Басты бет / Көмек / Мобильді қаржы

Мобильді теңгерімнен төлеу шарттары

Мобильді телефон теңгерімінен төлеу үшін, ол мүмкіндікті алдын ала іске қосу керек. Іске қосу шарттары әр тарифте әртүрлі:

•    «Үйдегі Интернет» құрамындағы мобильді тарифтердің қолданушылары («Отбасылық», «Жарқын отбасы», «Қос Шексіздік» т.с.с.) тарифті қосқан бетте қызметтердің ақысын теңгерімнен төлеуге болады;
•    Басқа барлық тариф жоспарда байланыс және телефония қызметтеріне 800 тг жұмсау керек*.

* Төлем өтуі үшін, төлеген соң мобильді телефон теңгерімінде кемінде 1 тг қалуы керек.

МАҢЫЗДЫ

Поставанстық есеп айырысу жүйесінің клиенттері мобильді телефон теңгерімінен төлей алмайды. Теңгерімнен төлеу үшін, кез келген белсенді тариф жоспарға ауысу керек.

Beeline теңгерімінен қолма қол ақша шешу

Алу жолы

Beeline теңгеріміндегі ақшаны Halyk Bank банкоматтарынан алудың толық видеонұсқаулығымызды көріңіз. 

Немесе келесілерді орындаңыз: 

1.    Нақты ақшаны алуға өтініш
a.    сілтемемен
b.    2020 нөмірі SMS жіберу арқылы, мәтіні сома halyk нөмір. Үлгі: 2000 halyk 7771234567

2.    Нақты ақшаны алу коды бар SMS-ті күтіңіз.
Код екі бөлініп келеді, әрқайсында 5 цифрдан

3.    Банкоматта «Нақты ақшаны кодпен алуды» таңдаңыз
4.    Кодтың екі бөлігін кезегімен енгізіңіз
5.    Қаражатты алыңыз

Қанша алуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 2 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Бір айдағы транзакциялардың ең көп сомасы 1 200 000 ₸
Комиссия 9,5%
Ең аз комиссия 300 ₸

•    Егер 4 000 ₸ аз сома алсаңыз, сома 2 000 теңгемен дөңгелектелуі керек (яғни Сіз не 2 000 ₸ немесе 4 000 ₸ ала аласыз)
•    Егер 4 000 ₸ көп сом аалсаңыз, сома 1 000 теңгемен дөңгелектелуі керек (яғни Сіз 5 000 ₸, 6 000 ₸, 7 000 ₸ және т.с.с. ала аласыз) 

Не білу керек

Сіз өтініш берген сәттен бастап қаражатты 24 сағат ішінде ала аласыз. Егер үлгермесеңіз, ақша мобильді теңгеріміңізге қайтарылады. Ақшаның қайтарылуы 4 сағатқа дейін уақыт алуы мүмкін.  

Транзакцияны тоқтату мүмкін емес.Егер ақша алатын ойыңыз өзгерсе, өтініш берген сәттен бастап 28 сағат күтіңіз, ақша теңгеріміңізге қайтарылады. 

Егер Сізде қиындықтар болса — SMS келмесе, банкомат ақша бермесе немесе басқа сұрақ туындаса — өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз! 

Алу жолы

Beeline теңгеріміндегі ақшаны «Қазпочта» АҚ бөлімшелерінен алу үшін, нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз:

1.    «Қазпочта» АҚ бөлімшесіндегі қызметкерге Beeline теңгеріміндегі ақшаны алғыңыз келетінін айтыңыз
2.    Жеке куәлік немесе төлқұжаттың түпнұсқасын көрсетіңіз
3.    Коды бар SMS-ті күтіңіз
4.    Кодты «Қазпочта» АҚ қызметкеріне айтыңыз
5.    Қаражатты алыңыз

Қанша алуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 1 000 ₸
Ең бірінші транзакцияның ең көп сомасы 100 000 ₸
Кейінгі транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Бір айдағы транзакциялардың ең көп сомасы 1 200 000 ₸
Комиссия 9,5%
Ең аз комиссия 300 ₸

Егер Сізде қиындықтар болса — SMS келмесе, банкомат ақша бермесе немесе басқа сұрақ туындаса — өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз!

Сіз «Менің Beeline-ым» қосымшасында Beeline теңгеріміндегі қаражатты қазақстандық банктердің картасына аудара аласыз.

Алу жолы

Нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз: 

0.    Менің Beeline-ым (Қазақстан)» қосымшасын жүктеп, нөміріңізбен тіркеліңіз 
1.    Басты бетте «Аударымдар» бөліміне кіріңіз
2.    «Картаға» бабын таңдаңыз
3.    Алатын сомаңызды көрсетіп, «Жалғастыру» пернесін басыңыз
4.    Қаражат аударатын картаңыздың 16 таңбалы нөмірін жазыңыз
5.    Нажмите «Толтыруды» басыңыз

Көрсетілген картаға ақша 15 минутта аударылады.

Қанша аударуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 1 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Комиссия 9,5% 
Ең төменгі комиссия 300 ₸

 

Тағы не білу керек

Кейде операция ұзақ өңделуі мүмкін:
•    Visa – аударылған сәттен бастап 24 сағатқа дейін.
•    Mastercard – ақша алынған күннің ертеңіне сағат 18:00-ге дейін.

Егер мерзімі өтіп кетіп, бірақ сома түспесе немесе Сізде басқа сұрақ туындаса, өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз!

Сіз «Менің Beeline-ым» қосымшасында Beeline теңгеріміндегі қаражатты қазақстандық банктердің шотына аудара аласыз.

Алу жолы

Нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз: 

0.    Менің Beeline-ым (Қазақстан)» қосымшасын жүктеп, нөміріңізбен тіркеліңіз 
1.    Басты бетте «Аударымдар» бөліміне кіріңіз
2.    «Банк шотына» бабын таңдаңыз
3.    Алатын сомаңызды көрсетіп, «Жалғастыру» пернесін басыңыз
4.    Қаражат аударатын шоттың (IBAN) 20 таңбалы нөмірін жазыңыз
5.    «Толтыруды» басыңыз

Операции үш жұмыс күні ішінде 9:00 - 18:00 аралығында өңделеді. Демалыс және мейрам күндердегі операциялар келесі жұмыс күні өңделеді.

Қанша аударуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 2 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Комиссия 9,5% 
Ең төменгі комиссия 300 ₸

Егер мерзімі өтіп кетіп, бірақ сома түспесе немесе Сізде басқа сұрақ туындаса, өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз! 

Мобильді теңгерімнен Google Play-де төлеу

Google Play Market-те бірдеңе сатып алайын деп жатырсыз ба? Картаның көп нөмірін еске түсіруге және құпия CVV-кодты қалдыруға асықпаңыз! Төлеудің ыңғайлы, тез әрі қауіпсіз жолы бар. Beeline нөміріңіздің теңгерімін толтырып, екі шертіңіз. Комиссиясыз сатып аласыз. Толық ақпаратпен мына жерде танысуға болады.

Қоғамдық көлікте жолақы төлеу

•    Жылдам SMS және QR-төлем
•    Электронды билет
•    Комиссиясыз

Толығырақ

Сәйкестендіру

Сәйкестендіру

Wooppay Beeline-ның, оның ішінде — сәйкестендіруді өткізуде технологиялық серіктесі болып табылады.

2021 жылғы 15 қаңтарда күшіне енген заңнама талаптарына сәйкес қатар операцияларды (оның ішінде шығару) жасау үшін, пайдаланушы сәйкестендіру процедурасын өту керек. Осы процедура төлемдердің қауіпсіздігін күшейтуге мүмкіндік береді.

Cәйкестендіру кезінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы аумағында қорғалған және сақталатын дербес деректерді жинау жүргізіледі. 

Cәйкестендіру онлайн форматта ғана жүргізіледі, және ұялы байланыс операторларының бөлімшелерінде бетпе-бет болуын талап етпейді, бір рет жүргізіледі – толық мақұлдаған жағдайда. Сәйкестендіруден өткеннен кейін beemoney.beeline.kz сайтында ұсынылған шығарудың барлық әдістері қолжетімді бола бастайды.

Сауалнаманы бірінші рет толтырған кезде қателер жіберген болса, олардың кесірінен Wooppay Ақпараттық қауіпсіздік қызметімен сауалнама кері қайтарылса, сәйкестендіруден қайта өту мүмкін. Алдындағын сауалнаманы жібергеннен кейінгі екінші рет өту шегі – 2 сағаттан кейін.  

Бұл процедураны өту үшін beemoney.beeline.kz сайтында ақшаны шығарып көру керек – мысалы, картаға. Кейін Сізде «Сәйкестендіруде өту» батырмасы шығады және сәйкестендіруге сілтемесі бар SMS келеді.

Сәйкестендіруді осында өтуге болады:
Қазақстан Республикасы Резиденттеріне — азаматтарға, тұруға ықтиярхаты бар тұлғаларға – ҚР құжаты барларға.
Қазақстан Республикасы Резиденттері еместерге — ҚР тұруға ықтиярхаты жоқ шетел азаматтарына, азаматтығы жоқ тұлғаларға.

I. Резиденттерге арналған сауалнама.

Бірінші қадам. Жеке ақпарат
Резиденттік белгісін таңдағаннан кейін, біз сәйкестендірудің бірнші қадамына өтеміз. Алдағы барлық ақпарат кириллицада (қазақ немесе орыс) ғана толтырылады. Осында «Қаз» батырмасын басып, сәйкестендіруді қазақ тілінде өтуді таңдауға болады.

Бірінші өрісте «ЖСН» көрсеткен кезде, қалған деректері: ТАӘ мен туған күні автоматты түрде енгізіледі, өзге, сирек жағдайда – оларды қолмен енгізу керек.
Сәйкестендіруді өтіп жатқан нөмірді пайдалансаңыз, «Сіз әмиян иесі болып табыласыз ба» деген сұраққа «Иә» деп жауап беру керек.

Сәйкестендіруді өту үшін ең кіші жас – толық 16 жас. Абонент одан кіші болған жағдайда, онда оның кәмелетке толған кепілгер осы нөмірдің өзінің ЖСН-мен сәйкестендіруі тиіс, және сәйкестендіруден өткен кезде «Сіз әмиян иесі болып табыласыз ба» деген сұраққа қосымша ашылған өрісте операицяларды жасайтын пайдаланушының ЖСН көрсетумен «Жоқ» деп жауап беру керек.

Екінші қадам. Құжаттар
Пайдаланушының таңдауына растайтын құжаттардың 3 түрі ұсынылады: жеке куәлік, ҚР азаматының төлқұжаты, сондай-аө Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхат. Құжаттың тиісті түрін таңдау керек.

Құжаттың бет және сыртқы жақтарын жүктеген кезде, бұл қатаң түрде фотография (скандар, ксерокопиялар, цифрлық жеке куәліктер қабылданбайды), сапасы жақсы (ақпаратты жауып тұрған, ақ дақтарсыз және жарық шағылысуынсыз болуы тиіс), сондай-ақ құжат фотосуреттің айтарлықтай бөлігін алып тұруы тиіс және оған толық кіріп тұруы тиіс (шеттерсіз, сондай-ақ құжаттың басқа бөліктерсіз болу керектігіне назар аудару керек — ол туралы ескерту қызыл қаріппен жазылды.

Сәйкестендіруден бұзылған құжатпен өтуге тыйым салынады (бұзылған/қайта шығаруға жатады/негізгі деректер жасырын) – мұндай жағдайда оны ХҚКО ауыстыру керек, немесе басқа бұзылмаған құжатпен өту керек. 

Үшінші, төртінші қадам. Фото, бейне растау
Егер Сіздің браузеріңіз фото, бейне түсірілімге рұқсат сұраса – оны растау керек. Төменде, құжатта, пайдаланушыға ос ырұқсатты беруге арналған нұсқаулық болады. 

Сәйкестендіруден өту үшін, фото және бейне растау жеткілікті жарықтандыруда, жақсы сапалы, сондай-ақ бетәлпетті тануды қиындататын элементтерсіз (бас киімдер, маскалар және т.б.) жүргізілуі тиіс.

Бесінші қадам. Мекенжай
Барлық қажетті деректерді енгізгеннен кейін, «Растау» батырмасын бір рет басу керек, және нысанды толтыруды күту керек.

II. Резиденттерге емес сауалнама:

Сауалнаманың осы түрі 3 жұмыс күні ішінде қарастырылуы тиіс, расталғаннан кейін пайдаланушының жеңілдетілген-сәйкестендірілген пайдаланушының мәртебесі қолма-қол тағайындалады немесе деректер қате толтырылса сауалнама кері қайтарылады.

Бірінші қадам. Жеке ақпарат
Резиденттерге арналған сауалнамаға ұқсас орыс/қазақ тілдерінде қолжетімді. Толтыру кириллица мен латиницада мүмкін.

Жария лауазымдық тұлғалар деп мемлекеттік қызметкерлер, басқа елдердің дипломаттар болып табылады. 

Екінші қадам.
Резиденттерге арналған сауалнамамен өтумен ұқсас, алайда таңдауға бір құжат – төлқұжат. Төлқұжаттың екі парағын, жеке деректер көрінетіндей бір фотомен салу керек. 

Үшінші қадам. Виза/Миграциялық карточка
Егер Сізде виза болса, «Иә» көрсетіп, сұралған ақпаратты өрістерге, виза мерзімін тәуліктерде енгізу керек. 
Егер Сіз ел аумағында болсаңыз, «Иә» көрсетіңіз, бұдан әрі – ҚР көші-қон органында берілетін көші-қон картасының нөмірін енгізу керек. 

Қалған қадамдар резиденттерге арналған сауалнаманы өтумен толық сәйкес келеді.

 

«Ұқсастықтар табылмады» қате
Пайдаланушыға растаушы құжаттың фотосы қайта жүктеу керек – ол фотосуреттің айтарлықтай бөлігін алу керек (90%), және барлық деректер анық көрінгендей жеткілікті жарықтандыруда жасалуы тиіс. Сондай-ақ, жеке куәліктегі фотоға максималды ұқсас фоторастауға жеткілікті жарықтандыруда, және тануды қиындататын элементтерсіз (бас киім/маска) түсу.

«Сервис уақытша қолжетімсіз» қатесі 
Егер пайдаланушы бұрын сауалнаманы жіберсе, және сауалнаманы қайта өткеннен кейін осы қате шықса – бұл деректердің жаңартылғанын білдіредіжәне қолмен қарастыруды күтуде. Қарастыру бірнеше жұмыс күні ішінде жүргізіледі, алайда, бұл жағдайда біздің Қолдау қызметімізге жүгіну керек, біз Қауіпсіздің Қызметіне қайта қарауға сұрауды кезектен тыс жібере аламыз. 

«Бейнені түсіру/фото, бейне растауға түсу мүмкін болмай жатыр» 
Пайдаланушының смартфон моделін нақтылау, және

1. Пайдаланушыда IOS болған жағдайда:Safari браузерінде осына жасау керек:
"Баптаулар - Safari - Камера" өтіп, камераға қолжетімділікке рұқсат бар екендігін тексеру;
Кейін "Safari - Дополнения - Experimental Features" өтіп - MediaRecorder тауып қосу керек.
Бұдан кейін сәйкестендіруден өту парағын қайта ашып, оны бірінші қадамнан, жаңа қосымшада өткен жақсы. 

2. Егер пайдаланушыда Android смартфон болса:Қосымшалар баптауларына өту керек, тиісті браузерді табу, камераға қолжетімділікке рұқсат берілгенін тексеру. Бұдан кейін сәйкестендіруден өту парағын инкогнито режимінде ашып, оны бірінші қадамнан бастап өту.

Сондай-ақ браузерді ауыстыру көмектесе алады.

Жоқ, сәйкестендіру аударымдарды жасауға, теңгерімнен шығаруды жүргізуге міндетті болып табылады. Сондай-ақ ол қызметтерге төлеуге шектеулерді кеңейтеді.

Бұл әр елді мекенге берілетін 6 сан болып табылады.

Тұрғылықты қаланың пошталық индексін көрсетуге болады. Оны Интернет желісінде елді мекеннің атауын және «пошталық индексті» енгізіп, нақтылауға болады.

Иә, сәйкестендіруден табысты өткеннен кейін (ол туралы соңғы бетте хабарланады), сізге бірден толтырудың және теңгерімнен шығарудың барлық әдістері қолжетімді болады.

Егер Сіз телефон нөмірінен операцияларды өздігінен жасасаңыз – онда «Иә» деп жауап беріңіз. Өзге жағдайда, егер Сізге «Жоқ» деп жауап беру керек болса, операцияларды жасайтын пайдаланушының ЖСН енгізу керек.

a) Пайдаланушының браузерінде камераға тыйым салу тұр — браузердің баптауларында шешу немесе оны ауыстыру. 

б) Өткен кезде сәйкес келудің төмен пайызы — снимок пен бейну түсірілімді жеткілікті жарықтандыруда және тануды қиындататын элементтерсіз жасау. 

в) Пайдаланушы сауалнаманы табысты жіберді – ол біраз уақыттан кейін жоғарыдағы бір себеппен біздің Қауіпсіздік қызметімен кері қайтарылды – сауалнаманы қайта өтті, қайта қате шықты. Бұл жағдайда Қолдау қызметіне жүгіну керек, біз сауалнаманы қайта тексеруге кезектен тыс жібереміз.

+77710151515 (Telegram/WhatsApp) 

support@wooppay.com

Жүгінген кезде жедел қарастыру үшін сіз орын алған қатенің скриншотын және сәйкестендіруден өтіп жатқан телефон нөмірін ұсынуыңыз керек.

Мобильді теңгерімнен төлеу шарттары

Мобильді телефон теңгерімінен төлеу үшін, ол мүмкіндікті алдын ала іске қосу керек. Іске қосу шарттары әр тарифте әртүрлі:

•    «Үйдегі Интернет» құрамындағы мобильді тарифтердің қолданушылары («Отбасылық», «Жарқын отбасы», «Қос Шексіздік» т.с.с.) тарифті қосқан бетте қызметтердің ақысын теңгерімнен төлеуге болады;
•    Басқа барлық тариф жоспарда байланыс және телефония қызметтеріне 800 тг жұмсау керек*.

* Төлем өтуі үшін, төлеген соң мобильді телефон теңгерімінде кемінде 1 тг қалуы керек.

МАҢЫЗДЫ

Поставанстық есеп айырысу жүйесінің клиенттері мобильді телефон теңгерімінен төлей алмайды. Теңгерімнен төлеу үшін, кез келген белсенді тариф жоспарға ауысу керек.

Beeline теңгерімінен қолма қол ақша шешу

Алу жолы

Beeline теңгеріміндегі ақшаны Halyk Bank банкоматтарынан алудың толық видеонұсқаулығымызды көріңіз. 

Немесе келесілерді орындаңыз: 

1.    Нақты ақшаны алуға өтініш
a.    сілтемемен
b.    2020 нөмірі SMS жіберу арқылы, мәтіні сома halyk нөмір. Үлгі: 2000 halyk 7771234567

2.    Нақты ақшаны алу коды бар SMS-ті күтіңіз.
Код екі бөлініп келеді, әрқайсында 5 цифрдан

3.    Банкоматта «Нақты ақшаны кодпен алуды» таңдаңыз
4.    Кодтың екі бөлігін кезегімен енгізіңіз
5.    Қаражатты алыңыз

Қанша алуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 2 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Бір айдағы транзакциялардың ең көп сомасы 1 200 000 ₸
Комиссия 9,5%
Ең аз комиссия 300 ₸

•    Егер 4 000 ₸ аз сома алсаңыз, сома 2 000 теңгемен дөңгелектелуі керек (яғни Сіз не 2 000 ₸ немесе 4 000 ₸ ала аласыз)
•    Егер 4 000 ₸ көп сом аалсаңыз, сома 1 000 теңгемен дөңгелектелуі керек (яғни Сіз 5 000 ₸, 6 000 ₸, 7 000 ₸ және т.с.с. ала аласыз) 

Не білу керек

Сіз өтініш берген сәттен бастап қаражатты 24 сағат ішінде ала аласыз. Егер үлгермесеңіз, ақша мобильді теңгеріміңізге қайтарылады. Ақшаның қайтарылуы 4 сағатқа дейін уақыт алуы мүмкін.  

Транзакцияны тоқтату мүмкін емес.Егер ақша алатын ойыңыз өзгерсе, өтініш берген сәттен бастап 28 сағат күтіңіз, ақша теңгеріміңізге қайтарылады. 

Егер Сізде қиындықтар болса — SMS келмесе, банкомат ақша бермесе немесе басқа сұрақ туындаса — өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз! 

Алу жолы

Beeline теңгеріміндегі ақшаны «Қазпочта» АҚ бөлімшелерінен алу үшін, нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз:

1.    «Қазпочта» АҚ бөлімшесіндегі қызметкерге Beeline теңгеріміндегі ақшаны алғыңыз келетінін айтыңыз
2.    Жеке куәлік немесе төлқұжаттың түпнұсқасын көрсетіңіз
3.    Коды бар SMS-ті күтіңіз
4.    Кодты «Қазпочта» АҚ қызметкеріне айтыңыз
5.    Қаражатты алыңыз

Қанша алуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 1 000 ₸
Ең бірінші транзакцияның ең көп сомасы 100 000 ₸
Кейінгі транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Бір айдағы транзакциялардың ең көп сомасы 1 200 000 ₸
Комиссия 9,5%
Ең аз комиссия 300 ₸

Егер Сізде қиындықтар болса — SMS келмесе, банкомат ақша бермесе немесе басқа сұрақ туындаса — өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз!

Сіз «Менің Beeline-ым» қосымшасында Beeline теңгеріміндегі қаражатты қазақстандық банктердің картасына аудара аласыз.

Алу жолы

Нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз: 

0.    Менің Beeline-ым (Қазақстан)» қосымшасын жүктеп, нөміріңізбен тіркеліңіз 
1.    Басты бетте «Аударымдар» бөліміне кіріңіз
2.    «Картаға» бабын таңдаңыз
3.    Алатын сомаңызды көрсетіп, «Жалғастыру» пернесін басыңыз
4.    Қаражат аударатын картаңыздың 16 таңбалы нөмірін жазыңыз
5.    Нажмите «Толтыруды» басыңыз

Көрсетілген картаға ақша 15 минутта аударылады.

Қанша аударуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 1 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Комиссия 9,5% 
Ең төменгі комиссия 300 ₸

 

Тағы не білу керек

Кейде операция ұзақ өңделуі мүмкін:
•    Visa – аударылған сәттен бастап 24 сағатқа дейін.
•    Mastercard – ақша алынған күннің ертеңіне сағат 18:00-ге дейін.

Егер мерзімі өтіп кетіп, бірақ сома түспесе немесе Сізде басқа сұрақ туындаса, өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз!

Сіз «Менің Beeline-ым» қосымшасында Beeline теңгеріміндегі қаражатты қазақстандық банктердің шотына аудара аласыз.

Алу жолы

Нұсқаулыққа сай әрекет етіңіз: 

0.    Менің Beeline-ым (Қазақстан)» қосымшасын жүктеп, нөміріңізбен тіркеліңіз 
1.    Басты бетте «Аударымдар» бөліміне кіріңіз
2.    «Банк шотына» бабын таңдаңыз
3.    Алатын сомаңызды көрсетіп, «Жалғастыру» пернесін басыңыз
4.    Қаражат аударатын шоттың (IBAN) 20 таңбалы нөмірін жазыңыз
5.    «Толтыруды» басыңыз

Операции үш жұмыс күні ішінде 9:00 - 18:00 аралығында өңделеді. Демалыс және мейрам күндердегі операциялар келесі жұмыс күні өңделеді.

Қанша аударуға болады

Транзакцияның ең аз сомасы 2 000 ₸
Транзакцияның ең көп сомасы 369 200 ₸
Комиссия 9,5% 
Ең төменгі комиссия 300 ₸

Егер мерзімі өтіп кетіп, бірақ сома түспесе немесе Сізде басқа сұрақ туындаса, өзіңізге ыңғайлы кез келген жолмен бізге хабарласуыңызды өтінеміз. Біз қуана көмектесеміз! 

Мобильді теңгерімнен Google Play-де төлеу

Google Play Market-те бірдеңе сатып алайын деп жатырсыз ба? Картаның көп нөмірін еске түсіруге және құпия CVV-кодты қалдыруға асықпаңыз! Төлеудің ыңғайлы, тез әрі қауіпсіз жолы бар. Beeline нөміріңіздің теңгерімін толтырып, екі шертіңіз. Комиссиясыз сатып аласыз. Толық ақпаратпен мына жерде танысуға болады.

Қоғамдық көлікте жолақы төлеу

•    Жылдам SMS және QR-төлем
•    Электронды билет
•    Комиссиясыз

Толығырақ

Сәйкестендіру

Сәйкестендіру

Wooppay Beeline-ның, оның ішінде — сәйкестендіруді өткізуде технологиялық серіктесі болып табылады.

2021 жылғы 15 қаңтарда күшіне енген заңнама талаптарына сәйкес қатар операцияларды (оның ішінде шығару) жасау үшін, пайдаланушы сәйкестендіру процедурасын өту керек. Осы процедура төлемдердің қауіпсіздігін күшейтуге мүмкіндік береді.

Cәйкестендіру кезінде қолданыстағы заңнамаға сәйкес Қазақстан Республикасы аумағында қорғалған және сақталатын дербес деректерді жинау жүргізіледі. 

Cәйкестендіру онлайн форматта ғана жүргізіледі, және ұялы байланыс операторларының бөлімшелерінде бетпе-бет болуын талап етпейді, бір рет жүргізіледі – толық мақұлдаған жағдайда. Сәйкестендіруден өткеннен кейін beemoney.beeline.kz сайтында ұсынылған шығарудың барлық әдістері қолжетімді бола бастайды.

Сауалнаманы бірінші рет толтырған кезде қателер жіберген болса, олардың кесірінен Wooppay Ақпараттық қауіпсіздік қызметімен сауалнама кері қайтарылса, сәйкестендіруден қайта өту мүмкін. Алдындағын сауалнаманы жібергеннен кейінгі екінші рет өту шегі – 2 сағаттан кейін.  

Бұл процедураны өту үшін beemoney.beeline.kz сайтында ақшаны шығарып көру керек – мысалы, картаға. Кейін Сізде «Сәйкестендіруде өту» батырмасы шығады және сәйкестендіруге сілтемесі бар SMS келеді.

Сәйкестендіруді осында өтуге болады:
Қазақстан Республикасы Резиденттеріне — азаматтарға, тұруға ықтиярхаты бар тұлғаларға – ҚР құжаты барларға.
Қазақстан Республикасы Резиденттері еместерге — ҚР тұруға ықтиярхаты жоқ шетел азаматтарына, азаматтығы жоқ тұлғаларға.

I. Резиденттерге арналған сауалнама.

Бірінші қадам. Жеке ақпарат
Резиденттік белгісін таңдағаннан кейін, біз сәйкестендірудің бірнші қадамына өтеміз. Алдағы барлық ақпарат кириллицада (қазақ немесе орыс) ғана толтырылады. Осында «Қаз» батырмасын басып, сәйкестендіруді қазақ тілінде өтуді таңдауға болады.

Бірінші өрісте «ЖСН» көрсеткен кезде, қалған деректері: ТАӘ мен туған күні автоматты түрде енгізіледі, өзге, сирек жағдайда – оларды қолмен енгізу керек.
Сәйкестендіруді өтіп жатқан нөмірді пайдалансаңыз, «Сіз әмиян иесі болып табыласыз ба» деген сұраққа «Иә» деп жауап беру керек.

Сәйкестендіруді өту үшін ең кіші жас – толық 16 жас. Абонент одан кіші болған жағдайда, онда оның кәмелетке толған кепілгер осы нөмірдің өзінің ЖСН-мен сәйкестендіруі тиіс, және сәйкестендіруден өткен кезде «Сіз әмиян иесі болып табыласыз ба» деген сұраққа қосымша ашылған өрісте операицяларды жасайтын пайдаланушының ЖСН көрсетумен «Жоқ» деп жауап беру керек.

Екінші қадам. Құжаттар
Пайдаланушының таңдауына растайтын құжаттардың 3 түрі ұсынылады: жеке куәлік, ҚР азаматының төлқұжаты, сондай-аө Қазақстан Республикасында тұруға ықтиярхат. Құжаттың тиісті түрін таңдау керек.

Құжаттың бет және сыртқы жақтарын жүктеген кезде, бұл қатаң түрде фотография (скандар, ксерокопиялар, цифрлық жеке куәліктер қабылданбайды), сапасы жақсы (ақпаратты жауып тұрған, ақ дақтарсыз және жарық шағылысуынсыз болуы тиіс), сондай-ақ құжат фотосуреттің айтарлықтай бөлігін алып тұруы тиіс және оған толық кіріп тұруы тиіс (шеттерсіз, сондай-ақ құжаттың басқа бөліктерсіз болу керектігіне назар аудару керек — ол туралы ескерту қызыл қаріппен жазылды.

Сәйкестендіруден бұзылған құжатпен өтуге тыйым салынады (бұзылған/қайта шығаруға жатады/негізгі деректер жасырын) – мұндай жағдайда оны ХҚКО ауыстыру керек, немесе басқа бұзылмаған құжатпен өту керек. 

Үшінші, төртінші қадам. Фото, бейне растау
Егер Сіздің браузеріңіз фото, бейне түсірілімге рұқсат сұраса – оны растау керек. Төменде, құжатта, пайдаланушыға ос ырұқсатты беруге арналған нұсқаулық болады. 

Сәйкестендіруден өту үшін, фото және бейне растау жеткілікті жарықтандыруда, жақсы сапалы, сондай-ақ бетәлпетті тануды қиындататын элементтерсіз (бас киімдер, маскалар және т.б.) жүргізілуі тиіс.

Бесінші қадам. Мекенжай
Барлық қажетті деректерді енгізгеннен кейін, «Растау» батырмасын бір рет басу керек, және нысанды толтыруды күту керек.

II. Резиденттерге емес сауалнама:

Сауалнаманың осы түрі 3 жұмыс күні ішінде қарастырылуы тиіс, расталғаннан кейін пайдаланушының жеңілдетілген-сәйкестендірілген пайдаланушының мәртебесі қолма-қол тағайындалады немесе деректер қате толтырылса сауалнама кері қайтарылады.

Бірінші қадам. Жеке ақпарат
Резиденттерге арналған сауалнамаға ұқсас орыс/қазақ тілдерінде қолжетімді. Толтыру кириллица мен латиницада мүмкін.

Жария лауазымдық тұлғалар деп мемлекеттік қызметкерлер, басқа елдердің дипломаттар болып табылады. 

Екінші қадам.
Резиденттерге арналған сауалнамамен өтумен ұқсас, алайда таңдауға бір құжат – төлқұжат. Төлқұжаттың екі парағын, жеке деректер көрінетіндей бір фотомен салу керек. 

Үшінші қадам. Виза/Миграциялық карточка
Егер Сізде виза болса, «Иә» көрсетіп, сұралған ақпаратты өрістерге, виза мерзімін тәуліктерде енгізу керек. 
Егер Сіз ел аумағында болсаңыз, «Иә» көрсетіңіз, бұдан әрі – ҚР көші-қон органында берілетін көші-қон картасының нөмірін енгізу керек. 

Қалған қадамдар резиденттерге арналған сауалнаманы өтумен толық сәйкес келеді.

 

«Ұқсастықтар табылмады» қате
Пайдаланушыға растаушы құжаттың фотосы қайта жүктеу керек – ол фотосуреттің айтарлықтай бөлігін алу керек (90%), және барлық деректер анық көрінгендей жеткілікті жарықтандыруда жасалуы тиіс. Сондай-ақ, жеке куәліктегі фотоға максималды ұқсас фоторастауға жеткілікті жарықтандыруда, және тануды қиындататын элементтерсіз (бас киім/маска) түсу.

«Сервис уақытша қолжетімсіз» қатесі 
Егер пайдаланушы бұрын сауалнаманы жіберсе, және сауалнаманы қайта өткеннен кейін осы қате шықса – бұл деректердің жаңартылғанын білдіредіжәне қолмен қарастыруды күтуде. Қарастыру бірнеше жұмыс күні ішінде жүргізіледі, алайда, бұл жағдайда біздің Қолдау қызметімізге жүгіну керек, біз Қауіпсіздің Қызметіне қайта қарауға сұрауды кезектен тыс жібере аламыз. 

«Бейнені түсіру/фото, бейне растауға түсу мүмкін болмай жатыр» 
Пайдаланушының смартфон моделін нақтылау, және

1. Пайдаланушыда IOS болған жағдайда:Safari браузерінде осына жасау керек:
"Баптаулар - Safari - Камера" өтіп, камераға қолжетімділікке рұқсат бар екендігін тексеру;
Кейін "Safari - Дополнения - Experimental Features" өтіп - MediaRecorder тауып қосу керек.
Бұдан кейін сәйкестендіруден өту парағын қайта ашып, оны бірінші қадамнан, жаңа қосымшада өткен жақсы. 

2. Егер пайдаланушыда Android смартфон болса:Қосымшалар баптауларына өту керек, тиісті браузерді табу, камераға қолжетімділікке рұқсат берілгенін тексеру. Бұдан кейін сәйкестендіруден өту парағын инкогнито режимінде ашып, оны бірінші қадамнан бастап өту.

Сондай-ақ браузерді ауыстыру көмектесе алады.

Жоқ, сәйкестендіру аударымдарды жасауға, теңгерімнен шығаруды жүргізуге міндетті болып табылады. Сондай-ақ ол қызметтерге төлеуге шектеулерді кеңейтеді.

Бұл әр елді мекенге берілетін 6 сан болып табылады.

Тұрғылықты қаланың пошталық индексін көрсетуге болады. Оны Интернет желісінде елді мекеннің атауын және «пошталық индексті» енгізіп, нақтылауға болады.

Иә, сәйкестендіруден табысты өткеннен кейін (ол туралы соңғы бетте хабарланады), сізге бірден толтырудың және теңгерімнен шығарудың барлық әдістері қолжетімді болады.

Егер Сіз телефон нөмірінен операцияларды өздігінен жасасаңыз – онда «Иә» деп жауап беріңіз. Өзге жағдайда, егер Сізге «Жоқ» деп жауап беру керек болса, операцияларды жасайтын пайдаланушының ЖСН енгізу керек.

a) Пайдаланушының браузерінде камераға тыйым салу тұр — браузердің баптауларында шешу немесе оны ауыстыру. 

б) Өткен кезде сәйкес келудің төмен пайызы — снимок пен бейну түсірілімді жеткілікті жарықтандыруда және тануды қиындататын элементтерсіз жасау. 

в) Пайдаланушы сауалнаманы табысты жіберді – ол біраз уақыттан кейін жоғарыдағы бір себеппен біздің Қауіпсіздік қызметімен кері қайтарылды – сауалнаманы қайта өтті, қайта қате шықты. Бұл жағдайда Қолдау қызметіне жүгіну керек, біз сауалнаманы қайта тексеруге кезектен тыс жібереміз.

+77710151515 (Telegram/WhatsApp) 

support@wooppay.com

Жүгінген кезде жедел қарастыру үшін сіз орын алған қатенің скриншотын және сәйкестендіруден өтіп жатқан телефон нөмірін ұсынуыңыз керек.