидарының шығарылған жылын қалай анықтауға болады?
TV Үйдегі Интернет-ті орнату жөніндегі нұсқаулық
Негізгі қателер және оларды түзету жолдары
Қате: «Сигнал жоқ» жазбасы немесе жай қара/көк экран пайда болады.
Қалай түзету:
1. Шоғырсымды желіден немесе тв-құрылғының өзінен 5 минутқа суырып алып, қайта қосу арқылы тв-құрылғыны өшіріп-қосыңыз. Құрылғы іске қосылғанша күтіңіз.
2. Теледидар пультындағы Source батырмасының көмегімен сигнал көзінің дұрыс таңдалғанын тексеріңіз. Батырманың аты басқаша да болуы мүмкін: Src, Input, TV/AV немесе аты жазылмай, ішінде нұсқары бар тікбұрыш суреті салынуы мүмкін.
Қате: «Видеоны ойнату қатесі» жазбасы пайда болады.
Қалай түзету:
1. ТВ құрылғыны қолданғанда «Видеоны ойнату қатесі» жазбасы пайда болған жағдайда, шоғырсымды желіден 5 минутқа суырып алып, содан соң қайта қосу арқылы Wi-Fi роутер мен тв құрылғыны кезекпен өшіріп-қосыңыз. Тв құрылғы мен роутер іске қосылғанша күтіңіз.
2. TV Үйдегі Интернет қызметін Смарт ТВ арқылы қолданған жағдайда, теледидар мен роутер арасындағы жалғасуды тексеруіңіз қажет. Интернетпен байланыс бар болса, теледидарыңыздағы бағдарламалық жасақтаманы жаңартуыңыз қажет.
Қате: Арналар тізімі таңдалған тарифке сәйкес келмейді.
Қалай түзету: Tvinternet.beeline.kz сайтында арналардың сіздің тарифіңізге кіретініне көз жеткізіп, ТВ пакетіңіздің қолжетімді арналар тізімін тексеріп шығыңыз.
Қате: Дыбысқа/бейнеге қатысты қиындықтар
Қалай түзету: ТВ құрылғының теледидарға дұрыс жалғануын тексеріңіз. «Қызғалдақ» тәрізді шоғырсым нұсқасын қарайық: Шоғырсымның бір ұшын құрылғының жалғағышына, екінші ұшын теледидарға жалғаңыз. Шоғырсым таңбаламасының орындалуына назар аударыңыз, яғни «сары» түсті қызғалдақ сары түсті жалғағышқа жалғанады және т.б. Егер HDMI-шоғырсымды қолданғыңыз келсе, оны құрылғының HDMI жалғағышына, ал екінші ұшын теледидардағы тура осындай портқа жалғаңыз.
Қате: Жаңа құрылғыны тіркеу қатесі (жалғануға қолжетімді құрылғы жоқ)
Қалай түзету: Қате пайда болған жағдайда, TV Үйдегі Интернет қосымшасы арқылы анықталмайтын құрылғыдан «шығу» қажет. Бұл құрылғыға қатынау мүмкіндігі жоқ болса, Beeline нөмірінен 3535 нөмірі немесе 87273500035 қала нөмірі бойынша байланыс орталығына хабарласуыңыз қажет.
Басқа нұсқаулықтар
Орнату нұсқаулығы
Теледидарды келесі сызба бойынша қосуға болады:
Шоғырсымды HDMI және CVBS ұяшықтарына бірге қосқанда, сигнал беру басымдығы HDMI ұяшыққа беріледі.
ТВ-приставканы қосу және ары қарай қолдану үшін, Ethernet шоғырсымымен сымды байланысты пайдалану ұсынылады.
Егер Сіз приставканы WiFi арқылы қоссаңыз, «Қосылуды баптау» экранында «Баптауларды» басыңыз.
Ары қарай, «WiFi байланыс» кіріктірмесін таңдап, тізімнен үй желісін таңдаңыз да, қажет болса, кілт сөзді енгізіңіз.
Егер бәрі дұрыс қосылса және интернетпен байланыс болса, бағдарламалық қамсыздандыруды жаңарту басталады.
Назар аударыңыз! Жүктеу аяқталғанға дейін құрылғыны тоқтан және интернеттен ажыртапаңыз. Жаңарту кезінде приставка өздігінен қайта жүктелуі мүмкін.
Жүктеу аяқталып, жаңарту орнатылған соң, приставка қолдануға дайын болады.
Қарапайым теледидардан TV Үйдегі Интернет қызметімен ТВ-арналарын көру үшін, DUNE HD – 102 үлгісіндегі STB (Set Top Box) приставкасын қолдану керек, ол видеодеректерді түрлендіріп, шифры шешілген бейнежазбаны теледидар экранына шығарады.
STB Dune HDTV-102W приставкасын баптау нұсқаулығы.
ТВ-приставканы ауыстыру және қайтару шарттары
Жалға алынған приставканы қайтару үшін сату және қызмет көрсету кеңселеріне хабарлассаңыз болады:
Жеке куәлігіңіздің түпнұқсасын ала келіңіз, сондай-ақ «Үйдегі интернет» қызметіндегі логиніңіз бен тіркелген мекенжайыңызды айту керек болады.
Жиынтық толық болмаса немесе толымдаушы құрылғылардың бірі бұзылған болса, құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақша бойынша өтемақы алынады 4.4-тармақша.
Қондырғыны ауыстыру кезінде, егер жиынтықтың толымдаушы құрылғыларының бірі Сізге қатысы жоқ еңсеруге келмейтін күш салдарынан бүлінген болса, тегін ауыстырылады, басқа жағдайда толымдаушылардың бірі бүлінсе, бүлінген құрылғыны ауыстыру құны шарттың 4.4-тармағында көрсетілген, прайс-парақша шеңберінде өтеліп алынады.
STB-приставканың толық жиынтығы
А) ҚБ радиожиілік пульті – 1 дана;
В) Абонентік приставка – 1 дана;
С) Қолданушы нұсқаулығы – 1 дана;
D) RCA шоғырсымы (қызғалдақ) – 1 дана;
Е) HDMI шоғырсымы – 1 дана;
F) Тоқ көзі адаптері – 1 дана;
G) ИҚ (инфрақызыл) ұзартқыш – 1 дана;
Н) Патч корд – 1 дана;
Приставкадағы ұяшықтардың мақсаты
USB ұяшығы - алынбалы тасымалдағыштарды қосу үшін (HDD, flash cards);
AV out ұяшығы- RCA шоғырсымы арқылы теледидарға қосу үшін;
HDMI ұяшығы - HDMI шоғырсымы арқылы теледидарға қосу үшін;;
LAN 10/100 ұяшығы - патч корд (wi-fi router+приставка) арқылы приставканы тікелей қосу үшін;
IR EXT ұяшығы - ИҚ (инфрақызыл) ұзартқышты қосу үшін;
5v in (тоқ көзі) ұяшығы – тоқ көзі адаптеріне қосу үшін (қуаттағыш).
Қосу ортасына қойылатын талаптар
Үйдегі Интернет желісі (роутерді баптау)
- Dune HD TV патчкорд (wi-fi router+приставка) арқылы тікелей қосылады;
- Топтамаларды NAT-бағыттау немесе proxy мен белгілі бір хосттарды немесе басқа қосымша желілерді желілік деңгейде бұғаттауды қолданатындарынан басқа бағыттаудың басқа жолдары, рұқсат етіледі.
Интернет желісіне кеңжолақты қосылу
- SD (Standard Definition) сапалы телеарналарды көру үшін ең кемі 2,5 Мбит/сек;
- HD (High Definition) сапалы телеарналарды көру үшін ең кемі 6 Мбит/сек.
Теледидардың сипаттамасы
- HDMI немесе RCA-кіру;
- FULL HD, HD READY.
Қосу сұлбасы
DUNE HDTV-102 приставканы тікелей қосу (патчкорд).
26.02.2018 жылғы № 092/18 бұйрыққа №1 қосымша
«КаР-Тел» ЖШС-ң Абоненттердің дербес деректерін жинауға,
өңдеуге және қорғауға қатысты саясаты
«КаР-Тел ЖШС» компаниясы (бұдан әрі - Компания) Сіз өз дербес деректеріңізді ұсына отырып, бізге сенім білдіргендеріңізді бағалайды, және оларды қорғау мақсатында техникалық, ұйымдастырушылық, құқықтық сипаттағы барлық қажетті шараларды қолданады. Біздің қандай дербес деректерді жинап, оларды қалай өңдеп және қорғайтынымызды білу үшін осы Дербес деректерді жинауға, өңдеуге және қорғауға қатысты саясатпен (бұдан әрі – Саясат) мукият танысыңыз.
Компания туралы ақпарат
«КаР-Тел» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі, БСН 980540000397, мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Алматы ауданы, Қ. Жалайыри көш., 2 үй, телефон: 8 (727) 350 06 06, Компанияның сайты: www.beeline.kz
Жалпы ережелер
Біз осы Саясатты (бұдан әрі - Саясат) Қазақстан Республикасының дербес деректер және оларды қорғау чаласындағы заңнамасының талаптарына сәйкес әзірледік.
Саясатта біз келісім алу тәсілдерін, жиналатын дербес деректер тізімін, оларды жинау және өңдеу мақсаттарын, Компания мен абоненттердің міндеттерін, сондай-ақ Сіздің дербес деректеріңіздің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, қабылдайтын шаралар тізімін ашып көрсетеміз.
Саясат абоненттердің дербес деректерін жинау және өңдеу бойынша Компанияның негізгі қызметін жариялайтын, көпшілікке қолжетімді құжат болып табылады. Сасяат қызмет көрсету және сату кеңселерінде және Компанияның сайтында танысу үшін қолжетімді.
Сіз Компанияға ұсынған дербес деректер құпия ақпарат болып табылады. Біз Сіздің деректеріңізді қорғау бойынша ішкі ережелерді әзірледік және оларды үнемі өзектендіреміз, және қызметкерлеріміздің осы ережелерді дұрыс орындалуын қадағалаймыз. Компанияның әрбір қызметкері өзінің атқарымдық міндеттерін орындау үшін қолжетімді болатын құпия ақпаратты жарияламауы туралы міндеттемеге қол қояды.
Дербес деректерді жинау және өңдеуге келісім алу
Біз Сіздің қолжетімділігі шектеулі дербес деректеріңізді тек қана Сіздің келісіміңізбен жинаймыз және өңдейміз.
Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес Компания абоненттерге Қызметтер көрсету туралы шарт болған жағдайда ғана қызмет көрсетеді, бұл шартты жасасу тәртібі мен талаптары байланыс саласындағы уәкілетті орган бекіткен тиісті ережелерде белгіленген, Біз шартымыз жария болып табылады және Компаниямыздың кеңселері мен сайтында танысу үшін қолжетімді. Жария шартты жасасу аталған шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын тіркеу нысанын толтыру және қол қою арқылы оған қосылу ретінде жүргізіледі.
Тіркеу нысанында дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім туралы тарау бар, оған қол қою арқылы Сіз Компанияға тіркеу нысанына қол қойған кезде өз бетіңізше ұсынған және шарт бойынша қызмет көрсету барысында Компания үшін қолжетімді болатын барлық дректерді жинауға және өңдеу келісім бересіз.
Дербес деректерін жинауға және өңдеуге келісімін абонент Компанияның сайтындағы жеке кабинеті арқылы электрондық құжаттың, электрондық хабарламаның көмегімен немесе Компанияның анықтамалық қызметі хабарласқан кезде жазбаша түрде айтқан деректерді ұсыну арқылы бере алады.
Жиналатын дербес деректердің тізбесі
Осы Саясат Сіз Жария шартқа қосылу үшін ұсынатын, біздің ақпараттық қызметке жүгінген уақытыңызда берілетін, Компанияның сайтында жеке кабинетінде толтырылатын және қызметтерді ұсыну барысын Компания алатын дербес деректеріңізге де қолданылады.
Компания дауыстық байланыс, төтенше қызметтерді шақыру және СМС жіберу қызметтері кіретін ұялы байланыс қызметтерін көрсету үшін жинайтын дербес деректердің тізімімен Компанияның сайтында таныса аласыз.
Негізгі ұялы байланыс қызметтерін көрсету үшін жиналатын дербес деректердің тізімі ұялы байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарт жасауға қажетті ең азы болып табылады және абоненттің осы деректерді міндетті көрсетуіне қойылатын талаптар Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындалған.
Осы Саясат үшінші тұлғаларға тиесілі ақпараттық ресурстарда жиналған немесе Сіз біздің байланыс желілерімізді пайдалана отырып, өз бетіңізше берген ақпаратқа таралмайды. Үшінші тұлғалардың ақпараттық
ресурстарында дербес деректерді қорғау туралы өз Саясаты болуы мүмкін. Компания абоненттердің үшінші тұлғалар Компанияның қызметтерін пайдалану арқылы жіберген ұнамсыз қысқа мәтіндік немесе өзге хабарламаларын алғаны үшін жаапкершілік тартпайды. Үшінші тұлғалардың ақпараттық ресурстарын пайдалануды бастар алдында және оларға өз дербес деректеріңізді ұсынбас бұрын осы ресурстардың Құпиялылық саясатын зейін қойып оқып шығуға және өзіңіздің дербес деректеріңізді таратуға барынша абай болуға кеңес береміз.
Сіз Компаниядан қолда бар дербес деректердің тізімін, мақсаттарын, дереккөздерін, дербес деректерді жинау және өңдеу тәсілдерін, сондай-ақ оларды өңдеу мен сақтау мерзімдерінен тұратын ақпаратты сұрауыңызға болады. Сұратым жасау абоненттерге қызмет көрсетілетін кеңселерде жазбаша өтініш беру арқылы жүзеге асырылады.
іздегі дербес деректеріңізді өзгерту немес толықтыру сондай-ақ Сіздің жазбаша өтінішіңізбен және дербес деректеріңіздің өзгерісін растайтын құжаттарды ұсынуыңыз арқылы жасалады.
Дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттары
Біз дербес деректерді абонентен арадағы өз қызметімінді көрсету туралы шарттың талаптарын орындау мақсатында, Компаниямыздың серіктестернің, Компаниямыздың өкілдерінің қызметтерін, соның ішінде Компанияға үшінші тұлғалар көрсетететін және Компания үшінші тұлғаларға көрсететін қызметтерді, конвергентті қызметтерді көрсету мақсатында, ұсынылатын қызметтер мен қызмет көрсетулердің сапасын жақсарту, маркетингтік белсенді шараларды өткізу, жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және ұсыну, абоненттер мен пайдаланушыларға көрсетілетін қызметтер мен қызмет көрсету тәртібі мен шарттарының өзгеруі туралы ақпараттандыру, абоненттер мен Компанияны Компанияның қызметтерін пайдаланумен байланысты алаяқтық әрекеттерден қорғау мақсатында, мемлекеттік органдарға фискальды есеп ұсыну, дебиторлық берешекті өндіріп алу мақсатында, сонымен қатар абоненттер мен пайдалнушылардың конкурстар мен жарнамалық науқандарға қатысуы, сондай-ақ Компания мен үшінші тұлғалардың заңнамада белгіленген құқықтар мен міндеттерді жүзеге асыру мақсатында жинаймыз және өңдейміз.
Абоненттің дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісімін қайтарып алуы
Сіз дербес деректерді жинау және өңдеу туралы Компанияға берген келісіміңізді кері қайтарып ала аласыз. Алайда дауыстық байланыс, төтенше
қызметтерді шақыру және СМС жіберу қызметтері кіретін негізгі қызмет түрлерін көрсету үшін Сіздің дербес деректеріңіздің қажет екендігін ескеру қажет. Бұл жағдайда өз келісіміңізді кері қайтарып алу Компания және оның серіктестері көрсететін қызметтердің кейбір немесе барлық түрлерін тоқтатуға әкеп соғуы мүмкін.
Келісіміңізді кері қайтарып алу үшін Компанияның сату және қызмет көрсету бөлімшелеріне жүгініп, жазбаша өтініш беруіңіз қажет. Өзіңізбен бірге жеке куәлігіңіз болуы тиіс.
Егер Компанияның алдындаорындалмаған міндеттеріңіз болса немесе өзге заңнамалық шектеулер болса, онда дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісіміңіз кері қайтарып ала алмайсыз
Сіз қызметтердің қосымша түрлерін көрсетуімізге қажет дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісіміңізді кері қайтарып ала аласыз. Бұл жағдайда кері қайтарып алынатын дербес деректермен байланысты қызметтер ғана өшіріледі.
Қосымша қызметтерді қайта қосу үшін Компанияның сату және қызмет көрсету кеңселерінде жазбаша өтініш, сондай-ақ дербес деректеріңізді жинауға және өңдеуге қатысты келісіміңіз талап етілуі мүмкін.
Дербес деректерді сақтау мерзімі
Біз Сіздің дербес деректеріңізді Компанияға ұялы байланыс қызметтерін көрсету шарты бойынша дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттарына жетуге қажетті мерзім ішінде, аталған шарттың әрекеті тоқтағаннан кейін 2 және Сіз қол қойған келісімге сәйкес сақтаймыз.
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес деректерді өңдеу мақсатына жеткеннен кейін Сіздің дербес деректеріңіз жойылады немесе тұлғасыздандырылады.
Компанияның дербес деректерді қорғау бойынша қолданатын шаралары
Сіздің дербес деректеріңізге қолжетімділік өзінің атқарымды міндеттерін орындау үшін осы деректер қажет Компанияның қызметкерлеріне ғана ұсынылады.
Біздің барлық қызметкерлеріміз құпия ақпаратты жарияламау туралы міндеттемелерге қол қояды, сонымен қатар абоненттердің дербес деректерін қорғауға қойылатын талаптарды бұзған жағдайда туындайтын жауапкершілік туралы ескертілді.
Сіздің дербес деректеріңіз ақпараттық қауіпсіздіктің халықаралық стандарттарына сәйкес келетін біздің электрондық базаларымызда сақталады.
Дербес деректерді үшінші тұлғаларға беру
Дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттарын жүзеге асыру үшін біз Сіздің дербес деректеріңізді өз серіктестерімізге трансшекаралық түрде ұсына аламыз. Дербес деректердің серіктестерге ұсыну ұсылатын дербес деректердің құпиялылығы мен заңдылығы қағидаларына негізделеді. Әр серіктеспен абоненттердің дербес деректерін және басқа құпия ақпараттарды жарияламау туралы шарт жасалады. Серіктеспен жасалатын шартта біз абоненттердің дербес деректерін олардың келісімінсіз немесе өзге заңнамалық негізсіз таралуына жол бермеу жөніндегі талаптарды қарастырамыз.
Дербес деректерді көбейту және бейіндеу
Біз Сіздің дербес деректеріңізді Сізден қосымша ақпарат сұрату арқылы немесе ашық дереккөздерден, мысалы жалпыға қолжетімді әлеуметтік желілердегі аккаунттардан ақпарат алу арқылы толықтыра немесе нақтыландыра аламыз.
Дербес деректерді көбейту және бейіндеу осы Саясатта көрсетілген жинау және өңдеу мақсаттарында ғана жүргізіледі және бізге Сіз үшін қызықты және тиімді ұсыныстар жасауға көмектеседі.
Саясаттың өзгеруі
Компания осы Саясатқа өзгерістер енгізуге құқылы. Саясаттың жаңа басылымы Компанияның сайтында жарияланған сәттен бестап күшіне енеді, егер Саясаттың жаңа басылымында өзгеше көзделмесе. Біз осы Саясаттың өзектілігін жүйелі түрде тексеруге кеңес береміз. Саясат өзгертілгеннен кейін Компанияның қызметтерін пайдалануды жалғастыра отырып, Сіз Саясатқа енгізілген өзгерістермен келісетініңізді растайсыз.
13.12.2018 жылғы №18022428 лицензия негізінде әрекет ететін «КаР-Тел» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (ары қарай – Оператор), осы шарттарға сай Қызметтерді қолдануды қалайтын тұлғаларға (ары қарай – Абонент) телевизия хабарларын тарату қызметін ұсынады. Оператор мен Абонент осы шарттардың шеңберінде «Тараптар», ал жеке-жеке – «Тарап» деп аталады.
Телерадио хабарларын тарату қызметтерін ұсыну туралы осы жария шарт (ары қарай мәтін бойынша - Шарттар) Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің (Жалпы бөлім) 27.12.1994 жылы шыққан 395-бабына сай, жеке тұлғаларға арналған жария шарт – оферта (ары қарай - Оферта) болып табылады. Абоненттің өтініш жіберу арқылы Қызметті қосуға қатысты әрекеттерді жасауы (соның ішінде Қызмет ақысын төлеуі және оны қолдануы) Абоненттің осы Шарттармен келісетінін (қабылдайтынын) білдіреді және Абоненттің осы Шарттармен толық, әрі даусыз келісуі (Офертаны құптауы) ретінде саналады.
- Абонент Оператордың Қызметтерін/Қондырғыларын Оператордың қызметіне жағымсыз әсер ететін түрде қолданса немесе Қызметтерді басқа абоненттер қолданса, соның ішінде заңсыз немесе заңға қайшы қызметтерге қолданса;
- Абонент Қызметтердің ақысын төлеу талаптарын бұзған жағдайда;
- Осы Шарттың талаптары бұзылған жағдайда.
«КаР-Тел» ЖШС |
IBAN: KZ719650000072233368 |
БСН: 980341000286 |
Банк: Алматы қаласындағы «ForteBank» АҚ Филиалы |
Мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010010, Нұр-Сұлтан қаласы, Алматы ауданы, Қадырғали Жалайыри көшесі, 2-үй. |
TV бағдарламасымен мына жерде танысуға болады
Назар аударыңыз: Smart TV-пен BeeTV қосымшасында тіркелуге болмайды. Қосымшаны Smart TV-де пайдалану алдында смартфоннан/планшеттен BeeTV-де тіркеліңіз — қосымшада немесе beetv.kz сайтында
«BeeTV» топтамасы |
Топтаманың сипаттамасы |
Құны күніне |
Құны айына |
TV100 |
100+арна |
55 тг. |
1290 тг. |
MEGOGO |
фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
690 тг. |
ivi |
фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
990 тг. |
Премиум Спорт |
10 спорт арнасы |
35 тг. |
990 тг. |
Amediateka |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
START |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
QAZAQSHA |
Фильмдер мен телехикаялар қазақ тілінде |
25 тг. |
700 тг. |
Ай сайынғы абоненттік төлеммен абоненттері үшін: каналов
«BeeTV» топтамасы |
Топтаманың сипаттамасы |
Құны күніне |
Құны айына |
TV100 |
100+арна |
50 тг. |
1190 тг. |
MEGOGO |
фильмдер мен телехикаялар |
25 тг. |
590 тг. |
ivi |
фильмдер мен телехикаялар |
25 тг. |
590 тг. |
Премиум Спорт |
10 спорт арнасы |
30 тг. |
890 тг. |
Amediateka |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
START |
Фильмдер мен телехикаялар |
30 тг. |
890 тг. |
QAZAQSHA |
Фильмдер мен телехикаялар қазақ тілінде |
22 тг. |
620 тг. |
Жызылымды жою үшін қосымшаға кіру керек:
1) аккаунтыіызда авторлаңыз;
2) «Аккаунт»-қа өтіңіз;
3) «Жызылымдар» тарауын ашу, белсенді жазылымды таңдап, «Жою» басу.
Жазылымды жою туралы SMS-хабарландыру келеді.
Жызылымдарды *998# пәрменімен жоюға болады:
1) мобильді телефоннан пәрменді теріңіз;
2) Мәзірдің «Менің жазылымымды жою»; тармағын таңдаңыз
3) жоятын жазылым нөмірін таңдаңыз.
Жазылымның жойылғаны туралы SMS-хабарлама келеді.
Арналар тізімін қайдан қарай аламын
- Арналар тізімін сіз осында таныса аласыз
Назар аударыңыз: Егер Сіз Beeline желісінен тыс болсаңыз, онда төменде көрсетілген арналар жұмыс істемейді
Хабар24, KazakhTV, Алматы, Qazaqstan, Первый канал Евразия, Жетінші арна, Balapan, QazSport, 31 Канал, Первый канал СНГ
BeeTV қай құрылғыларды қолжетімді
Смартфондар, планшеттер:
• Android 4.0 және одан жоғары (смартфондар мен планшеттер);
• iOS 8.0 және одан жоғары (смартфондар мен планшеттер).
Жеке компьютер:
• Windows XP;
• Windows Vista;
• Windows 7;
• Windows 8;
• OS X 10.6 және одан жоғары;
• Internet Explorer 11 және жоғары, Firefox, Safari, Opera, Chrome.
Smart TV және Android TV:
• 2016 жылдан бастап және кейін шығарылған Smart функциясы бар TV Samsung* телевизорлары;
• Android TV 4.0 және одан жоғары негіздегі телевизорлар мен приставкалар.
*2020 жылы шыққан Samsung Smart TV үлгісінде BeeTV қосымшасы жуырда пайда болады.
SmartTV туралы толығырақ
Samsung пен LG телевизоры модельдерінің шаққан жылын қалай білуге болады
Телевизор моделінің кодын бірнеше тәсілмен білуге болады:
• Телевизор мәзірінде. Телевизордың мәзірін ашыңыз да, Қолдау тармағын → Samsung-ке жүгінуді таңдаңыз.
• Зауыт жапсырмасында. Жапсырма телевизор артқы панельінде орналасқан.
Код сандар мен латын әріптерінің комбинациясын құрайды. Ол түрлі ақпаратты қамтиды, мысалы, экранның түрі, диагональ немесе шығарылған жылы. Шығарылған жылы екі сандардың арасында орналасқан латын әрпінде кодталған: диагональ (қос таңбалы сан) және сериясы (төрт сан). Кейбір жағдайларда диагональ мен серия арасында екі әріп болуы мүмкін, онда жылы болып оларды алғашқысын санауға болады.
D |
E |
F |
H |
J |
K |
M |
N |
R |
T |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
Мысалы, телевизор коды: UE49KS7000UXRU. Диагональ — 49 дюйм, серия — 7000. Жылына K әрпі жауап береді, яғни телевизорды 2016 жылы шығарды.
LG
L |
LW, LM, PA, PM, PS |
N, A |
B |
F |
H |
J |
K |
M |
N |
2011 |
2012 |
2013 |
2014 |
2015 |
2016 |
2017 |
2018 |
2019 |
2020 |
LG телевизорының таңбалауын ашу мысалы 2018 жылғы LG 55UJ750V модель.
55 – диагональдің дюймдегі өлшемі;
U – UltraHD рұқсатымен сұйықкристалды матрицасы мен LED жасанды дарығы бар телевизор (жарықдиодтары) ;
J –2017 жылғы модель;
7 –серия нөмірі;
5 және 0 –7 сериялы модификация (сыртқы түрі мен параметрлердегі шамалы айырмашылықтары туралы айтады);
V – тюнер туралы ақпарат.
Қосымшаны Smart TV-ге қалай орнатуға болады
1. Қосымшаны өндірушілер қосымшаларындағы дүкенде табыңыз (LG мен Samsung).
Іздеуді пайдалану үшін, нужно в «Басты экран» витринасында немесе APPS тарауларының кез келгенінде лупа белгісін таңдау. Белгіге ешрткен кезде
Қосымшаны іздеуге арналған клавиатура шығады.
BeeTV қосымшаның атауын енгізу керек.
Сондай-ақ лупаның батырмасын пультте де пайдалануға болады.
2. Іздеуден кейін қосымша парақшасына өтіп, «Орнатуды» басыңыз.
Қосымшада Smart TV-ге авторлану
Қосымшаға құпия сөз немесе кодтың көмегімен кіруге болады.
Құпия сөзбен кіру:
Мобильді телефон нөмірін және BeeTV қызметінің құпия сөзін енгізу керек. Егер Сіз тіркелмесеңіз, онда BeeTV мобильді қосымшасында немесе beetv.kz сайтында тіркеуден өтіңіз
Кодпен кіру:
BeeTV қосымшасында телевизор экранында көрсетілетін кодты beetv.kz сайтында енгізу керек («Аккаунт» -> «Менің құрылғыларым»).
Қосымшаның жұмысы үшін интернет-қосылудың қандай жылдамдығы керек?
Smart TV-де арналардың сапалы көрсетілуі үшін 20 Мбит/с кем емес жылдамдық ұсынылады.
Интернет-трафик мобильді құрылғыларды шығындала ма?
Bee TV шеңберіндегі шексіз интернет трафик Beeline клиенттеріне және Beeline желісінде ғана ұсынылады.
Егер шығу VPN, анонимайзер, прокси арқылы, сондай-ақ смартфон модем режимінде пайдаланылса, ннтернет-трафик негізгі топтамадан (интернет-трафикті таратушыдан, сондай-ақ оған қосылғандан) шығындалады.
Біруақытта неше құрылғыларды қосуға болады?
Бір Beeline нөмірге біруақытта екі кез келген құрылғыны қосуға болады: смартфон, планшет, компьютерден веб-сайт, Smart TV немесе Android TV.
Жазылымды ауыстыру қанша тұрады?
Топтамалар арасындағы көшіп өту құны — 0 теңге. Қосымшада кқшіп өтуге болады: Жеке кабинет -> «Жазылымдар» тарауы.
Көмекке қайда жүгінуге болады?
- Байланыс нөмірі бойынша:
+7 (727) 3 500 500, +7 (727) 3 500 600 — Алматы мен облыс үшін қалалық телефоннан;
116 — мобильді телефоннан (Beeline клиенттері үшін тегін).
- E-mail арқылы: beetv@beeline.
«Үйдегі Интернет TV пайдаланушылары бөлек келісімшарт жасамай қоғамдық орындарда (ұшақтар, пойыздар, видеосалондар, мейрамханалар, барлар, қонақүйлер және т.б.) прокатқа шығару арқылы контентті қолдануға құқылы емес. Бұл ретте ақырғы пайдаланушылар сервисті қолданғаны үшін жауапкершілікті жекелей көтереді».
Қызметті өшіру үшін, cізге Клиенттерді қолдау орталығына қоңырау соғу керек немесе Beeline кеңсесіне келіп, қызмет шартын бұзуға өтініш жазу керек.
Samsung теледидарының шығарылған жылын қалай анықтауға болады?
LG теледидарының шығарылған жылын қалай анықтауға болады?
TV Үйдегі Интернет-ті орнату жөніндегі нұсқаулық
Негізгі қателер және оларды түзету жолдары
Қате: «Сигнал жоқ» жазбасы немесе жай қара/көк экран пайда болады.
Қалай түзету:
1. Шоғырсымды желіден немесе тв-құрылғының өзінен 5 минутқа суырып алып, қайта қосу арқылы тв-құрылғыны өшіріп-қосыңыз. Құрылғы іске қосылғанша күтіңіз.
2. Теледидар пультындағы Source батырмасының көмегімен сигнал көзінің дұрыс таңдалғанын тексеріңіз. Батырманың аты басқаша да болуы мүмкін: Src, Input, TV/AV немесе аты жазылмай, ішінде нұсқары бар тікбұрыш суреті салынуы мүмкін.
Қате: «Видеоны ойнату қатесі» жазбасы пайда болады.
Қалай түзету:
1. ТВ құрылғыны қолданғанда «Видеоны ойнату қатесі» жазбасы пайда болған жағдайда, шоғырсымды желіден 5 минутқа суырып алып, содан соң қайта қосу арқылы Wi-Fi роутер мен тв құрылғыны кезекпен өшіріп-қосыңыз. Тв құрылғы мен роутер іске қосылғанша күтіңіз.
2. TV Үйдегі Интернет қызметін Смарт ТВ арқылы қолданған жағдайда, теледидар мен роутер арасындағы жалғасуды тексеруіңіз қажет. Интернетпен байланыс бар болса, теледидарыңыздағы бағдарламалық жасақтаманы жаңартуыңыз қажет.
Қате: Арналар тізімі таңдалған тарифке сәйкес келмейді.
Қалай түзету: Tvinternet.beeline.kz сайтында арналардың сіздің тарифіңізге кіретініне көз жеткізіп, ТВ пакетіңіздің қолжетімді арналар тізімін тексеріп шығыңыз.
Қате: Дыбысқа/бейнеге қатысты қиындықтар
Қалай түзету: ТВ құрылғының теледидарға дұрыс жалғануын тексеріңіз. «Қызғалдақ» тәрізді шоғырсым нұсқасын қарайық: Шоғырсымның бір ұшын құрылғының жалғағышына, екінші ұшын теледидарға жалғаңыз. Шоғырсым таңбаламасының орындалуына назар аударыңыз, яғни «сары» түсті қызғалдақ сары түсті жалғағышқа жалғанады және т.б. Егер HDMI-шоғырсымды қолданғыңыз келсе, оны құрылғының HDMI жалғағышына, ал екінші ұшын теледидардағы тура осындай портқа жалғаңыз.
Қате: Жаңа құрылғыны тіркеу қатесі (жалғануға қолжетімді құрылғы жоқ)
Қалай түзету: Қате пайда болған жағдайда, TV Үйдегі Интернет қосымшасы арқылы анықталмайтын құрылғыдан «шығу» қажет. Бұл құрылғыға қатынау мүмкіндігі жоқ болса, Beeline нөмірінен 3535 нөмірі немесе 87273500035 қала нөмірі бойынша байланыс орталығына хабарласуыңыз қажет.
Басқа нұсқаулықтар
Орнату нұсқаулығы
Теледидарды келесі сызба бойынша қосуға болады:
Шоғырсымды HDMI және CVBS ұяшықтарына бірге қосқанда, сигнал беру басымдығы HDMI ұяшыққа беріледі.
ТВ-приставканы қосу және ары қарай қолдану үшін, Ethernet шоғырсымымен сымды байланысты пайдалану ұсынылады.
Егер Сіз приставканы WiFi арқылы қоссаңыз, «Қосылуды баптау» экранында «Баптауларды» басыңыз.
Ары қарай, «WiFi байланыс» кіріктірмесін таңдап, тізімнен үй желісін таңдаңыз да, қажет болса, кілт сөзді енгізіңіз.
Егер бәрі дұрыс қосылса және интернетпен байланыс болса, бағдарламалық қамсыздандыруды жаңарту басталады.
Назар аударыңыз! Жүктеу аяқталғанға дейін құрылғыны тоқтан және интернеттен ажыртапаңыз. Жаңарту кезінде приставка өздігінен қайта жүктелуі мүмкін.
Жүктеу аяқталып, жаңарту орнатылған соң, приставка қолдануға дайын болады.
Қарапайым теледидардан TV Үйдегі Интернет қызметімен ТВ-арналарын көру үшін, DUNE HD – 102 үлгісіндегі STB (Set Top Box) приставкасын қолдану керек, ол видеодеректерді түрлендіріп, шифры шешілген бейнежазбаны теледидар экранына шығарады.
STB Dune HDTV-102W приставкасын баптау нұсқаулығы.
ТВ-приставканы ауыстыру және қайтару шарттары
Жалға алынған приставканы қайтару үшін сату және қызмет көрсету кеңселеріне хабарлассаңыз болады:
Жеке куәлігіңіздің түпнұқсасын ала келіңіз, сондай-ақ «Үйдегі интернет» қызметіндегі логиніңіз бен тіркелген мекенжайыңызды айту керек болады.
Жиынтық толық болмаса немесе толымдаушы құрылғылардың бірі бұзылған болса, құрылғыны ұсыну шартындағы прайс-парақша бойынша өтемақы алынады 4.4-тармақша.
Қондырғыны ауыстыру кезінде, егер жиынтықтың толымдаушы құрылғыларының бірі Сізге қатысы жоқ еңсеруге келмейтін күш салдарынан бүлінген болса, тегін ауыстырылады, басқа жағдайда толымдаушылардың бірі бүлінсе, бүлінген құрылғыны ауыстыру құны шарттың 4.4-тармағында көрсетілген, прайс-парақша шеңберінде өтеліп алынады.
STB-приставканың толық жиынтығы
А) ҚБ радиожиілік пульті – 1 дана;
В) Абонентік приставка – 1 дана;
С) Қолданушы нұсқаулығы – 1 дана;
D) RCA шоғырсымы (қызғалдақ) – 1 дана;
Е) HDMI шоғырсымы – 1 дана;
F) Тоқ көзі адаптері – 1 дана;
G) ИҚ (инфрақызыл) ұзартқыш – 1 дана;
Н) Патч корд – 1 дана;
Приставкадағы ұяшықтардың мақсаты
USB ұяшығы - алынбалы тасымалдағыштарды қосу үшін (HDD, flash cards);
AV out ұяшығы- RCA шоғырсымы арқылы теледидарға қосу үшін;
HDMI ұяшығы - HDMI шоғырсымы арқылы теледидарға қосу үшін;;
LAN 10/100 ұяшығы - патч корд (wi-fi router+приставка) арқылы приставканы тікелей қосу үшін;
IR EXT ұяшығы - ИҚ (инфрақызыл) ұзартқышты қосу үшін;
5v in (тоқ көзі) ұяшығы – тоқ көзі адаптеріне қосу үшін (қуаттағыш).
Қосу ортасына қойылатын талаптар
Үйдегі Интернет желісі (роутерді баптау)
- Dune HD TV патчкорд (wi-fi router+приставка) арқылы тікелей қосылады;
- Топтамаларды NAT-бағыттау немесе proxy мен белгілі бір хосттарды немесе басқа қосымша желілерді желілік деңгейде бұғаттауды қолданатындарынан басқа бағыттаудың басқа жолдары, рұқсат етіледі.
Интернет желісіне кеңжолақты қосылу
- SD (Standard Definition) сапалы телеарналарды көру үшін ең кемі 2,5 Мбит/сек;
- HD (High Definition) сапалы телеарналарды көру үшін ең кемі 6 Мбит/сек.
Теледидардың сипаттамасы
- HDMI немесе RCA-кіру;
- FULL HD, HD READY.
Қосу сұлбасы
DUNE HDTV-102 приставканы тікелей қосу (патчкорд).
26.02.2018 жылғы № 092/18 бұйрыққа №1 қосымша
«КаР-Тел» ЖШС-ң Абоненттердің дербес деректерін жинауға,
өңдеуге және қорғауға қатысты саясаты
«КаР-Тел ЖШС» компаниясы (бұдан әрі - Компания) Сіз өз дербес деректеріңізді ұсына отырып, бізге сенім білдіргендеріңізді бағалайды, және оларды қорғау мақсатында техникалық, ұйымдастырушылық, құқықтық сипаттағы барлық қажетті шараларды қолданады. Біздің қандай дербес деректерді жинап, оларды қалай өңдеп және қорғайтынымызды білу үшін осы Дербес деректерді жинауға, өңдеуге және қорғауға қатысты саясатпен (бұдан әрі – Саясат) мукият танысыңыз.
Компания туралы ақпарат
«КаР-Тел» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі, БСН 980540000397, мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, Астана қаласы, Алматы ауданы, Қ. Жалайыри көш., 2 үй, телефон: 8 (727) 350 06 06, Компанияның сайты: www.beeline.kz
Жалпы ережелер
Біз осы Саясатты (бұдан әрі - Саясат) Қазақстан Республикасының дербес деректер және оларды қорғау чаласындағы заңнамасының талаптарына сәйкес әзірледік.
Саясатта біз келісім алу тәсілдерін, жиналатын дербес деректер тізімін, оларды жинау және өңдеу мақсаттарын, Компания мен абоненттердің міндеттерін, сондай-ақ Сіздің дербес деректеріңіздің қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында, қабылдайтын шаралар тізімін ашып көрсетеміз.
Саясат абоненттердің дербес деректерін жинау және өңдеу бойынша Компанияның негізгі қызметін жариялайтын, көпшілікке қолжетімді құжат болып табылады. Сасяат қызмет көрсету және сату кеңселерінде және Компанияның сайтында танысу үшін қолжетімді.
Сіз Компанияға ұсынған дербес деректер құпия ақпарат болып табылады. Біз Сіздің деректеріңізді қорғау бойынша ішкі ережелерді әзірледік және оларды үнемі өзектендіреміз, және қызметкерлеріміздің осы ережелерді дұрыс орындалуын қадағалаймыз. Компанияның әрбір қызметкері өзінің атқарымдық міндеттерін орындау үшін қолжетімді болатын құпия ақпаратты жарияламауы туралы міндеттемеге қол қояды.
Дербес деректерді жинау және өңдеуге келісім алу
Біз Сіздің қолжетімділігі шектеулі дербес деректеріңізді тек қана Сіздің келісіміңізбен жинаймыз және өңдейміз.
Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес Компания абоненттерге Қызметтер көрсету туралы шарт болған жағдайда ғана қызмет көрсетеді, бұл шартты жасасу тәртібі мен талаптары байланыс саласындағы уәкілетті орган бекіткен тиісті ережелерде белгіленген, Біз шартымыз жария болып табылады және Компаниямыздың кеңселері мен сайтында танысу үшін қолжетімді. Жария шартты жасасу аталған шарттың ажырамас бөлігі болып табылатын тіркеу нысанын толтыру және қол қою арқылы оған қосылу ретінде жүргізіледі.
Тіркеу нысанында дербес деректерді жинауға және өңдеуге келісім туралы тарау бар, оған қол қою арқылы Сіз Компанияға тіркеу нысанына қол қойған кезде өз бетіңізше ұсынған және шарт бойынша қызмет көрсету барысында Компания үшін қолжетімді болатын барлық дректерді жинауға және өңдеу келісім бересіз.
Дербес деректерін жинауға және өңдеуге келісімін абонент Компанияның сайтындағы жеке кабинеті арқылы электрондық құжаттың, электрондық хабарламаның көмегімен немесе Компанияның анықтамалық қызметі хабарласқан кезде жазбаша түрде айтқан деректерді ұсыну арқылы бере алады.
Жиналатын дербес деректердің тізбесі
Осы Саясат Сіз Жария шартқа қосылу үшін ұсынатын, біздің ақпараттық қызметке жүгінген уақытыңызда берілетін, Компанияның сайтында жеке кабинетінде толтырылатын және қызметтерді ұсыну барысын Компания алатын дербес деректеріңізге де қолданылады.
Компания дауыстық байланыс, төтенше қызметтерді шақыру және СМС жіберу қызметтері кіретін ұялы байланыс қызметтерін көрсету үшін жинайтын дербес деректердің тізімімен Компанияның сайтында таныса аласыз.
Негізгі ұялы байланыс қызметтерін көрсету үшін жиналатын дербес деректердің тізімі ұялы байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарт жасауға қажетті ең азы болып табылады және абоненттің осы деректерді міндетті көрсетуіне қойылатын талаптар Қазақстан Республикасының заңнамасымен айқындалған.
Осы Саясат үшінші тұлғаларға тиесілі ақпараттық ресурстарда жиналған немесе Сіз біздің байланыс желілерімізді пайдалана отырып, өз бетіңізше берген ақпаратқа таралмайды. Үшінші тұлғалардың ақпараттық
ресурстарында дербес деректерді қорғау туралы өз Саясаты болуы мүмкін. Компания абоненттердің үшінші тұлғалар Компанияның қызметтерін пайдалану арқылы жіберген ұнамсыз қысқа мәтіндік немесе өзге хабарламаларын алғаны үшін жаапкершілік тартпайды. Үшінші тұлғалардың ақпараттық ресурстарын пайдалануды бастар алдында және оларға өз дербес деректеріңізді ұсынбас бұрын осы ресурстардың Құпиялылық саясатын зейін қойып оқып шығуға және өзіңіздің дербес деректеріңізді таратуға барынша абай болуға кеңес береміз.
Сіз Компаниядан қолда бар дербес деректердің тізімін, мақсаттарын, дереккөздерін, дербес деректерді жинау және өңдеу тәсілдерін, сондай-ақ оларды өңдеу мен сақтау мерзімдерінен тұратын ақпаратты сұрауыңызға болады. Сұратым жасау абоненттерге қызмет көрсетілетін кеңселерде жазбаша өтініш беру арқылы жүзеге асырылады.
іздегі дербес деректеріңізді өзгерту немес толықтыру сондай-ақ Сіздің жазбаша өтінішіңізбен және дербес деректеріңіздің өзгерісін растайтын құжаттарды ұсынуыңыз арқылы жасалады.
Дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттары
Біз дербес деректерді абонентен арадағы өз қызметімінді көрсету туралы шарттың талаптарын орындау мақсатында, Компаниямыздың серіктестернің, Компаниямыздың өкілдерінің қызметтерін, соның ішінде Компанияға үшінші тұлғалар көрсетететін және Компания үшінші тұлғаларға көрсететін қызметтерді, конвергентті қызметтерді көрсету мақсатында, ұсынылатын қызметтер мен қызмет көрсетулердің сапасын жақсарту, маркетингтік белсенді шараларды өткізу, жаңа өнімдер мен қызметтерді әзірлеу және ұсыну, абоненттер мен пайдаланушыларға көрсетілетін қызметтер мен қызмет көрсету тәртібі мен шарттарының өзгеруі туралы ақпараттандыру, абоненттер мен Компанияны Компанияның қызметтерін пайдаланумен байланысты алаяқтық әрекеттерден қорғау мақсатында, мемлекеттік органдарға фискальды есеп ұсыну, дебиторлық берешекті өндіріп алу мақсатында, сонымен қатар абоненттер мен пайдалнушылардың конкурстар мен жарнамалық науқандарға қатысуы, сондай-ақ Компания мен үшінші тұлғалардың заңнамада белгіленген құқықтар мен міндеттерді жүзеге асыру мақсатында жинаймыз және өңдейміз.
Абоненттің дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісімін қайтарып алуы
Сіз дербес деректерді жинау және өңдеу туралы Компанияға берген келісіміңізді кері қайтарып ала аласыз. Алайда дауыстық байланыс, төтенше
қызметтерді шақыру және СМС жіберу қызметтері кіретін негізгі қызмет түрлерін көрсету үшін Сіздің дербес деректеріңіздің қажет екендігін ескеру қажет. Бұл жағдайда өз келісіміңізді кері қайтарып алу Компания және оның серіктестері көрсететін қызметтердің кейбір немесе барлық түрлерін тоқтатуға әкеп соғуы мүмкін.
Келісіміңізді кері қайтарып алу үшін Компанияның сату және қызмет көрсету бөлімшелеріне жүгініп, жазбаша өтініш беруіңіз қажет. Өзіңізбен бірге жеке куәлігіңіз болуы тиіс.
Егер Компанияның алдындаорындалмаған міндеттеріңіз болса немесе өзге заңнамалық шектеулер болса, онда дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісіміңіз кері қайтарып ала алмайсыз
Сіз қызметтердің қосымша түрлерін көрсетуімізге қажет дербес деректерді жинауға және өңдеуге берген келісіміңізді кері қайтарып ала аласыз. Бұл жағдайда кері қайтарып алынатын дербес деректермен байланысты қызметтер ғана өшіріледі.
Қосымша қызметтерді қайта қосу үшін Компанияның сату және қызмет көрсету кеңселерінде жазбаша өтініш, сондай-ақ дербес деректеріңізді жинауға және өңдеуге қатысты келісіміңіз талап етілуі мүмкін.
Дербес деректерді сақтау мерзімі
Біз Сіздің дербес деректеріңізді Компанияға ұялы байланыс қызметтерін көрсету шарты бойынша дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттарына жетуге қажетті мерзім ішінде, аталған шарттың әрекеті тоқтағаннан кейін 2 және Сіз қол қойған келісімге сәйкес сақтаймыз.
Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес деректерді өңдеу мақсатына жеткеннен кейін Сіздің дербес деректеріңіз жойылады немесе тұлғасыздандырылады.
Компанияның дербес деректерді қорғау бойынша қолданатын шаралары
Сіздің дербес деректеріңізге қолжетімділік өзінің атқарымды міндеттерін орындау үшін осы деректер қажет Компанияның қызметкерлеріне ғана ұсынылады.
Біздің барлық қызметкерлеріміз құпия ақпаратты жарияламау туралы міндеттемелерге қол қояды, сонымен қатар абоненттердің дербес деректерін қорғауға қойылатын талаптарды бұзған жағдайда туындайтын жауапкершілік туралы ескертілді.
Сіздің дербес деректеріңіз ақпараттық қауіпсіздіктің халықаралық стандарттарына сәйкес келетін біздің электрондық базаларымызда сақталады.
Дербес деректерді үшінші тұлғаларға беру
Дербес деректерді жинау және өңдеу мақсаттарын жүзеге асыру үшін біз Сіздің дербес деректеріңізді өз серіктестерімізге трансшекаралық түрде ұсына аламыз. Дербес деректердің серіктестерге ұсыну ұсылатын дербес деректердің құпиялылығы мен заңдылығы қағидаларына негізделеді. Әр серіктеспен абоненттердің дербес деректерін және басқа құпия ақпараттарды жарияламау туралы шарт жасалады. Серіктеспен жасалатын шартта біз абоненттердің дербес деректерін олардың келісімінсіз немесе өзге заңнамалық негізсіз таралуына жол бермеу жөніндегі талаптарды қарастырамыз.
Дербес деректерді көбейту және бейіндеу
Біз Сіздің дербес деректеріңізді Сізден қосымша ақпарат сұрату арқылы немесе ашық дереккөздерден, мысалы жалпыға қолжетімді әлеуметтік желілердегі аккаунттардан ақпарат алу арқылы толықтыра немесе нақтыландыра аламыз.
Дербес деректерді көбейту және бейіндеу осы Саясатта көрсетілген жинау және өңдеу мақсаттарында ғана жүргізіледі және бізге Сіз үшін қызықты және тиімді ұсыныстар жасауға көмектеседі.
Саясаттың өзгеруі
Компания осы Саясатқа өзгерістер енгізуге құқылы. Саясаттың жаңа басылымы Компанияның сайтында жарияланған сәттен бестап күшіне енеді, егер Саясаттың жаңа басылымында өзгеше көзделмесе. Біз осы Саясаттың өзектілігін жүйелі түрде тексеруге кеңес береміз. Саясат өзгертілгеннен кейін Компанияның қызметтерін пайдалануды жалғастыра отырып, Сіз Саясатқа енгізілген өзгерістермен келісетініңізді растайсыз.
13.12.2018 жылғы №18022428 лицензия негізінде әрекет ететін «КаР-Тел» жауапкершілігі шектеулі серіктестігі (ары қарай – Оператор), осы шарттарға сай Қызметтерді қолдануды қалайтын тұлғаларға (ары қарай – Абонент) телевизия хабарларын тарату қызметін ұсынады. Оператор мен Абонент осы шарттардың шеңберінде «Тараптар», ал жеке-жеке – «Тарап» деп аталады.
Телерадио хабарларын тарату қызметтерін ұсыну туралы осы жария шарт (ары қарай мәтін бойынша - Шарттар) Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің (Жалпы бөлім) 27.12.1994 жылы шыққан 395-бабына сай, жеке тұлғаларға арналған жария шарт – оферта (ары қарай - Оферта) болып табылады. Абоненттің өтініш жіберу арқылы Қызметті қосуға қатысты әрекеттерді жасауы (соның ішінде Қызмет ақысын төлеуі және оны қолдануы) Абоненттің осы Шарттармен келісетінін (қабылдайтынын) білдіреді және Абоненттің осы Шарттармен толық, әрі даусыз келісуі (Офертаны құптауы) ретінде саналады.
- Абонент Оператордың Қызметтерін/Қондырғыларын Оператордың қызметіне жағымсыз әсер ететін түрде қолданса немесе Қызметтерді басқа абоненттер қолданса, соның ішінде заңсыз немесе заңға қайшы қызметтерге қолданса;
- Абонент Қызметтердің ақысын төлеу талаптарын бұзған жағдайда;
- Осы Шарттың талаптары бұзылған жағдайда.
«КаР-Тел» ЖШС |
IBAN: KZ719650000072233368 |
БСН: 980341000286 |
Банк: Алматы қаласындағы «ForteBank» АҚ Филиалы |
Мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010010, Нұр-Сұлтан қаласы, Алматы ауданы, Қадырғали Жалайыри көшесі, 2-үй. |
TV бағдарламасымен мына жерде танысуға болады