1. Бұл қандай қызмет?
«Отбасы ортасында» — бұл дастархан: бұл қызметпен Сіз тарифіңізбен жақындарыңызбен бөлісе аласыз.
Бәрі оңай. Тарифпен бөлінетін адам, — бас, ал бөлінетіндері — қатысушы.
Бас абоненттік төлемді өз тарифі бойынша + әр қосылған қатысушыға салады. Ал қатысушылар бойын еркін ұстайды – олар үшін төленді 🙂
2. Қандай тарифтермен бөлісуге болады және бағасы қандай?
Тарифте қызмет бар ма, жоқ па «Менің Beeline-ым» қосымшасында тарифтің сипаттамасынан білуге болады. Қосымша нөмірді тегін де, ақысына да қосуға болады. Әр нөмір үшін төленетін қосымша төлемнің көлемі мен қосуға болатын нөмірдің саны тарифке байланысты.
3. Тарифтен немен бөлісуге болады және болмайды?
Бөлісеміз:
Тарифте барымен:
• шексіз интернетпен («Анлим» тарифтері) немесе гигабайттармен
• Beeline-ға шексіз қоңыраулармен
• ҚР бойынша басқа мобильді нөмірлерге қоңырау шалуға минуттармен
• SMS (егер тарифте болса)
• басқа елдерге және ҚР бойынша қалалық нөмірлерге қоңырау шалуға қоңыраулармен (егер тарифте болса).
Қосымша топтамалармен: гигабайт, минут, SMS.
Бөліспейміз:
• видео, әлеуметтік желілер мен мессенджерлерге шексіз трафикпен (егер бас тарифінде немесе қосымша қызметтері шеңберінде қолжетімді болса)
• «Гигабайттарды сыйла» қызметі бойынша алған гигабайттармен
• СуперКүштермен.
4. Кімді қосуға болады?
Beeline кез келген пайдаланушыны. Жойылған нөмірлерді, сондай-ақ «Үйдегі Интернет» тарифіне қосылғандарды қосу мүмкін емес.
5. Қосу үшін не істеу керек?
Бастыға:
Смартфоннан немесе планшеттен:
«Mенің Beeline» кіріңіз → «Менің нөмірім» парағында үлкен жасыл батырманы басыңыз → жақыныңыздың нөмірін есіңізге салып жазыңыз немесе байланыстар тізімінен табыңыз → шақыруды жолдаңыз.
4G Wi-Fi роутерден/модемнен:
Смартфон/ноутбукты 4G Wi-Fi роутердің/модемнің желісіне қосыңыз → Браузерде жазыңыз: http://m.home (құпия сөз: admin) және 7708 нөмірінен SMS-шақыруды алыңыз→ осы SMS-кежауаппен «Иә» жіберіңіз.
! Тарифпен бөліскеніңізбен шақыруыңызды қабылдауды ескертуді ұмытпаңыз: ол 48 сағаттан кейін жойылады.
Қатысушыға
Смартфоннан немесе планшеттен
• 7708 нөмірінен SMS-ке жауаппен «Иә» жолдаңыз.
• Немесе «Mенің Beeline» қосымшасындағы бас бетте жасыл батырманы басыңыз.
M2M-құрылғыдан (сигнализация, GPS-трекерлер, смарт-сағаттары):
• «Mенің Beeline» қосымшасындағы бас бетте жасыл батырманы басыңыз.
• Немесе әлеуметтік желілердегі ресми аккаунттары/ 116 нөмірі бойынша (немесе +7 727 3 500 500, егер Beeline-нан қоңырау шалсаңыз)/ Beeline кеңсесі арқылы сіздің қолдау қызметіне жүгініңіз.
6. Қатысушының нөмірімен не болады?
Ештеңе. Нөмірдің өзі қалады. Техникалық тұрғыдан ол «Жеңіл (Отбасы ортасында)» тарифіне ауыстырылады, бірақ нөмірдегі байланыс бөліскеннің тарифінен болады.
Ал бұрынғы қатысушының тарифіндегі жұмсалмаған қалдықтар қалады. Егер кенеттен Басшының тарифінде гигабайттар, минуттар және SMS таусылып қалса, онда қатысушыда қалдырғандары жұмсала бастайды.
7. Қызмет бойынша қандай толығырақ ақпаратты білуге болады? Оларды қайда іздеймін?
«Отбасы ортасында» тағы кім бар:
• «Mенің Beeline-ым» қосымшасында: «Менің нөмірім» парағында.
• Пәрмені бойынша: *106#
Басқа қатысушылар тарифті қалай пайдаланады:
Бұл әрі қатысушының жеке жұмысы. Сығаламаңыз! 🙂
Тарифте не қалды:
• «Mенің Beeline-ым» қосымшасында: «Менің нөмірім» парағында.
• Пәрмені бойынша: *106#
P. S. Ал егер шексіз қоңыарулары бар «Анлим» тарифінің қатысушысы болса, онда тексерудің қажеті де жоқ. Шексіздің — ол Африкада да шексіздік 🙂
8. Егер жалпы тарифтің гигабайттары, минуттары немесе SMS таусылды ма?
Біз тарифтің басшысына да, қатысушыларына да пакеттердің біреуі жақында таусылатыны туралы алдын ала хабарлаймыз.
«Премиум Отбасы» тарифтерінде
Басшы мыналарды жасай алады:
1) Жалпы тарифті қайта қосу. Негізгі абоненттік төлем алынып, тарифтің толтырымы жаңартылады және байланыс барлық қатысушыларға қайтадан қолжетімді болады.
2) Қосымша минуттар немесе SMS пакетін сатып алып, тарифтің барлық қатысушылармен бөлісуді жалғастыру. Қатысушы да қосымша пакетті сатып ала алады, бірақ оны тек өзі пайдаланады.
Егер ешқайсысы жасалмаса, әркім өз бетінше төлеуге мәжбүр болады: басшы мен қатысушыларда қоңыраулар мен SMS үшін тариф жоспардың шарттарына сәйкес стандартты тарифтеу қосылады, шексіз интернет қалады.
«Премиум Отбасыкелісімшарт» тарифтерінде
Тарифті қайта қосу мүмкін емес. Сонымен бірге шексіз интернет таусылмайды 🙂
Егер минуттар мен SMS қажет болса, қосымша минуттар немесе SMS пакетін сатып алып, тарифтің барлық қатысушыларымен бөлісуді жалғастыруға болады. Қатысушы да қосымша пакетті сатып ала алады, бірақ оны тек өзі пайдаланады.
«Отбасы ортасы» қызметі бар басқа тарифтерде
Басшы мыналарды жасай алады:
1) Жалпы тарифті қайта қосу. Негізгі абоненттік төлем + қосылған әрбір нөмір үшін қосымша төлем алынады, тарифтің толтырымы жаңартылады және байланыс барлық қатысушыларға қайтадан қолжетімді болады.
2) Қосымша гигабайттар, минуттар немесе SMS пакетін сатып алып, тарифтің барлық қатысушыларымен бөлісуді жалғастыру. Қатысушы да қосымша пакетті сатып ала алады, бірақ оны тек өзі пайдаланады.
Егер ешқайсысы жасалмаса, әркім өз бетінше төлеуге мәжбүр болады: басшы мен қатысушыларға стандартты тарифтеу қосылады.
Егер гигабайттар, минуттар және SMS үнемі тым тез таусылса, бүкіл ортамен бірге үлкен тарифке ауысуға болады
🙂
9. Егер басшы абонтөлемді уақытылы салмады?
Басшының тариф жоспарында «Күнделікті пакет» қызметі іске қосылады (қызметті өшіруге болмайды), ал қатысушылар өз теңгерімінен «Жеңіл (Отбасы ортасы)» тариф жоспарының шарттарына сәйкес қаражат жұмсайды немесе бұрынғы тарифтерден қалған ГБ мен минуттарды пайдалана бастайды.
Егер «Премиум Отбасы келісімшарт» тарифтерінде абоненттік төлем алынбаса, топтың барлық мүшелері үшін қызметтерге (қоңыраулар, интернет және бонустар) қолжетімділік бұғатталады.
10. Егер басшы басқа тарифті қосқысы келеді ме?
Басшы алдымен «Менің Beeline-ым» қосымшасында қазіргі тарифтен қатысушыларды ажыратуы керек. Содан кейін ғана басқа тариф жоспарды қосу қажет. Және жақындарын қайтадан бір ортаға жинап, олардың нөмірлерін қайта қосу керек.
«Премиум Отбасы» тариф жоспарларында басшы тарифті өзгерте алады, бірақ содан кейін қатысушыларда «Жеңіл» тарифі қосылады. Егер басшы басқа «Премиум Отбасы» тариф жоспарына ауысса, жаңа тарифте топты қайта жинау қажет болады.
«Премиум Отбасы келісімшарт» тариф жоспарларында тарифті өзгерту тек келісімшарт мерзімі аяқталғаннан кейін ғана мүмкін болады.
11. Қызметті қалай жоюға / жалпы тарифтен жойылуға болады?
Топ басшысы:
«Менің Beeline-ым» қосымшасында «Аккаунт» бөліміне кіріңіз → Төмен қарай жылжытып, «Отбасы ортасы Х/Х» басыңыз → «Топты басқару» батырмасын таңдаңыз → Қатысушылар тізімінде қажетті есімнің жанындағы үш нүктені басыңыз → «Тарифтен шығару» опциясын таңдаңыз → Әрекетті растап, хабарлама келгенін күтіңіз.
Қатысушы:
«Менің Beeline-ым» қосымшасында «Аккаунт» бөліміне кіріңіз → Төмен қарай жылжытып, өзіңіздің тариф атауын («Жеңіл (Отбасы ортасында)») басыңыз → «Өшіру» опциясын таңдаңыз → Әрекетті растаңыз.